Τη επανατοποθέτηση του brand στην αγορά από τον Ιανουάριο του 2025 ανακοίνωσε η Kuoni, που περιλαμβάνει τη μείωση των τιμών, την εισαγωγή πιο οικονομικών προορισμών, ώστε να καταστήσει τα προϊόντα της πιο προσιτά σε ένα ευρύτερο φάσμα παραθεριστών και την εγκατάλειψη επιμέρους εμπορικών σημάτων, προκειμένου να επικεντρωθεί στην κύρια δραστηριότητά της.
Η επανεξέταση πραγματοποιήθηκε σε ολόκληρη την επιχείρηση, από το φάσμα των προϊόντων και τα είδη των διακοπών που προσφέρονται, μέχρι την εικόνα και τις απόψεις για το εμπορικό σήμα και τους εμπορικούς όρους της Kuoni.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Mark Duguid, έχει επιβλέψει την επανατοποθέτηση του brand από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Δεκέμβριο του 2022.
Ο κ. Duguid επιβεβαίωσε ότι το υπο-brand Alfred έχει αποσυρθεί και η Breeze έχει αφαιρεθεί από το πρόγραμμα για τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Kuoni θα “φαίνεται και θα είναι πραγματικά διαφορετική” από τον Ιανουάριο, καθώς προσπαθεί να διευρύνει την απήχησή της. “Αυτό είναι κάτι περισσότερο από μια ανανέωση του λογότυπου. Έχουμε κάνει μια τεράστια έρευνα κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Εξετάσαμε ολόκληρη την επιχείρηση και πώς θα διατηρήσουμε την “ιδιαιτερότητά” μας, ενώ, παράλληλα, θα απευθυνόμαστε σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, ιδιαίτερα προσπαθώντας να προσεγγίσουμε περισσότερο τις οικογένειες”, ανέφερε.
Είπε ότι η Kuoni έχει μειώσει τις τιμές από τον Ιανουάριο, περιορίζοντας τα περιθώρια κέρδους της για να διασφαλίσει ότι είναι ανταγωνιστική, επαναδιαπραγματευόμενη τις προσφορές με τους προμηθευτές και προσθέτοντας πιο προσιτούς προορισμούς όπως η Τουρκία, η Δομινικανή Δημοκρατία, το Ορλάντο και η Τζαμάικα. Σύντομα δε, θα προστεθούν περισσότερα προϊόντα για την Τουρκία, όπως η Κωνσταντινούπολη.
Ο επικεφαλής της Kuoni δήλωσε ότι παρακολουθεί συνεχώς τις τιμές των ανταγωνιστών, ώστε να παραμένει η εταιρία ανταγωνιστική και, σε ορισμένες περιπτώσεις, παρουσιάζει χαμηλότερες τιμές. “Θέλουμε να μας θεωρούν λιγότερο exclusive, προσφέροντας ποιοτικές διακοπές που είναι προσιτές”, πρόσθεσε ο κ. Duguid, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου πριν από δύο χρόνια. “Νομίζω ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να μην είχαν σκεφτεί την Kuoni στο παρελθόν λόγω της αντίληψης ότι είμαστε ακριβοί”, κατέληξε.
Σύμφωνα με την Kuoni, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα παραμείνουν στο επίκεντρο της στρατηγικής πωλήσεων της εταιρίας υπό την ηγεσία της Sarah Weetman, με τις ευέλικτες προμήθειες, την κατάρτιση, την εκπαίδευση και το κοινό μάρκετινγκ να είναι όλα στην ατζέντα για το 2025.