jet

H Jet2holidays και η «αδελφ»ή αεροπορική εταιρεία της Jet2 έχουν αναδειχθεί σε  κορυφαίες στην εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με νέες έρευνες.

Έχουν καταάβει τις κορυφαίες θέσεις στις κατηγορίες τουρισμού και μεταφορών στο UK Customer Satisfaction Index που δημοσιεύθηκε σήμερα. Οι επιδόσεις του αερομεταφορέα έρχονται σε αντίθεση με τη συνολική μείωση της ικανοποίησης των πελατών σε 11 από τους 13 τομείς, ενώ οι επιχειρήσεις κοινής ωφελείας και οι μεταφορές υποφέρουν από τις μεγαλύτερες μειώσεις.

Η Jet2holidays πέτυχε βαθμολογία ικανοποίησης 83,3 μονάδων έναντι της συνολικής κατάταξης του τουριστικού τομέα 80,2, ενώ η Jet2 κατατάχτηκε με 82 μονάδες σε σύγκριση με το σύνολο του 70,8.

Ο τραπεζικός όμιλος First Direct ήρθε στην κορυφή της λίστας συνολικά με βαθμολογία ικανοποίησης πελατών 86,8, με τη Jet2holidays να είναι στη 12η θέση, η Premier Inn στην 13η θέση, την P & O Cruises 16η, η Jet2 στην 22η, η Brittany Ferries 26η, Expedia και Holiday Inn 32η, Tui Airways 36η, Hilton 37η, Centre Parcs 42η και Booking.com 46η.

Τα αποτελέσματα βασίζονται σε μια έρευνα περισσότερων από 10.000 καταναλωτών.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, Jo Causon δήλωσε:

«Ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει ότι τα τελευταία δύο χρόνια η συνολική ικανοποίηση των πελατών έχει μειωθεί συνεχώς.

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι λιγότεροι οργανισμοί έχουν βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών τους κάθε χρόνο.

Η μείωση της ικανοποίησης είναι περισσότερο εμφανής στους τομείς των μεταφορών και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και τα δύο είναι τουλάχιστον τρία σημεία χαμηλότερα από ό, τι ήταν πριν από δύο χρόνια».

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ