Στον λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν και όχι στον προορισμό τους εστιάζει η Kuoni, στην εκστρατεία της για την κορύφωση των πωλήσεων κατά την αλλαγή του έτους.
Η καμπάνια “Δεν είναι το πού, είναι το γιατί” ξεκινά στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 20 Δεκεμβρίου σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και ψηφιακά κανάλια και σε υπαίθριες ψηφιακές αφίσες.
Η καμπάνια θα ξεκινήσει νωρίτερα από το συνηθισμένο -παραδοσιακά ξεκινούσε την Boxing Day (2η ημέρα των Χριστουγέννων)- και θα διαρκέσει έως τις 17 Φεβρουαρίου 2025.
Παράλληλα με την καμπάνια θα πραγματοποιηθεί ένα Kuoni Giveaway για το εμπόριο, το οποίο θα διαρκέσει από τις 30 Δεκεμβρίου 2024 έως τις 17 Φεβρουαρίου 2025 και το οποίο επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να κερδίσουν εβδομαδιαία βραβεία.
Η Kuoni, η οποία μόλις ανακοίνωσε ένα ευρύτατο rebranding για την προσέλκυση νέου πελατειακού κοινού, ιδίως οικογενειών, ανέφερε ότι η καμπάνια αντιπροσωπεύει μια “νέα δημιουργική κατεύθυνση” για την ίδια, εστιάζοντας στους λόγους για τα ταξίδια. Δίνει έμφαση στις “συγκλονιστικές” στιγμές, τις ανθρώπινες σχέσεις και το οικογενειακό δέσιμο.
Υπάρχουν δύο τηλεοπτικές και τρεις ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Μία από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις παρουσιάζει την εξάχρονη Σοφία, η οποία πίστευε ότι τα φλαμίνγκο ήταν μαγικά πλάσματα, παρόμοια με τους μονόκερους ή τους δράκους, μέχρι που ταξιδεύει στη λίμνη Νακούρου με τους γονείς της και τα βλέπει στην πραγματικότητα και βιώνει μια “συγκλονιστική” στιγμή.
Η εκστρατεία περιλαμβάνει, επίσης, τοπικά μηνύματα, όπως ψηφιακές διαφημιστικές επιγραφές προσαρμοσμένες ανάλογα με την περιοχή. Για παράδειγμα, μία από αυτές γράφει: “Επειδή έχετε ζήσει την εμπειρία του χειμώνα στο Μάντσεστερ”, υποδηλώνοντας ότι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος για να ταξιδέψει κάποιος σε έναν ηλιόλουστο προορισμό.
Μιλώντας για τη νέα διαφημιστική καμπάνια, ο διευθύνων σύμβουλος του tour operator, Mark Dugui, ανέφερε ότι η ίδια η έρευνα της Kuoni έδειξε ότι οι παραθεριστές παρακινούνται να ταξιδέψουν για πολλούς λόγους, όπως για να έρθουν σε επαφή με την οικογένειά τους, για ειδικές περιστάσεις ή ακόμη και για να ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους, αφού έχουν “χαθεί” μέσα στην πολυάσχολη καθημερινότητά τους.
“Ο προορισμός δεν είναι πάντα το πρώτο που έχουν στο μυαλό τους οι άνθρωποι όταν αρχίζουν να σχεδιάζουν τις διακοπές τους, αλλά περισσότερο η εμπειρία που θα βιώσουν και η εμπειρία της ανακάλυψης που θα τους συνεπάρει. Αυτή η καμπάνια αντικατοπτρίζει πραγματικά μια από τις βασικές μας αξίες -ειδικοί στους ταξιδιώτες. Η δουλειά μας είναι να συνδυάσουμε το συναίσθημα που θέλουν να αποκομίσουν οι άνθρωποι από τις διακοπές τους, με τη σωστή εμπειρία και εδώ είναι που μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνογνωσία μας για τους προορισμούς”, υπογράμμισε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η καμπάνια εστιάζει σε αυτές τις “συγκλονιστικές” στιγμές και στους διαφορετικούς λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν ένα ταξίδι, ώστε να θυμηθούν τη δύναμη των διακοπών να επανασυνδεθούν και να αποκαταστήσουν την υγεία και την ευτυχία τους.
Επίσης, στο πλαίσιο της καμπάνιας προβάλλεται η σειρά προσφορών διακοπών Sale Away που διατίθεται αποκλειστικά μέσω της Kuoni.