remake photo
Κάρπαθος

ΚΑΡΠΑΘΟΣ : Κορυφαίος αυθεντικός προορισμός για τους Γερμανούς

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η αυθεντικότητα και η παράδοση της Καρπάθου σε συνδυασμό με την σπανία πανίδα και χλωρίδα, αλλά και το εύρος των δραστηριοτήτων βρέθηκαν στο επίκεντρο  πληθώρας δημοσιευμάτων Γερμανικών εφημερίδων στο προηγούμενο διάστημα.

Με τίτλο οι «Γυναίκες της Ολύμπου» και φόντο τη μαγευτική όψη του παραδοσιακού οικισμού, η Berlinger Morgenpost, η δεύτερη μεγαλύτερη εφημερίδα του Βερολίνου εξιστορεί σε ένα εντυπωσιακό ολοσέλιδο αφιέρωμα τις ζωές και τα βιώματα των κατοίκων του επιβλητικού χωριού. Εντυπωσιασμένοι με την πρωτόγνωρη καθημερινότητα  για τα δεδομένα της εποχής, οι συντάκτες περιγράφουν με λεπτομέρεια τη διατήρηση  των εθίμων αλλά των παραδοσιακών τεχνικών που αφορούν κάθε πτυχή της ζωής,  όπως η παραγωγή τυροκομικών και γαλακτοκομικών αγαθών, άρτου, υποδημάτων και ρουχισμού  για την εξυπηρέτηση πρακτικών αναγκών.

Η αυθεντικότητα όμως στην Κάρπαθο δεν περιορίζεται  μόνο στην  ζωντανή παράδοση. Η φύση έχει το δικό της ρόλο και αποκαλύπτει τις δικές της ευχάριστες εκπλήξεις σύμφωνα με την καθιερωμένη εφημερίδα του Γερμανικού Νότου, Mitteldeutsche Zeitug.

«Η Κάρπαθος… ακόμη διαφορετική!», συμπεραίνει ο συντάκτης του ολοσέλιδου άρθρου που αποτυπώνει τις εντυπώσεις του σχετικά με το δίκτυο μονοπατιών και τα ανέγγιχτα φυσικά αξιοθέατα.

Τέλος, για αυθεντικές γαστρονομικές απολαύσεις καθώς και εύρος επιλογών από δραστηριότητες για να γυμναστεί κανείς μετά… τα χορταστικά γεύματα, κάνει  λόγο η εφημερίδα Passauer Neuer Presse που έχει τεράστια απήχηση στη Βαυαρία.

«Η εκτεταμένη δημοσιότητα στη Γερμανία έπειτα από προγραμματισμένη δημοσιογραφική επίσκεψη, ενορχηστρώνει κατάλληλα τις πρόσφατες ενέργειες μας όπως οι προϋποθέσεις για τη διασφάλιση απευθείας πτήσεων από Μόναχο και Ντύσελντορφ, που είναι προϊόν ομαδικής δουλειάς των μελών της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Καρπάθου, με τη στήριξη εξειδικευμένης εταιρίας συμβούλων μάρκετινγκ», δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού κ. Μιχάλης Λυτός, σχετικά με το μπαράζ δημοσιευμάτων που εκτιμάται πως «άγγιξε» άνω των 1.500.000 Γερμανών ταξιδιωτών με ποιοτικά ενδιαφέροντα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *