Με πλούσια κι επίκαιρη θεματογραφία, στον παλμό των εξελίξεων, κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», του μοναδικού περιοδικού, που κυκλοφορεί εδώ και 26 χρόνια σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας.
Στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού ξεχωρίζει το αφιέρωμα στην ανακαίνιση ξενοδοχείων, μία διαδικασία απαιτητική και πολύπλοκη, που στην εποχή του Covid-19 γίνεται ακόμη πιο απαιτητική και πολυσύνθετη. Οι σωστοί συνεργάτες είναι η μόνη λύση στον… γρίφο και το «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» παρουσιάζει τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες εταιρίες στο είδος τους, οι οποίες «εμπλέκονται» στην ανακαίνιση ξενοδοχείων.
Σε συνέντευξή του στο περιοδικό, ο «ιθύνων νους» της Joker Golf Carts, κ. Ιωάννης Κουτσιμπογεώργος, αποκαλύπτει όλα τα «μυστικά» της ηλεκτροκίνησης, αλλά και τα στοιχεία εκείνα που έχουν αναδείξει την εταιρία σε ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα καινοτομίας στο εγχώριο επιχειρείν.
Το νέο τεύχος περιλαμβάνει και μια σειρά από θέματα, τα οποία παρουσιάζουν την κατάσταση που επικρατεί, τόσο σε επίπεδο χώρας, όσο και διεθνές στην τουριστική-ταξιδιωτική και ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Το τελευταίο Βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κάνει λόγο για ζημιές 460 δισ. δολ. στον διεθνή Τουρισμό λόγω των διεθνών τουριστικών ροών που ανακόπηκαν βίαια εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.
Σημείο αναφοράς στο τεύχος αποτελεί η νέα έρευνα του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού «Recovery & Beyond. The Future of Travel & Tourism in the Wake of COVID-19», σύμφωνα με την οποία οι νέες τεχνολογίες και τα πρωτόκολλα υγείας κερδίζουν «έδαφος» στη «μάχη» για την «αναγέννηση» του Τουρισμού.
Άκρως αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα της τρίτης φάσης έρευνας που διενήργησαν οι FCM Travel Solutions και Corporate Traveller, σύμφωνα με τα οποία τα επαγγελματικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχουν μπει στον… πάγο εξαιτίας του Covid-19, ενώ δεν αναμένεται να ανακάμψουν πριν το 2023.
Σημείο αναφοράς για τα επαγγελματικά ταξίδια, σε επίπεδο χώρας, αποτελούν τα ευρήματα πανελλαδικής έρευνας για την ελληνική αγορά συνεδρίων κι εκδηλώσεων, σύμφωνα με τα οποία η μείωση του τζίρου «εκτοξεύεται» στο 76% για το σύνολο του 2020.
Στο τελευταίο τεύχος παρουσιάζεται και ο φετινός, διαφορετικός εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, που ήταν βουβός και χωρίς όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία συνάδουν με μια εορταστική ατμόσφαιρα.
Αρκετά ακόμη θέματα, πλούσια ειδησεογραφία και, φυσικά, οι γνωστές και αγαπητές στο κοινό μόνιμες στήλες του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», συμπληρώνουν την εικόνα του τρέχοντος τεύχους.
Καλή ανάγνωση.