Photo by Proxyclick Visitor Management System on Unsplash

«LegotiAItions»:Η νέα πρωτοποριακή υπηρεσία στον ξενοδοχειακό κλάδο!

ΓΝΩΜΗ

Γράφουν οι: Δρ. Λεμονιά (Λένια) Παπαδοπούλου-Κελίδου, Καθ. Δρ. Νικόλαος Αντωνακάκης, Χριστίνα Γλυκού, LLM
Στο δυναμικό τοπίο της βιομηχανίας της φιλοξενίας, η αναζήτηση για την αριστεία είναι αδιάκοπη. Οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών, να απλοποιήσουν τις λειτουργίες και να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με ένα συνεχώς εξελισσόμενο νομικό πλαίσιο. Στην πρωτοπορία αυτής της αναζήτησης βρίσκεται η νέα ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης (Αrtificial Intellingence, ΑΙ), των νομικών υπηρεσιών και των στρατηγικών διαπραγμάτευσης. 

Η Lambda Negotiations αναγνώρισε εδώ και έναν χρόνο την ανάγκη του ξενοδοχειακού κλάδου για υπηρεσίες εκπαίδευσης και συμβουλευτικής που θα συνδυάζουν την τεχνητή νοημοσύνη, τη νομική κάλυψη και τη διαπραγμάτευση και θα καλύπτουν πρακτικά ζητήματα των ξενοδοχείων.  Η αναγνώριση αυτή οδήγησε στη δημιουργία του όρου “LegotiAItions“, ο οποίος προέρχεται από τους όρους Legal, AI και Negotiations και αντανακλά την τρισδιάστατη φύση των  εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών της Lambda Negotiations για κάθε ζήτημα του ξενοδοχειακού (και όχι μόνο) κλάδου. Η τρισδιάστατη φύση των υπηρεσιών είναι η καινοτομία της Lambda Negotiations.

AI: Ο Ψηφιακός Αρχιτέκτονας της Εμπειρίας του Επισκέπτη

Ο ρόλος του AI στη φιλοξενία έχει υπερβεί τα συμβατικά όρια, μετακινούμενος από τις υποστηρικτικές λειτουργίες “backend” σε κεντρικό παίκτη στη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών για τους επισκέπτες. Για παράδειγμα, τα Chatbot που υποστηρίζονται από το AI και οι εικονικοί σύμβουλοι, όπως αυτά της γνωστής αλυσίδας Marriott, παρέχουν βοήθεια 24/7, διαχειρίζοντας τα πάντα από ερωτήσεις κρατήσεων έως την παροχή συμβουλών ταξιδιού, ενισχύοντας έτσι την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των επισκεπτών. Επιπλέον, η ανάλυση δεδομένων και οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προβλέπουν τις προτιμήσεις των επισκεπτών και να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες, από την ατμόσφαιρα του δωματίου έως προσαρμοσμένες συστάσεις δραστηριοτήτων, διασφαλίζοντας μια αξέχαστη διαμονή που υπερβαίνει συνεχώς τις προσδοκίες.

Νομική Προσέγγιση: Η Βάση της Εμπιστοσύνης

Καθώς τα ξενοδοχεία βασίζονται όλο και περισσότερο στο ΑΙ για την προσωποποίηση των εμπειριών των επισκεπτών, η νομικές γνώσεις περί απορρήτου και των κανονισμών προστασίας δεδομένων γίνονται ιδιαίτερα κρίσιμες. Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) στην Ευρωπαϊκή Ένωση και παρόμοιοι νόμοι παγκοσμίως επιβάλλουν αυστηρές οδηγίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης των δεδομένων των επισκεπτών. Οι νομικοί σύμβουλοι παίζουν καίριο ρόλο στη διασφάλιση της νόμιμης χρήσης της τεχνολογίας, διατηρώντας έτσι την εμπιστοσύνη των επισκεπτών και προστατεύοντας τη φήμη του ξενοδοχείου.

Η πολυπλοκότητα πολλαπλασιάζεται όταν ασχολούμαστε με συμβάσεις μεταξύ ξενοδοχείων και μαζικών τουριστικών πρακτόρων. Αυτές οι συμφωνίες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της τουριστικής βιομηχανίας, καθορίζοντας όρους υπηρεσίας, τιμολόγηση και ευθύνες. Οι νομικοί διασφαλίζουν ότι αυτές οι συμβάσεις είναι όχι μόνο συμβατές με τους διεθνείς εμπορικούς νόμους αλλά και ευέλικτες ώστε να προσαρμόζονται στη δυναμική φύση της τουριστικής αγοράς. Εδώ είναι που η έννοια των “LegotiAItions” λάμπει, συνδυάζοντας το ΑΙ με τη νομική και τις διαπραγματεύσεις για να προβλέψει τις τάσεις της αγοράς και να προσαρμόσει εκ των προτέρων τους όρους της σύμβασης.

Δυναμική Διαπραγματεύσεων: Η Γέφυρα μεταξύ AI και Νομικών Υπηρεσιών

Η διαπραγμάτευση των συμβάσεων μεταξύ ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτόρων είναι ένα παιχνίδι υψηλών στοιχημάτων, που περιλαμβάνει περίπλοκες συζητήσεις σχετικά με τιμές, κατανομές δωματίων και πολιτικές ακύρωσης. Εδώ, τα εργαλεία ΑΙ εξοπλισμένα με επεξεργασία φυσικής γλώσσας και προβλεπτική ανάλυση μπορούν να προσφέρουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναλύοντας ιστορικά δεδομένα, τρέχουσες τάσεις της αγοράς και την προηγούμενη συμπεριφορά του τουριστικού πράκτορα, η AI μπορεί να προσφέρει προβλέψεις που διαμορφώνουν στρατηγικές διαπραγμάτευσης, εξασφαλίζοντας όρους που είναι επωφελείς αλλά δίκαιοι για και τις δύο πλευρές σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Ένα πρακτικό παράδειγμα των “LegotiAItions” στην πράξη φαίνεται στις στρατηγικές δυναμικής τιμολόγησης. Οι αλγόριθμοι του AI αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των ποσοστών πληρότητας, των τιμών των ανταγωνιστών και ακόμη και των προβλέψεων καιρού, για να προσαρμόσουν τις τιμές των δωματίων σε πραγματικό χρόνο, βελτιστοποιώντας τα έσοδα για τα ξενοδοχεία. Οι νομικοί ειδικοί διασφαλίζουν ότι αυτές οι πρακτικές συμμορφώνονται με τους νόμους κατά των μονοπωλίων και τους κανονισμούς κατά της τιμολόγησης, ισορροπώντας την κερδοφορία με τις νομικές υποχρεώσεις.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη συμβάλλει στην ανάπτυξη διαπραγματευτικών στρατηγικών με πολλούς τρόπους. Μέσω της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων,  το ΑΙ μπορεί να αναγνωρίσει τάσεις, πρότυπα και σημεία ευαισθησίας που επηρεάζουν τις διαπραγματεύσεις. Επιπλέον, με τη χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, το ΑΙ μπορεί να προτείνει βέλτιστες στρατηγικές βάσει των παραμέτρων και των στόχων που έχουν οριστεί. Τέλος, το ΑΙ μπορεί να προσομοιώσει διάφορα σενάρια και να προβλέψει τις επιπτώσεις των επιλογών σε διαφορετικά στάδια της διαπραγμάτευσης, βοηθώντας έτσι στην εξέλιξη και βελτίωση των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται.

Το Μέλλον των “LegotiAItions

Αξιοποιώντας τον καινοτόμο όρο “LegotiAItions” η Lambda Negotiations διαμορφώνει υπηρεσίες εκπαίδευσης και συμβουλευτικής με τρισδιάστατη προσέγγιση στρατηγικών διαπραγμάτευσης, αξιοποίησης της τεχνολογίας και νομικής κάλυψης.  Τα “LegotiAItions” έρχονται να αναδιαμορφώσουν το τοπίο της φιλοξενίας, υποσχόμενη υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, βέλτιστα διαπραγματευτικά αποτελέσματα με τη βοήθεια του ΑΙ και τη νομική κάλυψη που θα επισφραγίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις εκάστοτε συμφωνίες. Καθώς το τρίπτυχο ΑΙ-Νομική-Διαπραγματεύσεις εξελίσσεται, η βιομηχανία φιλοξενίας θα γίνει μάρτυρας πρωτοφανών επιπέδων καινοτομίας και αποδοτικότητας. Το ταξίδι προς την ποιότητα στη φιλοξενία είναι περίπλοκο. Ο όρος “LegotiAItions” προσδιορίζει την καινοτομία των εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών που προσφέρει η Lambda Negotiations.

Τα “LegotiAItions” δεν είναι απλώς μια τάση αλλά μια επαναστατική προσέγγιση για τη δημιουργία ανώτερης ποιότητας και βιώσιμης ανάπτυξης στη βιομηχανία της φιλοξενίας. Καμία συμφωνία διαπραγμάτευσης δεν υφίσταται χωρίς τη νομική «σφραγίδα» και κανένα αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης δεν μπορεί να είναι βέλτιστο αν αγνοήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις και τη χρησιμότητα αυτών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα https://lambdanegotiations.com/legotiaitions/.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *