Κόψτε τις ταινίες και το κερασμένο φαγητό και δώστε μας φθηνότερα εισιτήρια και Wi-Fi

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Βρετανοί τουρίστες θα αντάλλασσαν ευχαρίστως τα δωρεάν γεύματα και την ψυχαγωγία που τούς προσφέρονται κατά τη διάρκεια των αεροπορικών πτήσεων με φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια, σύμφωνα με έρευνα του online ταξιδιωτικού πρακτορείου On the Beach.

Σε δείγμα 1.000 ανθρώπων, το 43% είπε ότι θα προτιμούσαν χαμηλότερους ναύλους αντί για δωρεάν φαγητά και ποτά και το 40% δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να κόψουν εντελώς την ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια των πτήσεων και αντ’ αυτής να παρέχουν φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια. Στις περιπτώσεις που σερβίρεται φαγητό, το 27% είπε ότι θα πλήρωνε περισσότερα για καλύτερη ποιότητα από τις τρέχουσες προσφορές.

flight-passengersΠερισσότεροι από το ένα τέταρτο (27%) θα δέχονταν μη-ανακλινόμενα καθίσματα και 5% θα ήταν ευτυχείς να κάθονται σε μικρότερα καθίσματα αν αυτό σήμαινε μείωση ναύλων, παρ’ όλο που όταν ρωτήθηκαν για ποιό πράγμα θα πλήρωναν περισσότερα χρήματα, σε ποσοστό 35% απάντησαν ότι θα ξόδευαν κάτι παραπάνω για την άνεσή τους και για πιο μαλακά καθίσματα και 15% θα πλήρωναν περισσότερα για να ξαπλώνουν παραπάνω.

Ωστόσο, μόνο το 3% δήλωσε ότι θα καθόταν σε ένα πλαστικό κάθισμα για μια φθηνότερη πτήση και μόλις 2% δήλωσε ότι θα μπορούσε να κάνει χωρίς τουαλέτα.

Η μεγαλύτερη σπατάλη χρημάτων, σύμφωνα με τους επιβάτες, είναι τα δωρεάν περιοδικά, με το 57% να προτείνει να καταργηθούν υπέρ των χαμηλότερων ναύλων. Αντιστρόφως, το κυριότερο είδος για το οποίο οι επιβάτες θα πλήρωναν περισσότερα είναι το Wi-Fi, το οποίο ήταν ένα από τα αγαπημένα του 22%, ενώ τα δωρεάν iPads ήταν η επιλογή του 11% των ταξιδιωτών.

on-the-beachΟ επικεφαλής Μarketing της On the Beach, Alistair Daly, δήλωσε σχετικά: “Η έρευνά μας δείχνει ότι το κόστος πραγματικά βασιλεύει, καθώς πολλοί Βρετανοί ταξιδιώτες ευχαρίστως θα παραιτούνταν από δωρεάν υπηρεσίες, όπως η ψυχαγωγία, αν αυτό σήμαινε φθηνότερες τιμές πτήσεων. Ενώ τα δωρεάν περιοδικά και τα τρόφιμα και τα ποτά δεν βρίσκονται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων για τους Βρετανούς, η έρευνά μας δείχνει ότι, για πολλούς ανθρώπους, η άνεση κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι το πιο σημαντικό στοιχείο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *