Μ. Βρετανία: Ανησυχία στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μετά το κλείσιμο 700 καταστημάτων

Μ. Βρετανία: Ανησυχία στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μετά το κλείσιμο 700 καταστημάτων

0
travel

Σχεδόν 700 ταξιδιωτικά πρακτορεία έκλεισαν μέσα στον προηγούμενο χρόνο εξαιτίας του έντονου ανταγωνισμού από τις online υπηρεσίες, σύμφωνα με νέα έκθεση της Local Data Company (LDC).

Η έκθεση της LDC διαπίστωσε ότι το 2017 έκλεισαν 679 καταστήματα ταξιδιωτικών πρακτορείων, ο τρίτος μεγαλύτερος αριθμός τα τελευταία χρόνια.

Παρατηρώντας άλλους χώρους, οι pubs είδαν τη μεγαλύτερη πτώση με 747 καταστήματα να κλείνουν τις πόρτες τους, και ακολούθησαν οι τράπεζες, εκ των οποίων 711 καταστήματα έβαλαν λουκέτο.

«Τα στοιχεία υπογραμμίζουν το συντριπτικό επίπεδο ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες από τους online ανταγωνιστές τους», ανέφεραν οι συντάκτες της έκθεσης.

Σε έρευνα που διεξήχθη νωρίτερα αυτή τη χρονιά από την εταιρεία RSM διαπιστώθηκε, ότι μεταξύ 2.000 καταναλωτών λιγότεροι από ένας στους πέντε δήλωσαν ότι έχουν κάνει κράτηση διακοπών σε ταξιδιωτικό κατάστημα.

Ο Ian Bell, επικεφαλής ταξιδιών και τουρισμού στην RSM, δήλωσε: «Ο ανταγωνισμός με τις online ταξιδιωτικές επιχειρήσεις δεν είναι καινούριο φαινόμενο, ωστόσο ο ρυθμός μείωσης των καταστημάτων είναι αρκετά ανησυχητικός.

«Οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιλέγουν τα καταστήματα, όμως η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά την ευκολία που προσφέρει η κράτηση διακοπών μέσω διαδικτύου.

«Οι εναπομείναντες επιχειρηματίες, που διαθέτουν ταξιδιωτικά πρακτορεία, εξακολουθούν να προσελκύουν μια πιο ώριμη πελατεία, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί millennials δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ ένα κατάστημα.

«Από την άλλη, η πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι δεν σκοπεύουν να περιορίσουν τις δαπάνες τους για διακοπές. Επομένως, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να σκεφτούν πώς μπορούν να συνδεθούν με τη νέα γενιά».

Όταν ο Thomas Cook ανακοίνωσε το κλείσιμο 50 επιπλέον καταστημάτων τον περασμένο Δεκέμβριο, παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις στα καταστήματα είχαν μειωθεί φτάνοντας στο 47% των συνολικών κρατήσεων, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις είχαν αυξηθεί κατά 27%.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ