lit

Η «ΛΑΡΑ» είναι νομική εκπρόσωπος…

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η AirHelp, εταιρεία υποστήριξης των δικαιωμάτων επιβατών, η οποία υποστηρίζεται από την Y Combinator, ανακοίνωσε σήμερα μια επαναστατική καινοτομία στον τομέα της νομικής τεχνολογίας παρουσιάζοντας τη «Λάρα».

Η νέα δικηγόρος της εταιρείας, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), επικεντρώνεται στον αποδοτικότερο προσδιορισμό της πιθανότητας επιτυχούς δικαστικής έκβασης. Η Λάρα κατασκευάστηκε για να βοηθήσει τον Herman, τον πρώτο δικηγόρο τεχνητής νοημοσύνης της AirHelp, ο οποίος σχεδιάστηκε με στόχο την ταχεία επεξεργασία αξιώσεων αποζημίωσης λόγω αναστάτωσης πτήσεων προκειμένου να ξεκινήσουν οι νομικές ενέργειες. Με την προσθήκη της Λάρα ενισχύονται οι δυνατότητες νομικής επεξεργασίας της AirHelp, η οποία επιδιώκει να είναι προσβάσιμη και οικονομική για τον καταναλωτή και παράλληλα να είναι περισσότερο αποδοτική στο διαδικαστικό κομμάτι.

gj Η Λάρα, η οποία σχεδιάστηκε από την παγκόσμια νομική ομάδα και τους εξειδικευμένους developers της AirHelp μετά από εκατοντάδες ώρες τεχνικής διαχείρισης, τροφοδοτήθηκε με εμπειρία χιλιάδων επιτυχών αξιώσεων από 30 σχεδόν χώρες. Η Λάρα είναι σε θέση να αποφασίσει σε πραγματικό χρόνο αν μια αίτηση αποζημίωσης είναι αρκετά ισχυρή ώστε να προχωρήσει επιτυχώς στο δικαστήριο, αξιοποιώντας εκτεταμένους ελέγχους βιωσιμότητας βάσει δεδομένων σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς. Με αλγορίθμους αξιολόγησης καταστάσεων πτήσεων, στατιστικών στοιχείων αεροδρομίων, προγνώσεων καιρού και όχι μόνο, η Λάρα επιτυγχάνει ακρίβεια μεγαλύτερη από την ανθρώπινη, καθώς οι εκτιμήσεις της είναι σωστές στο 95% των περιπτώσεων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις ανθρώπινες εκτιμήσεις είναι 91%. Οι δυνατότητες μηχανικής μάθησης επιτρέπουν στη Λάρα να συνεχίσει να μαθαίνει από προηγούμενες αποφάσεις πραγματικών συναδέλφων της, καθώς και να προσδιορίζει τη βιωσιμότητα βάσει παρόμοιων αξιώσεων.

gy jΗ Λάρα έχει δοκιμαστεί σε 6.000 και πλέον αξιώσεις αποζημίωσης και σηματοδοτεί την επέκταση της νομικής ομάδας τεχνητής νοημοσύνης της AirHelp, καθώς και τη δέσμευση της εταιρείας να πρωτοπορεί στον κλάδο της επεξεργασίας αξιώσεων και της υποστήριξης των δικαιωμάτων των επιβατών πτήσεων. Η προσθήκη της Λάρα προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα στην εταιρεία, χωρίς όμως να μειώνεται ο αριθμός των δικηγόρων που εργάζονται σε αυτήν. Η Λάρα θα επιτρέψει στους ανθρώπους συναδέλφους της να απαλλαγούν από το βάρος των επαναλαμβανόμενων διαδικαστικών δραστηριοτήτων, να εξερευνήσουν και να εισέλθουν σε νέες αγορές βάσει νομικής συμμόρφωσης, να εντοπίσουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και να επεκταθούν σε νέες νομικές υπηρεσίες στους τομείς του εργατικού δικαίου και των πνευματικών δικαιωμάτων.

Η τεχνητή νοημοσύνη

«Από τότε που επεκταθήκαμε στις καταναλωτικές υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης μέσω του Herman, η αποδοτικότητά μας στην επεξεργασία αξιώσεων λόγω καθυστέρησης πτήσεων έχει αυξηθεί απίστευτα», δήλωσε ο Henrik Zillmer, Διευθύνων Σύμβουλος της AirHelp. «Η προσθήκη της Λάρα στην ομάδα θα επιτρέψει στο ζευγάρι των δικηγόρων τεχνητής νοημοσύνης όχι μόνο να χειρίζονται την επεξεργασία των αξιώσεων, αλλά πλέον να προσδιορίζουν και τη βιωσιμότητα μιας αξίωσης, καθώς και την πιθανότητα επιτυχούς δικαστικής έκβασής της. Οι καταναλωτές θα ωφεληθούν από την ακρίβεια της εξειδίκευσής τους, ενώ παράλληλα η εταιρεία μας θα είναι σε θέση να προσανατολιστεί προς νέες, καινοτόμες λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.»

Πριν προωθηθεί μια αξίωση στο δικαστήριο για λογαριασμό πελάτη, λαμβάνονται υπόψη πολλοί κανόνες και παράγοντες. Η Λάρα πλοηγείται στον λαβύρινθο των πολύπλοκων διεθνών κανονισμών σε πραγματικό χρόνο και με εξαιρετική αποδοτικότητα. Παλιότερα, η διαδικασία αξιολόγησης μιας αξίωσης ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στην AirHelp να μειώσει σημαντικά τις διαδικαστικές χρονικές καθυστερήσεις, αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητα αξιολόγησης βιωσιμότητας και τη δυνατότητα της εταιρείας να επεκταθεί σε νέες υπηρεσίες και γεωγραφικές αγορές.

Η AirHelp

Με την ίδρυσή της το 2013, η AirHelp αποτελεί την περισσότερο downloaded εφαρμογή για αποζημιώσεις και καθυστερήσεις, και είναι η Νο1 υπηρεσία καταναλωτών παγκοσμίως για επιβάτες που έχουν ζήσει καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων ή overbookings. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει βοηθήσει περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την πτήση τους.

Η AirHelp είναι μια νεοσύστατη εταιρεία με επενδυτή την Y Combinator, που βοηθά τους ταξιδιώτες να διεκδικουν αποζημιώσεις μετά από καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή overbookings πτήσεων. Από την ίδρυσή της το 2013, η εταιρεία έχει διαχειριστεί εκατομμύρια υποθέσει, βοηθώντας έως σήμερα περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως. Η εταιρεία έκλεισε τον Αύγουστο του 2016 ένα γύρο $12 εκατομμυρίων, με επικεφαλής τους Khosla Ventures, Evan Williams, Naval Ravikant, Jimmy Maymann, U-Start και Galvanize Ventures. Με έδρα στη Νέα Υόρκη, NY, η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *