Μ. Γιαννούλης: Καταρρίπτεται ο μύθος για το all inclusive

Μ. Γιαννούλης: Καταρρίπτεται ο μύθος για το all inclusive

0
money-tourism copyright
money-tourism photo

Οι πελάτες που επιλέγουν πακέτα all inclusive -και- στα Χανιά ξοδεύουν χρήματα εκτός ξενοδοχείων, όπως προκύπτει από διάφορες έρευνες, επισημαίνει ο πρόεδρος της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων Μανώλης Γιαννούλης, τονίζοντας ότι από τα στοιχεία των συγκεκριμένων ερευνών καταρρίπτεται ο μύθος περί του αντιθέτου.

«Οι πελάτες του all inclusive -είναι κάτι που έχουμε δει και εμείς στο παρελθόν, μέσω ερευνών που έχουμε κάνει και για τους ξενοδόχους, αλλά και άλλοι φορείς- πραγματικά ξοδεύουν, κυρίως σε εμπορικές δραστηριότητες και πολύ λιγότερο στην εστίαση. Παρ’ όλα αυτά, είναι ένας πελάτης που ξοδεύει και κυρίως θέλει να βγει από το ξενοδοχείο», τόνισε ο κ. Γιαννούλης, μιλώντας στη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στα Χανιά, για την παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας All Inclusive Dining (δείτε ΕΔΩ το σχετικό ρεπορτάζ).

ALL10

Ο κ. Γιαννούλης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αναφέρθηκε και στο θέμα των επαναλαμβανόμενων πελατών, υπογραμμίζοντας ότι «αυτοί οι άνθρωποι πραγματικά επηρεάζουν και γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές των ξενοδοχείων και της περιοχής ολόκληρης».

Δείτε τι είπε ο κ. Γιαννούλης για τα προαναφερόμενα θέματα στο βίντεο που ακολουθεί…

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γιαννούλης, απαντώντας σε άλλη ερώτηση, στην ανάγκη τόσο της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, όσο και της συνεχούς αναβάθμισης των επίσημων ιστοσελίδων των ξενοδοχείων.

«Είναι νομοτελειακό ότι πρέπει ν’ αναβαθμίζονται τα sites των ξενοδοχείων, το φωτογραφικό υλικό. Μία πρόσφατη έρευνα που είχε κάνει η Marriott, η οποία προσδοκεί τα επόμενα 15 χρόνια το 65% με 70% των κρατήσεων να είναι απευθείας από το δικό της site, δείχνει ότι αυτή τη στιγμή εκείνο που μετράει κυρίως στα sites είναι τα βίντεο. Λέει ότι ένα 10% από αυτό που διαβάζουμε μας μένει, ένα 20% από αυτό που ακούμε, ενώ από αυτά που βλέπουμε και ακούμε μένει το 80%», επεσήμανε ο κ. Γιαννούλης.

Πρόσθεσε, δε, πως «έχει τεράστια σημασία τα sites να είναι συμβατά με τα κινητά, γιατί ένα 70% των αναζητήσεων γίνεται μέσω των κινητών τηλεφώνων».

Δείτε τι είπε ο κ. Γιαννούλης για τα προαναφερόμενα θέματα στο βίντεο που ακολουθεί…

Ακολουθούν ορισμένα από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για τις υπηρεσίες all inclusive στην Ελλάδα και στην Κρήτη…

ALL6

ALL7

ALL5

 

 

ALL4

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ