KLM, η πρώτη αεροπορική εταιρία με επαγγελματικό λογαριασμό στο WhatsApp

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επιβεβαιώσεις κρατήσεων, ειδοποιήσεις για το check-in, αποστολή boarding pass, ενημερώσεις για την κατάσταση των πτήσεων και τη δυνατότητα αποστολής ερωτήσεων σε 10 διαφορετικές γλώσσες στο WhatsApp, μέσω της επίσημης εφαρμογής WhatsApp Business, προσφέρει τώρα η KLM στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο, σε συνεργασία με την WhatsApp. Μάλιστα, η KLM είναι μια από τις πρώτες εταιρίες στον κόσμο και η πρώτη αεροπορική με επαληθευμένο (verified) WhatsApp Business Account.

Σε συνεργασία με έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων, η WhatsApp διερευνά τρόπους επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσω της εφαρμογής. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας. Με αυτόν τον προσανατολισμό, η WhatsApp δημιούργησε τη λύση που επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η KLM να συνδέονται με τους πελάτες τους γρήγορα και απ’ ευθείας στο WhatsApp. Η εταιρία ξεκίνησε με έναν περιορισμένο αριθμό χωρών, ενώ η υπηρεσία πρόκειται να επεκταθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

«Είμαι πολύ περήφανος που η KLM είναι η πρώτη αεροπορική στον κόσμο με verified WhatsApp business account. Αυτή η μοναδική συνεργασία με την WhatsApp τονίζει την θέση μας, αυτή των πρωτοπόρων στον τομέα των αερομεταφορών. Θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί που είναι οι πελάτες μας, και δεδομένου του 1 εκατομμυρίου χειριστών, οφείλουμε να είμαστε στο WhatsApp. Μέσω του επαληθευμένου μας λογαριασμού προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο έναν αξιόπιστο τρόπο για να λαμβάνουν τις πληροφορίες των πτήσεών τους και τη δυνατότητα να στέλνουν τις ερωτήσεις τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για εμάς στην social media στρατηγική μας», δήλωσε ο Pieter Elbers, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της KLM.

Προσφέροντας πληροφορίες πτήσεων στους πελάτες της μέσα από τον λογαριασμό της στο WhatsApp, η KLM δίνει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε ένα σημείο, διαθέσιμες στο αεροδρόμιο, καθ’ οδόν ή στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν απ’ ευθείας με τους εκπροσώπους της KLM μέσω της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πελάτες που κάνουν κράτηση εισιτηρίων, είτε check-in μέσω του KLM.com και επιλέγουν να λαμβάνουν πληροφορίες μέσω WhatsApp.

Τα μηνύματα είναι ασφαλή και μπορούν να διαβαστούν μόνο από τον πελάτη και την KLM, και κανέναν άλλον, ούτε από τη WhatsApp. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν τις επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την επίσημη εφαρμογή WhatsApp business, καθώς ένα πράσινο εικονίδιο αυθεντικότητας βρίσκεται δίπλα στο όνομα της KLM στο WhatsApp.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *