Koρωνοϊός: Έξυπνη καμπάνια προσέλκυσης τουριστών στο Κιότο

ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αρνητικός είναι ο αντίκτυπος που προκαλεί ο Κορωνοϊός στην Ασιατική αγορά και πιο συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, η οποία σημειώνει μεγάλη μείωση των τουριστικών εισροών της, στην ιστορική πόλη του Κιότο και όχι μόνο.

Για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση αυτή οι καταστηματάρχες στη γειτονιά Arashiyama, στην πρώην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας, δημιούργησαν μια καμπάνια “άδειου τουρισμού” στο Twitter, δείχνοντας στους επίδοξους τουρίστες πόσο περισσότερο θα μπορούσαν να απολαύσουν την ιστορική γειτονιά λόγω της χαμηλής προσέλευσης.

Το πιο εμπνευσμένο post στο Twitter είναι αυτό που απεικονίζει πιθήκους στα αρχαία στενά και τους ναούς της γειτονιάς φέροντας τον τίτλο “Έχει περάσει καιρός από τότε που οι πίθηκοι ήταν περισσότεροι από τους ανθρώπους”.

Η γενικότερη περιοχή του Κιότο κανονικά θα έπρεπε να ήταν γεμάτη με χιλιάδες τουρίστες, όπως γίνεται κάθε χρόνο, καθώς διαθέτει 17 μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO, αλλά κάτι τέτοιο δε συμβαίνει λόγω της έξαρσης του θανατηφόρου ιού. Δεν είναι, όμως, μόνο η Ιαπωνία που έχει επηρεαστεί από αυτή την κατάσταση, αλλά η γενικότερη περιοχή της Ασίας με πτώση στις επισκέψεις δημοφιλών προορισμών κατά διψήφιο ποσοστό.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *