Photo by Florian Wehde on Unsplash
Photo by Florian Wehde on Unsplash

Mabrian: “Καλοβαλμένοι” οι Αμερικανοί ταξιδιώτες στην Ισπανία το φετινό καλοκαίρι | Αυτό είναι το προφίλ τους

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Υψηλό μορφωτικό και κοινωνοικοοικονομικό status, κάτοικοι μεγαλουπόλεων και λάτρεις του καλού φαγητού, που επιδίδονται με ευκολία σε αγορές κι αθλητικές δραστηριότητες, αλλά και λάτρεις των τεχνών και του πολιτισμού ήταν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που επισκέφθηκαν το φετινό καλοκαίρι την Ισπανία, όπως προκύπτει σε μελέτη της Mabrian.

Ειδικότερα, η εταιρία συγκέντρωσε και ανέλυσε στοιχεία από 38.933 τουρίστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες που επισκέφθηκαν την Ισπανία, από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2022. Συγκεκριμένα, η μελέτη εξέτασε Αμερικανούς ταξιδιώτες, που επισκέφθηκαν τους προορισμούς της Βαρκελώνης, της Μαδρίτης, της Βαλένθια, της Σεβίλλης, της Μαγιόρκα και της Τενερίφης και διαπίστωσε ότι, όσον αφορά την προέλευση και το προφίλ τους οι μισοί από αυτούς προήλθαν κυρίως από 10 πόλεις, μεταξύ των οποίων η Νέα Υόρκη (14%), το Μαϊάμι (9%) και το Λος Άντζελες (6%), με επόμενες το Σαν Φρανσίσκο, την Ουάσιγκτον, το Σικάγο, τη Βοστώνη, τη Φιλαδέλφεια, το Ορλάντο και το Ντάλας. Σε αυτές τις πόλεις, η ζήτηση ήταν συγκεντρωμένη σε τρεις ή τέσσερις συγκεκριμένες γειτονιές.

Σχετικά με το ηλικιακό τους προφίλ, οι μισοί από αυτούς ήταν άνω των 35 ετών, είχαν μέσο μισθό άνω των 75.000 δολαρίων και είχαν ολοκληρώσει πανεπιστημιακές σπουδές.

Όσον αφορά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι περισσότεροι Αμερικανοί που επισκέφθηκαν αστικούς προορισμούς έμειναν μεταξύ δύο και τριών ημερών, αλλά κατά την επίσκεψη σε ισπανικά νησιά όπως η Μαγιόρκα ή η Τενερίφη έμειναν από τέσσερις έως επτά ημέρες. Σε γενικές γραμμές, οι Αμερικανοί τουρίστες επισκέφθηκαν αυτό το καλοκαίρι 15 από τις 50 διαφορετικές επαρχίες της Ισπανίας.

Όταν ρωτήθηκαν αν έμειναν στον προορισμό στον οποίο ταξιδεύουν ή αν μετακινήθηκαν εντός της ισπανικής επικράτειας, περίπου ποσοστό 30% των Αμερικανών μετακινήθηκαν σε περισσότερους από έναν προορισμούς κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ισπανία. Ακόμα κι έτσι, η Βαρκελώνη ήταν ο προορισμός που παρέμειναν περισσότερο οι Αμερικανοί τουρίστες, ενώ η Σεβίλλη για παράδειγμα ήταν ένας προορισμός που επισκέφθηκαν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες, σε συνδυασμό με άλλους.

 

Shopping και πολυτελή καταλύματα επέλεξαν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες στην Ισπανία

Οι τουριστικές εμπειρίες που ενδιέφεραν περισσότερο τους Αμερικανούς ήταν αυτές που συνδέονται με τη γαστρονομία, τα ψώνια και την ενεργό πολυτέλεια, όπως οι υπαίθριες δραστηριότητες και η σωματική άσκηση. Ομοίως, ο πολιτισμός και οι χώροι πρασίνου ήταν επίσης μέρος των μεγαλύτερων ενδιαφερόντων των Αμερικανών κατά την επίσκεψή τους στην Ισπανία.

Οι Αμερικανοί που συμμετείχαν στη μελέτη της Mabrain έμειναν κυρίως σε καταλύματα και ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων.

Τέλος, εξετάζοντας στοιχεία που βασίζονται σε σχόλια και θετικές/αρνητικές αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι παράμετροι που προσθέτουν προστιθέμενη αξία στα ταξίδια των Αμερικανών στην Ισπανία είναι η αντίληψη της ασφάλειας και του κλίματος, καθώς και η ικανοποίησή τους από τις ξενοδοχειακές μονάδες.

Σε αντίθεση, εκείνες που μειώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία τους και έχουν περιθώρια βελτίωσης , ήταν υπηρεσίες που σχετίζονται με την ικανοποίηση του τουριστικού προϊόντος, όπως η τέχνη και ο πολιτισμός, η φύση, οι οικογενειακές δραστηριότητες, τα ψώνια και η ευεξία, κυρίως.

Η αγορά των ΗΠΑ είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, καθώς ανακάμπτει με σαφήνεια υποστηριζόμενη από την ευνοϊκή ισοτιμία ευρώ-δολαρίου και την αύξηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας. Είναι πολύ ενδιαφέρον να αναλυθεί ο αντίκτυπος που δημιουργούν τα νέα αεροπορικά δρομολόγια με προορισμούς όπως η Μαγιόρκα, η Τενερίφη και το δρομολόγιο της Μάλαγα που ανακοινώθηκε πρόσφατα, όχι μόνο με αυτούς τους προορισμούς, αλλά και με τους υπόλοιπους προορισμούς στις περιοχές αυτές.

Στην προκειμένη περίπτωση, για παράδειγμα, η γνώση ότι οι μισοί από τους επισκέπτες των ΗΠΑ προέρχονται από μόλις 10 πολιτείες και ότι το κοινωνικοοικονομικό τους προφίλ είναι υψηλό, καθιστά τις εκστρατείες μάρκετινγκ για έναν ισπανικό προορισμό πολύ πιο εύκολες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *