Photo by Goda Morgan on Pexels

Loveholidays: Αύξησε τους αριθμούς ATOL σε 5 εκατομμύρια επιβάτες | Στο επίκεντρο τα ελληνικά νησιά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην αύξηση της δυναμικής της άδειας ATOL, όπως είχε προαναγγείλλει, προχώρησε η Loveholidays, που σημαίνει ότι αυξάνει τη χωρητικότητά της κατά περίπου ένα εκατομμύριο επιβάτες ή 25%, έχοντας, πλέον, τη δυνατότητα να μεταφέρει περισσότερους από πέντε εκατομμύρια ταξιδιώτες το 2025.

Η αύξηση, η οποία σύμφωνα με την εταιρία “εδραιώνει τη θέση της ως ο μεγαλύτερος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας (OTA) του Ηνωμένου Βασιλείου”, έρχεται σε συνέχεια του πολύ επιτυχημένου 2024, όπου ο OTA σημείωσε ρεκόρ επιδόσεων, πουλώντας διακοπές αξίας 2,9 δισεκατομμυρίων λιρών. Ενώ, το 2025 ξεκίνησε “ακόμη πιο δυνατά”.

Με τη νέα ATOL, η Loveholidays θα μεταφέρει 5.011.286 ταξιδιώτες το 2025, από 4.014.688 πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας κατακόρυφη αύξηση της τάξης του 265%, σε σχέση με τον αριθμό των 1.374.812 ταξιδιωτών, που μεταφέρθηκαν το προ-πανδημικό 2019.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Loveholidays, Donat Rétif, σχολίασε: “Είμαστε απίστευτα υπερήφανοι που η πρότασή μας βρίσκει απήχηση στους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου περισσότερο από ποτέ, βοηθώντας μας να προσελκύσουμε, τόσο νέους, όσο και επαναλαμβανόμενους πελάτες και κερδίζοντας τη βαθμολογία «Άριστα» από πάνω από 200.000 κριτικές στο Trustpilot”.

Ο μεγαλύτερος κάτοχος άδειας ATOL είναι η Jet2holidays, ακολουθούμενη από την TUI, και έπονται η Loveholidays και η easyJet holidays.

Διακοπές αξίας μεγαλύτερης των 800 λιρών στο ξεκίνημα του 2025

Κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2025, το οποίο διήρκεσε από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Ιανουάριο του 2025, η Loveholidays πούλησε διακοπές αξίας 814 εκατομμυρίων λιρών, σημειώνοντας αύξηση 36%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Μία στις δύο (51%) κρατήσεις της εταιρίας προέρχονται πλέον από επαναλαμβανόμενους πελάτες, με την ανάπτυξη της “συνομιλιακής τεχνητής νοημοσύνης” να αναφέρεται ως βασικός παράγοντας.

Η εταιρία δήλωσε ότι έχει πραγματοποιήσει “σημαντικές επενδύσεις στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και στην τεχνολογία”.

Η επέκταση των προϊόντων οδήγησε σε αύξηση κατά 57% σε ετήσια βάση στους ταξιδιώτς του Ηνωμένου Βασιλείου, που επιλέγουν city breaks προορισμούς μικρών αποστάσεων, με τον αριθμό τους να φτάνει τις 253.400 το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2025, ενώ οι ταξιδιώτες σε μακρινούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 43% σε 97.100 την ίδια περίοδο.

Σημείο αναφοράς Ισπανία και Ελλάδα, “ανεβαίνουν” τα Βαλκάνια

Οι κορυφαίοι προορισμοί των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2025 παραμένουν, μέχρι στιγμής, τα Κανάρια Νησιά, η ηπειρωτική Ισπανία και τα ελληνικά νησιά, αλλά σημαντική αύξηση σε ετήσια βάση σημειώνουν η Ρουμανία (821%), η Αλβανία (527%), η Ταϊλάνδη (85%) και η Τυνησία (68%).

Η Loveholidays ξεκίνησε στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου το 2012 πριν επεκταθεί στην Ιρλανδία το 2016, όπου έχει εξελιχθεί σε ηγέτη της αγοράς, με την εταιρία να πραγματοποιεί πέρυσι διακοπές που αντιστοιχούν στο 12% του ιρλανδικού πληθυσμού.

“Η ευελιξία του επιχειρηματικού μας μοντέλου ως διαδικτυακού ταξιδιωτικού πράκτορα -σε συνδυασμό με τις συνεχείς επενδύσεις μας στην κορυφαία στην αγορά τεχνολογία, το προϊόν και την εμπειρία των πελατών μας- έχει τροφοδοτήσει την ανάπτυξή μας και αποδεικνύει τη δύναμη της Loveholidays στη χάραξη της προοπτικής της αγοράς οργανωμένων διακοπών”, επισήμανε ο κ. Rétif.

Σύμφωνα με τον ίδιο, όραμα της εταιρίας είναι να εδραιωθεί σταθερά, πέρα από μεγαλύτερος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, στον κορυφαίο και πιο αγαπητό πάροχο διακοπών στην Ευρώπη, με περαιτέρω επέκταση των προϊόντων και της αγοράς στον ορίζοντα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *