lufthansa

Σε πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδιών επενδύει η Lufthansa

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδιών TripActions αποκάλυψε σχέδια για ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας εξασφαλίσει μειοψηφική επένδυση από την κορυφαία αεροπορική εταιρεία Lufthansa Group.

Η εταιρεία, η οποία σήμερα χρησιμοποιείται από περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως, είναι μόνο η τέταρτη εταιρία τεχνολογίας που έχει επιλέξει να υποστηρίξει η Lufthansa’s Innovation Hub.

Η TripActions σκοπεύει να υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο σε θέματα υποστήριξης, προϊόντων, λειτουργιών, πωλήσεων και μάρκετινγκ. Ισχυρίζεται δε ότι είχε αύξηση 1.000% στο Ηνωμένο Βασίλειο, τους τελευταίους 12 μήνες.

tripactionsΗ Lufthansa γίνεται ο πρώτος στρατηγικός επενδυτής της TripActions, κλείνοντας ένα γύρο χρηματοδότησης, με περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια, σε μια συνολική αξία 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετά από μόλις τέσσερα χρόνια λειτουργίας.

Η TripActions αναγνωρίστηκε πρόσφατα από την IDC ως Leader στον τομέα της στην τελευταία έκθεση Worldwide SaaS και Cloud Enabled Corporate Travel Booking Applications.

Ο Tamur Goudarzi Pour, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της SWISS και ανώτερος αντιπρόεδρος της διαχείρισης και διανομής εσόδων της Lufthansa Group Hub Airlines, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που εισάγουμε αυτή τη στρατηγική συνεργασία με την TripActions για την προώθηση της σύγχρονης λιανικής πώλησης αεροπορικών εταιρειών προς όφελος των εταιρικών μας πελατών. Από κοινού, στοχεύουμε στην ανάπτυξη μιας μοναδικής πελατειακής εμπειρίας και δεσμευόμαστε να διαμορφώσουμε τη βιομηχανία μέσω της κοινής καινοτομίας διανομής μας”.

Ο Ariel Cohen, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TripActions, πρόσθεσε: “Είναι καιρός οι εταιρείες στην Ευρώπη να μην χρειάζεται πλέον να συμβιβαστούν με τα απαρχαιωμένα προϊόντα και υπηρεσίες διαχείρισης εταιρικών ταξιδιών. Έχουμε καταδείξει στις ΗΠΑ ότι η τεχνολογία μας για την καλύτερη διαχείριση των ταξιδιών που συνδυάζεται με την καλύτερη υπηρεσία ταξιδιών στην κατηγορία μας είναι η μόνη επιλογή για τους οργανισμούς. Οι συνεργασίες μας με προμηθευτές όπως η Lufthansa θα ενισχύσουν περαιτέρω την ταχεία επέκτασή μας, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις και τους ταξιδιώτες τους, να αξιοποιήσουν το ταξίδι ως στρατηγικό μοχλό ανάπτυξης».

«Προσπαθούμε πάντα να επιτύχουμε μια κατάσταση win-win-win στα εταιρικά ταξίδια», δήλωσε ο Cohen. “Η επέκτασή μας στην Ευρώπη σε συνδυασμό με τη στρατηγική συνεργασία μας με τη Lufthansa προσφέρει μια νίκη για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες με εκτεταμένες επιλογές προϊόντων και διαφάνεια.Είναι μια νίκη για τους οικονομικούς διευθυντές και τους διαχειριστές ταξιδιών με μεγαλύτερο έλεγχο των δαπανών. Και είναι μια νίκη για τη Lufthansa, καθώς καινοτομούμε μαζί για να ευχαριστήσουμε τους κοινούς πελάτες μας”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *