wtm

Κατέκτησε και το Λονδίνο η Ρόδος!

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η δυνατή ονομασία ταυτότητας (brand name) «Ρόδος», η αδιαμφισβήτητη παγκόσμια φήμη του νησιού ως κορυφαίου και ασφαλούς τουριστικού προορισμού, η ιστορική, πολιτιστική και πλούσια φυσική κληρονομιά, στοιχεία με προστιθέμενη αξία που συντελούν στην ανάδειξη της Ρόδου ως προορισμού εμπειριών για όλο τον χρόνο, εξακολουθούν να αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες Βρετανούς και όχι μόνο, επισκέπτες, όπως διαπιστώθηκε για άλλη μία φορά, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως Τουρισμού WTM 2018, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα από τις 5 – 7 Νοεμβρίου 2018, στο Λονδίνο.

Η έκθεση World Travel Market 2018 αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική βιομηχανία, ενώ φέτος συμμετείχαν 190 χώρες, 5.000 εκθέτες και 51.000 ταξιδιωτικοί επαγγελματίες.

wtmΔυναμική και σε επίπεδο κορυφής ήταν η εκπροσώπηση του Δήμου Ρόδου στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου, με τον δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο και την αντιδήμαρχο Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, να αναδεικνύουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο του νησιού της Ρόδου με σειρά επαφών και συναντήσεων που είχαν με παράγοντες της διεθνούς τουριστικής αγοράς και με σημαντικούς εκπροσώπους της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και με εκπροσώπους Μ.Μ.Ε. της Μεγάλης Βρετανίας. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η Ρόδος έρχεται πάντα πρώτη στις προτιμήσεις των Βρετανών τουριστών καθώς το 2017 οι Βρετανοί τουρίστες που ήλθαν στη Ρόδο ανήλθαν στους 410.543.

Όπως μάλιστα υπογράμμισε ο δήμαρχος κ. Χατζηδιάκος «η ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της Ρόδου σε συνδυασμό με την πλούσια φύση , τον εναλλακτικό τουρισμό και την ανάπτυξη όλων των θεματικών μορφών τουρισμού που αποτελούν στρατηγική επιλογή του τουριστικού σχεδιασμού του Δήμου Ρόδου, συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν και καθιστούν τη Ρόδο παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό για όλο τον χρόνο. Σήμερα η τουριστική πολιτική του Δήμου Ρόδου και όλων των εμπλεκομένων φορέων έχει πλέον ως κύριο στόχο τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος με την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας, την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του τόπου για την ικανοποίηση των νέων αναγκών». 

Με την ολοκλήρωση δε της έκθεσης ήλθαν και τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα για την Ελλάδα και φυσικά για τη Ρόδο, που κάνουν λόγο για ισχυρή άνοδο που κυμαίνεται σε διψήφιο ποσοστό, των προκρατήσεων για το 2019, γεγονός που σημαίνει ότι η νέα τουριστική χρονιά έρχεται με τους καλύτερους οιωνούς και αναμένεται να κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα από φέτος, όπου η κίνηση συγκεκριμένα των Άγγλων τουριστών για το πρώτο εννιάμηνο του 2018 σημείωσε αύξηση της τάξης του 8% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2017.

«Όλα τα μηνύματα που πήραμε ήταν αισιόδοξα, καθώς πέραν των προκρατήσεων που δείχνουν σαφώς μια καλή τουριστική περίοδο και για το 2019, επιτυγχάνουμε παράλληλα και τη σταδιακή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», ανέφερε με δηλώσεις της η αντιδήμαρχος κα Χατζηλαζάρου και συνεχίζει: «Εκεί στοχεύουμε με την παρουσία μας σε όλες τις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπου μέσα από έντυπο υλικό αλλά και με τη διάθεση τοπικών προϊόντων, που προσφέρουν ντόπιοι επιχειρηματίες, καθώς και με την παρουσίαση των αθλητικών και άλλων μορφών εναλλακτικού τουρισμού στη Ρόδο, επιχειρούμε να προσελκύσουμε όχι μόνον περισσότερους τουρίστες αλλά ποιοτικότερο τουρισμό και τουρισμό για όλους τους μήνες του χρόνου».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το περίπτερο της Ρόδου επισκέφθηκαν και είχαν συναντήσεις με τον δήμαρχο και την αντιδήμαρχο Τουρισμού, η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, η πρώην υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο πρέσβης της Ελλάδος στη Μεγάλη Βρετανία κος Δημήτριος Καραμήτσος Τζιράς, η προϊσταμένη του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, η υπεύθυνη Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της Aegean Airlines κα Σταυρούλα Σαλούτση, ο οικονομολόγος – καθηγητής μάρκετινγκ κ. Δημήτρης Μπούχαλης, καθώς και Ροδίτες ξενοδόχοι και επιχειρηματίες.

Σημαντική η συμβολή της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου καθώς προέβαλε και ανέδειξε, για άλλη μία φορά και στην WTM 2018, το συγκριτικό πλεονέκτημα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, ενώ το περίπτερο της Ρόδου στον καλαίσθητο χώρο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έκλεψε τις εντυπώσεις. Κατέγραψε υψηλή επισκεψιμότητα, αφού κατακλύσθηκε κυριολεκτικά από Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες και άλλους τουριστικούς παράγοντες της χώρας, δημοσιογράφους από διεθνή Μ.Μ.Ε. καθώς και πλήθος επισκεπτών.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε και η επίσκεψη στο περίπτερο της Ρόδου Βρετανών επαναλαμβανόμενων τουριστών (repeaters) που είχαν τιμηθεί από τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου και συναντήθηκαν με την αντιδήμαρχο κα Χατζηλαζάρου.

Το ενδιαφέρον των επισκεπτών στο περίπτερο της Ρόδου τράβηξε και μία καινοτόμα πρόταση από τη Διεύθυνση Τουρισμού, μία εικονικά ζωντανή περιήγηση στα τοπία του νησιού με … ειδικά γυαλιά!

Η άρτια οργάνωση της Διεύθυνσης Τουρισμού με πλούσιο ενημερωτικό υλικό της Ρόδου, βιβλία, χάρτες, φυλλάδια, που διανεμήθηκαν στους επισκέπτες, καθώς και η άριστη γνώση, η παιδεία και η εμπειρία όλων των στελεχών της στο αντικείμενο, εν προκειμένω της διευθύντριας της Διεύθυνσης Τουρισμού κας Βεατρίκης Σέρβου και της υπαλλήλου κας Δέσποινας Αντωναράκη, απέσπασαν τα συγχαρητήρια των επισκεπτών του ροδίτικου περιπτέρου. Μεγάλη ζήτηση είχαν και τα τοπικά προϊόντα του νησιού που μοίραζαν τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού στους εκατοντάδες επισκέπτες, όπως το παραδοσιακό μελεκούνι, γλυκίσματα, μέλι, κρασί, λάδι, σύκα, προσφορά των ντόπιων επιχειρηματιών:

Μελισσοκομική Δωδεκανήσου ΑΕΒΕ, Ποντικάκης Γεώργιος και Σία Ο.Ε. – Pane Di Capo, Σταύρος Γεώργιος Κάλλας Ο.Ε. – Natura Rodos, Καραβόλιας Bakery – Αθανάσιος Καραβόλιας, ΒΑΠ Παντελής Κουγιός ΑΒΕΕ, Π. και Χ. ΟΕ – Εύγευσις – Evgefsis, Διμέλης Food ΑΒΕΕ, Χειρομύλια – Φιλήμονας Ζανετίδης Παραδοσιακό Μανάβικο Σκόνης και Αφοι Πασσάλη ΟΕ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *