gb

Κορυφαίες συμβουλές για να προωθήσετε το κατάλυμά σας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Με το που νομίζατε ότι έφτασε η στιγμή να πάρετε μια ανάσα μετά την ξέφρενη περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, πλησιάζει κιόλας μία ακόμα γιορτή: η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Καθώς το 17% των ενηλίκων κατά μέσο όρο σχεδιάζει να γιορτάσει αυτήν την ημέρα με μια ρομαντική απόδραση, αυτό σημαίνει ότι έφτασε η στιγμή να σηκώσετε (ξανά) τα μανίκια σας και να αρχίσετε να προωθείτε το κατάλυμά σας για την πιο γλυκιά γιορτή του έτους.

Δείτε τις κορυφαίες συμβουλές του Trivago Business Blog, που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Έρωτας παντού

Ο καλύτερος τρόπος να διευκολύνετε τους ταξιδιώτες να βρουν περιεχόμενο που έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες τους είναι η εξατομίκευση των προσφορών σας. Όσο πιο συναφείς και ουσιαστικές είναι τόσο πιο πιθανό είναι να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επίσης, μπορείτε να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες με τις προσφορές σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου καθ’ όλη την εμπειρία πελάτη, από το στάδιο του προγραμματισμού μέχρι το check-in.

Αν δεν είστε σίγουροι ποιες είναι οι καλύτερες παροχές για να προωθήσετε, εξετάστε τα δυνατά σημεία του καταλύματός σας, ειδικά την τοποθεσία του. Προφανώς δεν έχει κάθε κατάλυμα τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες σπα ή ρομαντικό δείπνο για δύο, αλλά η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες αποτελεί μια επιλογή. Οι επιχειρηματικές συνδέσεις ανάμεσα σε διαφορετικούς κλάδους στην περιοχή σας όχι μόνο προάγουν την αμοιβαία ανάπτυξη, αλλά αποτελούν και καλές πηγές μάρκετνιγκ για το κατάλυμά σας.

Μα, φυσικά, και οι απλές χειρονομίες είναι όμορφες. Μπορείτε να χαροποιήσετε εύκολα τους πελάτες σας προσφέροντάς τους αφράτα καλούδια φτιαγμένα με αγάπη, ένα δωρεάν ρόφημα κατά το check-in ή ακόμα και τη δυνατότητα δωρεάν χρήσης του mini bar. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη, ώστε να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη.

Διαδώστε την αγάπη

Αφού αποφασίσετε τι προσφορά θα κάνετε για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η πιο κατάλληλη πλατφόρμα για την προώθησή τους θα είναι μάλλον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν έρθετε σε επαφή με τους προηγούμενους πελάτες διαδικτυακά, οι δραστηριότητες επαναληπτικού μάρκετνιγκ μπορούν να τους υπενθυμίσουν ότι η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι ένας εξαιρετικός λόγος να κάνουν ξανά κράτηση. Όμως, δεν υπάρχει λόγος να σταματήσετε εκεί. Διευρύνετε το κοινό σας, στοχεύοντας και τους ανθρώπους εκείνους που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τους προηγούμενους πελάτες σας. Είναι ευκολότερο από όσο μπορεί να φαντάζεστε.

Το Facebook, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε ένα παρόμοιο κοινό που βασίζεται στους προηγούμενους πελάτες σας, με επίκεντρο τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα και την τοποθεσία τους, μεταξύ άλλων. Στη συνέχεια, το Facebook θα προωθήσει τη διαφήμισή σας σε ένα παρόμοιο κοινό, που μπορεί να ενδιαφέρεται και εκείνο για το κατάλυμά σας.

Αν χρησιμοποιείτε Instagram, δοκιμάστε τα Instagram Reels, καθώς παρουσιάζουν 22% υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης από τα κανονικά βίντεο στην πλατφόρμα. Καθώς τα Reels είναι ανιχνεύσιμα στο Instagram, έχετε επίσης τη δυνατότητα να διευρύνετε την απήχησή σας στην κοινότητα του Instagram. Μπορείτε να κοινοποιήσετε Reels στη ροή σας στο Instagram, να τα προσθέσετε στις Ιστορίες σας, αλλά και να τα αναρτήσετε στη σελίδα σας στο Facebook.

Μην ξεχάσετε, επίσης, τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email. Εάν οι προηγούμενοι και οι τακτικοί πελάτες σας λάβουν μια προσφορά σας για του Αγίου Βαλεντίνου στη θυρίδα εισερχομένων τους, μπορεί να αποφασίσουν να σας προτιμήσουν ξανά τον Φεβρουάριο.

Μιας και μιλάμε για το θέμα της προώθησης, ας συζητήσουμε και το θέμα του καλού συγχρονισμού. Όταν διαφημίζετε την προσφορά σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου διαδικτυακά, μπορείτε κάλλιστα να προσεγγίσετε πελάτες που βιώνουν κάτι που η Google αποκαλεί «στιγμές επιθυμίας για απόδραση». Οι άνθρωποι που βρίσκονται σε αυτό το στάδιο έχουν μόλις αρχίσει να σκέφονται πιθανούς προορισμούς και να φαντάζονται πώς θα είναι το ταξίδι τους. Μάλιστα, το 82% αυτών των ταξιδιωτών αναψυχής δεν έχουν κλείσει ακόμα τη διαμονή τους. Το ερώτημα είναι, λοιπόν: Θα τους πείσει η εξατομικευμένη σας προσφορά να κλείσουν σε εσάς τη διαμονή τους;

Αν και είναι λογικό να αρχίσετε να διαφημίζετε τις προσφορές σας για του Αγίου Βαλεντίνου στις αρχές του Ιανουαρίου, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να το κάνετε στις αρχές της περιόδου των Χριστουγέννων, για να ενισχύσετε ελαφρώς το ποσοστό διαμονής σας τον Φεβρουάριο.

Μιας και οι άντρες συνήθως ξοδεύουν περισσότερα χρήματα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, θα μπορούσατε να προωθήσετε την ειδική προσφορά σας ως το ιδανικό χριστουγεννιάτικο δώρο που μπορούν να κάνουν στο έταιρον ήμισύ τους. Στο κάτω κάτω, σε ποιον δεν αρέσει να ξετυλίγει το πρωί των Χριστουγέννων ένα δώρο που κρύβει μια ρομαντική απόδραση για δύο;

Κεραυνοβόλος έρωτας

Αφού προκαλέσετε το ενδιαφέρον σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωρίζετε ότι θα αρχίσουν να κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο δυνητικοί πελάτες, ώστε να μάθουν περισσότερα για το κατάλυμά σας. Ανεξάρτητα του πού θα καταλήξουν, είτε στον ιστότοπό σας είτε στο προφίλ σας στην trivago, θα χρειαστεί να τους βοηθήσετε να φανταστούν πώς θα είναι η διαμονή τους στο κατάλυμά σας.

Τα ευρήματα μιας νευρολογικής μελέτης του πανεπιστημίου Michigan State University αποκάλυψε ότι ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου, που ευθύνεται για την ερμηνεία και την επεξεργασία των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουν τα μάτια μας, είναι «πιο ισχυρός από ό,τι πιστεύαμε παλαιότερα» και μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που λαμβάνουμε αποφάσεις. Συνεπώς, όσο πιο ποιοτικές και συναφείς είναι οι φωτογραφίες σας τόσο πιο πειστικές θα είναι.

Οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Ευκρίνεια. Αποφύγετε τα στοιχεία που μπορούν να μειώσουν τη διαύγεια μιας φωτογραφίας και να αποσπάσουν τους ταξιδιώτες από τον βασικό της σκοπό.
  • Υψηλή ανάλυση. Ιδανική ανάλυση θεωερίται εκείνη των 2.000 pixel, ειδάλλως φωτογραφίες με χαμηλή ανάλυση θα εμφανίζονται θολές.
  • Ιδανικό φωτισμό. Εκμεταλλευτείτε τον φυσικό φωτισμό βγάζοντας φωτογραφίες κατά τις «χρυσές ώρες» της ημέρας, όπως αποκαλούν οι φωτογράφοι τη στιγμή λίγο μετά την ανατολή του ηλίου και μόλις πριν από τη δύση του.

Για το προφίλ σας στην trivago, προτείνουμε να εμφανίζετε τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που επιδεικνύουν το κατάλυμά σας στα καλύτερά του. Και φυσικά, σε αυτό περιλαμβάνεται η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και άλλες γιορτές. Έτσι, οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να δουν πώς μεταμορφώνεται το κατάλυμά σας από τη μία εποχή στην άλλη.

Για να ολοκληρώσετε την εντύπωση που αφήνουν οι φωτογραφίες σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, χρησιμοποιήσετε τον χώρο για την περιγραφή σας, προσθέτοντας λεπτομέρειες για το πώς γιορτάζεται η ημέρα αυτή στο κατάλυμά σας.

Και τέλος…

Μήπως σχεδιάζετε να διαφημίσετε και ειδικές τιμές ιστοτόπου για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Τότε σίγουρα θα είναι καλό να τις διαδώσετε και αυτές. Για παράδειγμα, μπορείτε να προωθήσετε τις ειδικές τιμές ιστοτόπου σας στην trivago με το Rate Connect. Μόλις οι δυνητικοί πελάτες κάνουν κλικ στις τιμές ιστοτόπου που διαφημίζετε, η trivago θα τους στείλει απευθείας στον ιστότοπό σας. Επιπλέον, τα πρωτεύοντα δεδομένα πελατών με κάθε απευθείας κράτηση είναι δικά σας.

Είναι δυνατόν να μην ερωτευτείτε τέτοια οφέλη;

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *