germania

Μια δραματική εβδομάδα για την Germania είναι αυτή που διανύουμε, καθώς ο αερομεταφορέας με έδρα το Βερολίνο, που μεταφέρει τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες ετησίως σε 60 προορισμούς στην Ευρώπη, στη Βόρεια Αφρική και στη Μέση Ανατολή, ανακοίνωσε την Τρίτη ότι «εξετάζει επί του παρόντος διάφορες επιλογές χρηματοδότησης για να εξασφαλίσει την ανάγκη ρευστότητας».

Η Germania είχε οικονομικό έλλειμμα περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ στα τέλη Δεκεμβρίου του 2018 για τη χρηματοδότηση των χειμερινών πτήσεων της, σύμφωνα με τη Aero Telegraph.

Η Germania «κατηγορεί» για τις οικονομικές της δυσκολίες το απαιτητικό 2018.

«Απρόβλεπτα γεγονότα όπως η μαζική αύξηση των τιμών των καυσίμων το περασμένο καλοκαίρι και η ταυτόχρονη αποδυνάμωση του ευρώ έναντι του δολαρίου ήταν σημαντικά βάρη για την εταιρεία μας, ενώ τα αεροσκάφη μας απαιτούσαν μία ασυνήθιστη συντήρηση».

Η αεροπορική εταιρεία, που ανήκει στον  Karsten Balke, συνέχισε:

«Εστιάζουμε στο κεντρικό ερώτημα για το πώς μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί σε ένα περιβάλλον αγοράς που κυριαρχείται από αεροπορικές εταιρίες με εταιρικές δομές».

Τα νεότερα

Την  Τετάρτη το βράδυ, ο Balke είπε στους 1.000 υπαλλήλους του, ότι οι συνομιλίες με τους ανώνυμους επενδυτές είχαν σημειώσει θετική πρόοδο και είχαν καταβληθεί πληρωμές για να διασφαλιστεί ότι η αεροπορική εταιρεία θα μπορούσε να αποδείξει την οικονομική της ρευστότητα στη γερμανική αρχή πολιτικής αεροπορίας. Είπε ότι είναι βέβαιος ότι θα ακολουθήσει σύντομα περαιτέρω χρηματοδότηση.

«Το σοβαρό ενδιαφέρον των επενδυτών μας κάνει αισιόδοξους και ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε, ως ανεξάρτητη αεροπορική εταιρεία σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται κυρίως από μεγάλες ομάδες», σχολίασε.

Τα νέα των οικονομικών προβλημάτων της Germania εξέπληξαν και συγκλόνισαν τους γερμανούς tour operators, οι οποίοι συνάπτουν περίπου το 60% της συνολικής χωρητικότητας της αεροπορικής εταιρείας, ιδίως σε πτήσεις από μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια σε προορισμούς διακοπών.

Η TUI είναι ο μεγαλύτερος μεμονωμένος πελάτης, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 15% της χωρητικότητας της Germania . Ωστόσο, σημειώνεται πως οι operators έχουν συνάψει σχετικά λίγες θέσεις στις πτήσεις της Germania κατά τη χειμερινή περίοδο.

Παρόλα αυτά, η γερμανική τουριστική βιομηχανία έχει στρατηγικό ενδιαφέρον να διατηρήσει την αεροπορική εταιρεία ως προμηθευτή εξειδικευμένων θέσεων, ειδικά σε διαδρομές που δεν δημιουργούν επαρκές όγκο επιβατών για μεγαλύτερα αεροπλάνα, όπως αυτά που διαχειρίζεται η TUIfly ή η Condor.

Ο επικεφαλής της Schauinsland Gerald Kassner περιέγραψε τη Germania ως «καλό, αξιόπιστο» συνεργάτη, ενώ ο διευθυντής προμηθειών πτήσεων της DER Touristik Jürgen Bongartz υπογράμμισε: «Η Germania είναι σημαντική για μικρότερα αεροδρόμια».

Η Germania , με σημερινό στόλο 37 αεροσκαφών, δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει αποτελέσματα για το 2017. Το 2016, σύμφωνα με επίσημους λογαριασμούς, η αεροπορική εταιρεία υπέστη ζημία ύψους € 7,7 εκατ. σε κύκλο εργασιών € 369 εκατ.

Η αεροπορική εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα σημαντικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου  για 25 ολοκαίνουργια Airbus A320neos, με παραδόσεις από το 2020 μέχρι το 2022. Αυτά θα αντικαταστήσουν παλαιότερα αεριωθούμενα αεροσκάφη Airbus και μισθωμένα αεροπλάνα της Boeing.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ