Lufthansa

Lufthansa: Αυξήσεις στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων | «Τελείωσαν οι εποχές της πλεονάζουσας χωρητικότητας»

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρόβλεψη για υψηλότερους ναύλους καθώς παρήλθαν “ανεπιστρεπτί;- οι «εποχές πλεονάζουσας χωρητικότητας», κάνει ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, Carsten Spohr, ο οποίος χαιρέτισε την αύξηση της ζήτησης που συνδέεται με τους περιορισμούς στη χωρητικότητα, καθώς ο κλάδος προσπαθεί να περιορίσει την αναταραχή και να μπει σε κανονικότητα, καθώς αυξάνει τα επίπεδα των ναύλων.

Σύμφωνα με όσα είπε, η άνοδος των αεροπορικών ναύλων αυτό το καλοκαίρι είναι μια πρόγευση του μέλλοντος με την εποχή της πλεονάζουσας χωρητικότητας των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη να «τελείωσε».

Ανακοινώνοντας κέρδη 259 εκατομμυρίων ευρώ του Ομίλου Lufthansa για τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, ο Spohr είπε: «Το επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργεί  καλά αυτή τη στιγμή».

Ο όμιλος ανέφερε την απόδοση στις πτήσεις του – τη διαφορά μεταξύ των εσόδων από ναύλους και του λειτουργικού κόστους – ως 10% υψηλότερη από το 2019, παρά το γεγονός ότι η Lufthansa αναγκάστηκε να ακυρώσει σημαντικό αριθμό πτήσεων, κυρίως στον κόμβο της στη Φρανκφούρτη.

Ο Spohr παραδέχθηκε ότι«Καταργήσαμε μεγάλο αριθμό πτήσεων από το πρόγραμμα για να σταθεροποιήσουμε το σύστημα», αλλά υποστήριξε: «Οι καιροί της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας έχουν τελειώσει. Η παγκόσμια αεροπορία αντιμετωπίζει μια παγκόσμια συμφόρηση που θα σταθεροποιήσει τις τιμές για ολόκληρο τον κλάδο».

Και πρόσθεσε: «Αναμένουμε ότι οι αποδόσεις θα παραμείνουν ισχυρές καθώς η εταιρική ζήτηση επανέρχεται και η ζήτηση για αναψυχή παραμένει ισχυρή».

Ο οικονομικός διευθυντής Remco Steenbergen περιέγραψε την απόδοση του ομίλου ως «εξαιρετική», λέγοντας: «Αυξήσαμε τις αποδόσεις στον κλάδο των επιβατών με έναν τρόπο που φαινόταν αδύνατος πριν από λίγους μήνες.

«Η δύναμη των βραχυπρόθεσμων κρατήσεων ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και είδαμε αυξήσεις αποδόσεων σε όλες τις περιοχές». Και υπογράμμισε: «Είδαμε μια αύξηση 10% στην απόδοση το 2019 και στο τρίτο τρίμηνο [Ιούλιος έως Σεπτέμβριος] θα μπορούσε να είναι υψηλότερη λόγω της διαχείρισης της παραγωγικής ικανότητας σε ολόκληρη τη βιομηχανία».

Ο Steenbergen ανέφερε ότι η απόδοση της κίνησης μεγάλων αποστάσεων ήταν 15% υψηλότερη σε σχέση με το 2019, με την απόδοση των μικρών αποστάσεων να είναι σχεδόν ίδια με το 2019. “Κατηγόρησε” δε  την βραδύτερη αύξηση της εταιρικής κίνησης για την υστέρηση της απόδοσης σε κοντινές αποστάσεις, αποκαλύπτοντας ότι η εταιρική ζήτηση ήταν περίπου στο 40% του επιπέδου του 2019 το δεύτερο τρίμηνο του έτους και δήλωσε ότι «Ο αντίκτυπος των εταιρικών ταξιδιών σε μικρές αποστάσεις είναι σημαντικός. Σε αυτό το πλαίσιο, μια σταθεροποίηση είναι μια καλή απόδοση».

Ο Spohr ανέφερε ότι οι αερομεταφορείς του ομίλου – η Lufthansa, η Swiss, η Austrian Airlines, η Brussels Airlines και η Eurowings – θα εκμεταλλευτούν το 75% της χωρητικότητας του 2019 φέτος και είπε: «Θα λειτουργήσουμε περίπου το 85% το 2023, κάτι που εξακολουθεί να είναι συντηρητικό».

Και πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μόνο μέτρια αύξηση της παραγωγικής ικανότητας λόγω των συνεχιζόμενων περιορισμών χωρητικότητας. Αναμένουμε μια πλήρη ανάκαμψη να έρθει με ανανεωμένη ενοποίηση στον κλάδο. Θα δούμε ότι υποστηρίζει βιώσιμα υψηλότερες αποδόσεις σε σύγκριση με την προ κρίσης εποχή».

Ο Spohr προέβλεψε ότι η ζήτηση premium για αναψυχή θα παραμείνει ισχυρή ανεξάρτητα από την επιδείνωση των οικονομικών προοπτικών, λέγοντας: «Βλέπουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους που, λόγω του πλούτου τους, είναι λιγότερο ευαίσθητοι στα οικονομικά σκαμπανεβάσματα». Και κατέληξε: «Υπάρχει μια σαφής τάση ολοένα και περισσότερων επισκεπτών να ταξιδεύουν premium και αυτό βελτιώνει την απόδοση μας».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *