Ο δήμος Καβάλας ενέκρινε το σχέδιο τουριστικής προβολής του για το 2020. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 290.000 ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις υπηρεσίες συμβούλου, τις δημόσιες σχέσεις, τη διαχείριση διαδικτυακών μέσων, τη συμμετοχή σε εκθέσεις και events, τη δημιουργία καμπανιών για τα social media, το σχεδιασμό και την προβολή εντύπων και οπτικοακουστικού υλικού.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του 2020 θα διοργανωθούν ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) µε συµµετοχή bloggers, δηµοσιογράφων και tour operators, B2B συναντήσεις (leader opinions, Tour operators, bloggers, δηµοσιογράφους) µε σκοπό την αναζήτηση συνεργασιών και συνεργειών που θα συµβάλουν στην ανάδειξη και στην τουριστική ανάπτυξη του προορισµού, ενώ οι υπεύθυνοι του σχεδίου θα έρθουν σε επαφή µε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθµούς για την εξέταση συνεργιών προβολής είτε µέσω δωροθεσίας είτε µέσω µετάδοσης εκποµπών από την πόλη της Καβάλας.
ΠΗΓΗ: www.advertising.gr