Photo by John Cameron on Unsplash
Photo by John Cameron on Unsplash

Η Lastminute.com καταπολεμά τον «φόβο» του Brexit

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H Lastminute.com, που είναι από τα σημαντικότερα οnline travel agency, προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του Brexit,  με μια μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία.

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα της εταιρείας αποκάλυψε, ότι τα δύο τρίτα των καταναλωτών εξακολουθούν να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την Ευρώπη, όταν πρόκειται για διακοπές, καθώς οι προηγούμενες επισκέψεις τους και η εξοικείωση των χωρών στην ΕΕ είναι κύριοι λόγοι επιλογής.

Ακόμη, ο αριθμός των ατόμων για διακοπές την περίοδο μετά την 29η Μαρτίου, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο πρόκειται να εγκαταλείψει την ΕΕ, αυξάνεται σε σχέση με πέρυσι, υπερβαίνοντας το 30%.

Η διαφήμιση ψηφιακή προβολής των δύο εβδομάδων πρόκειται να εμφανιστεί από σήμερα (τη Δευτέρα) σε μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς του Λονδίνου.

Οι διαφημίσεις έχουν σχεδιαστεί για να καθησυχάσουν τους ταξιδιώτες και να διατηρήσουν το πνεύμα του ταξιδιού ζωντανό.

Ο διευθύνων σύμβουλος Marco Corradino δήλωσε:

«Δεν μπορούμε να προβλέψουμε ποιος θα είναι ο αντίκτυπος του Brexit, αλλά ένα πράγμα που δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 20 χρόνια είναι ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να λαχταρούν για εμπνευσμένα ταξίδια.

Για αυτό,  που είμαστε σίγουροι είναι ότι οι Βρετανοί θα αγαπούν πάντα τα ευρωπαϊκά ταξίδια, τον πολιτισμό, τους χώρους και το φαγητό.

Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να ενσωματώνει αυτό, καθησυχάζοντας τους ταξιδιώτες σε ολόκληρο το έθνος ότι παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες, το lastminute.com θα συνεχίσει να κάνει τα ταξίδια τους στην ηπειρωτική Ευρώπη εμπνευσμένα, καινοτόμα και αξιόπιστα όπως πάντα».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *