Lufthansa: Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις | Καμία απεργιακή δράση έως και αύριο λένε οι πιλότοι

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε συμφωνία για νέα συνάντηση αύριο (Τρίτη, 30 Αυγούστου) και συνέχιση των διαπραγματεύσεων κατέληξαν η διοίκηση της Lufthansa και το συνδικάτο Vereinigung Cockpit (VC), που εκπροσωπεί τους πιλότους της εταιρίας, γεγονός που αποκλείει οποιαδήποτε κινητοποίηση πριν από την ερχόμενη Τετάρτη.

Οι επιβάτες της Lufthansa δεν χρειάζεται να φοβούνται τυχόν απεργίες των πιλότων του γερμανικού αερομεταφορέα μέχρι και αύριο, καθώς η αεροπορική εταιρία και το συνδικάτο VC επιβεβαίωσαν την Παρασκευή ότι συμφώνησαν να πραγματοποιήσουν νέα συνάντηση.

Όλα τα σημάδια συναινούσαν σε έναν νέο γύρο απεργιακών κινητοποιήσεων το απόγευμα της Πέμπτης, καθώς η επιτροπή συλλογικών διαπραγματεύσεων του VC είχε απορρίψει βελτιωμένη προσφορά της εταιρίας. Ενώ, ήδη, από τις αρχές Αυγούστου οι πιλότοι, με καθαρή ψηφοφορία, έδειξαν ότι ήταν έτοιμοι να απεργήσουν. Ωστόσο, η Lufthansa είχε τονίσει ότι ήταν διαθέσιμη να συνεχίσει τις συνομιλίες.

Αιτία για την πιθανή εργασιακή διαμάχη είναι το αδιέξοδο μετά από έξι γύρους διαπραγματεύσεων για μια νέα μισθολογική συμφωνία. Ένας επόμενος γύρος διερευνητικών συνομιλιών, κεκλεισμένων των θυρών, δεν είχε επίσης κανένα αποτέλεσμα μέχρι το τέλος της περασμένης εβδομάδας.

Σύμφωνα με δηλώσεις του, το VC απαιτεί, μεταξύ άλλων, αυξήσεις μισθών 5,5% το τρέχον έτος και αυτοματοποιημένη προσαρμογή του πληθωρισμού από το επόμενο έτος.

Υπενθυμίζεται ότι, το συνδικάτο είχε καταγγείλει την προηγούμενη συλλογική σύμβαση στις 30 Ιουνίου.

Σύγκρουση για την εταιρική στρατηγική

Επιπλέον, μια σύγκρουση σιγοκαίει για τη μελλοντική, εταιρική στρατηγική. Στο παρελθόν, το VC είχε εγγυηθεί τον ακριβή αριθμό των 325 αεροσκαφών που μπορούσαν να πετάξουν μόνο οι περίπου 5.000 κυβερνήτες και πρώτοι αξιωματικοί που υπάγονταν στην ομαδική συλλογική σύμβαση εργασίας, η οποία είναι και πάλι υπό εξέταση.

Ωστόσο, υπό την επίδραση της κρίσης του κορωνοϊού, η Lufthansa είχε καταγγείλει την αντίστοιχη σύμβαση και άρχισε να δημιουργεί νέα πτητική επιχείρηση (AOC) με χαμηλότερους όρους χρέωσης. Η νέα αεροπορική εταιρία, εσωτερικά γνωστή ως “Cityline 2”, επρόκειτο να αναλάβει πολυάριθμες πτήσεις της προηγούμενης, βασικής εταιρίας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η τελευταία απεργία των πιλότων στη Lufthansa έληξε τον Φεβρουάριο του 2017 μετά από 14 γύρους διαπραγματεύσεων και μια τελικά επιτυχημένη διαιτησία. Η απεργιακή δράση είχε κοστίσει στη Lufthansa τουλάχιστον 500 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *