room athens marriott

Marriott: Επιπλέον 30 νέα πολυτελή ξενοδοχεία το 2022 | Οι εξελίξεις ανά brand

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Marriott International συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει το τοπίο της φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών και να αφήνει το αποτύπωμά της, από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Κάιρο και το Σίδνεϊ. Στο πλαίσιο αυτό, από την International Luxury Travel Market (ILTM) στις Κάννες, η πολυτελής ξενοδοχειακή αλυσίδα, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εγκαινιάσει περισσότερα από 30 πολυτελή ξενοδοχεία το 2022, δημιουργώντας τις σπάνιες και συναρπαστικές εμπειρίες που αναζητά ο σημερινός ταξιδιώτης πολυτελείας, με το απαράμιλλο χαρτοφυλάκιο δυναμικών πολυτελών εμπορικών σημάτων της. 

Μέσω των παγκοσμίου φήμης χαρακτηριστικών φιλοξενίας των The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott και Bulgari, η Marriott International συνεχίζει να αναβαθμίζει τα ταξίδια, δημιουργώντας υψηλού επιπέδου εμπειρίες.

Διαθέτοντας ένα ασυναγώνιστο δίκτυο με περισσότερα από 460 πολυτελή ξενοδοχεία, σε 68 χώρες και περιοχές, η Marriott International είναι έτοιμη να επεκτείνει το πολυτελές της “αποτύπωμα” έχοντας σχεδόν 190 ξενοδοχεία στο στάδιο της ανάπτυξης, σε εμβληματικούς αλλά και αναδυόμενους προορισμούς, από το Μεξικό έως την Πορτογαλία και από την Αυστραλία έως τη Νότια Κορέα.

“Οι επισκέπτες μας αναζητούν βαθύτερες, πιο καθηλωτικές εμπειρίες, που τους επιτρέπουν να επιδοθούν σε μια παγκόσμια εξερεύνηση, ενώ, παράλληλ,α τροφοδοτούν την προσωπική τους αναγέννηση”, δήλωσε ο Chris Gabaldon, ανώτερος αντιπρόεδρος της Marriott International.

Η πολυτέλεια εισέρχεται σε μια νέα εποχή αναγέννησης

Μια μελέτη για τις τάσεις στα πολυτελή ταξίδια, παγκοσμίως, που διεξήχθη σε συνεργασία με το πρακτορείο Team One, αποκάλυψε ότι οι σημερινοί, εύποροι ταξιδιώτες μεταβαίνουν από τη νοοτροπία του “ελέγχου του πακέτου” στη νοοτροπία του “ταξιδεύω καλά”, ακολουθώντας μια πιο στοχαστική, σκόπιμη προσέγγιση στον προγραμματισμό ταξιδιού. “Καθώς οι άνθρωποι επανεξετάζουν και επαναπροσδιορίζουν τις προτεραιότητές τους για αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο, μια αλλαγή που έχει ενισχυθεί τα τελευταία δύο χρόνια αφορά στον προσανατολισμό σε πιο ουσιαστικά ταξίδια. Οι επισκέπτες μας εστιάζουν περισσότερο στο πού ταξιδεύουν και στο γιατί κάνουν το ταξίδι, επιδιώκοντας να καλλιεργήσουν μια πιο ουσιαστική σύνδεση με τον προορισμό καθώς και με τους ανθρώπους που συναντούν”, παρατηρεί ο Gabaldon.

Marriott-640x256
Marriott Hotels

Με ένα πραγματικά παγκόσμιο αποτύπωμα, η Marriott International είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε αυτές τις εξελίξεις, προσκαλώντας τους ανθρώπους να δουν τα ταξίδια ως έναν “αναγεννησιακό καμβά”, που παρέχει θετικό αντίκτυπο στους ντόπιους και τους προορισμούς. “Από τους πιο επιθυμητούς προορισμούς του κόσμου μέχρι τα ανεξερεύνητα διαμάντια, προσπαθούμε να πάμε πέρα από το να προσφέρουμε στιγμές μεταμόρφωσης για τους επισκέπτες μας και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε εμπειρίες που θα εμπνεύσουν μια νέα αίσθηση προσωπικής ευημερίας και χαράς”, είπε ο Gabaldon.

Το Ritz-Carlton συνεχίζει να καθορίζει το μέλλον της πολυτελούς φιλοξενίας

Το Ritz-Carlton συνεχίζει να οδηγεί την καινοτομία και να θέτει τα πρότυπα για την πολυτελή φιλοξενία. Το 2021 η μάρκα εισήχθη σε μερικές από τις πιο περιζήτητες τοποθεσίες στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Μαλδίβων, των νησιών Τερκς και Κέικος και της πόλης του Μεξικού.

Το 2022, η επωνυμία αναμένει να επεκταθεί στην Αριζόνα, με το The Ritz-Carlton Paradise Valley, The Palmeraie, καθώς και στη Νέα Υόρκη, κάνοντας την εμφάνισή της στη “ζωντανή” γειτονιά NoMad, όπου τα δωμάτια έχουν εκπληκτική θέα στην πόλη.

Το Ritz-Carlton Melbourne σχεδιάζει να αυξήσει το αποτύπωμα της διάσημης μάρκας στην Αυστραλία. Το Ritz-Carlton Reserve αναμένει την επέκταση του εξαιρετικά επιμελημένου χαρτοφυλακίου του, κάνοντας το “ντεμπούτο” του έκτου σπάνιου καταλύματος στην ιστορική κινεζική κοιλάδα Jiuzhaigou. Σύμφωνα με την αισθητική σχεδιασμού της μάρκας, πλήρη ανακαίνιση θα πραγματοποιηθεί στα The Ritz-Carlton Moscow, The Ritz-Carlton, Grand Cayman και The Ritz-Carlton, Naples, μέσα στο επόμενο έτος. Επιπλέον, η μάρκα αναμένεται να σηματοδοτήσει το εναρκτήριο ταξίδι του The Ritz-Carlton Yacht Collection τον Μάιο του 2022.

Το St. Regis σε παγκόσμια, “καυτά” σημεία

Μέσω των διάσημων τελετουργιών, της πλούσιας κληρονομιάς και του λαμπερού πνεύματος, το St. Regis Hotels & Resorts ανοίγει έναν δρόμο από την εμβληματική μάρκα φιλοξενίας σε ένα παγκόσμιο σύμβολο πολυτελείας και το επόμενο έτος αναμένεται να κάνει το “ντεμπούτο” του η 50η  ιδιοκτησία του.

Το 2021, η φημισμένη μάρκα αύξησε το αποτύπωμά της στη Μέση Ανατολή, εισάγοντας δύο ξενοδοχείο, ένα στο Κάιρο και ένα στο Ντουμπάι και, το επόμενο έτος, προβλέπεται η περαιτέρω επέκτασή της στην περιοχή με το άνοιγμα του The St. Regis Marsa Arabia Island, The Pearl στο Κατάρ. Το 2022, το St. Regis πρόκειται να κάνει την εμφάνισή του στο Σικάγο, με ένα κτίριο που σχεδίασε η Jeanne Gang, που έχει ήδη γίνει ένα εξαιρετικό νέο σύμβολο στον ορίζοντα της πόλης των ανέμων. Παράλληλα, η μάρκα, σχεδιάζει να φέρει στο Βελιγράδι την εξατομικευμένη υπηρεσία και το αβανγκάρντ στυλ της.

Το St. Regis συνεχίζει να αναπτύσσεται σε προορισμούς αναψυχής, αναμένοντας να διπλασιάσει σχεδόν τον αριθμό των καταλυμάτων του σε θέρετρα, τα επόμενα πέντε χρόνια. Φέτος έκανε “πρεμιέρα” το The St. Regis Bermuda Resort, αποτελώντας την πρώτη πολυτελή ιδιοκτησία της Marriott International στο νησί και, το επόμενο έτος, η μάρκα αναμένει να σηματοδοτήσει τα εγκαίνια του The St. Regis Kanai Resort, στη Ριβιέρα Μάγια του Μεξικού, το οποίο θα περιλαμβάνει θέα στον ωκεανό από σχεδόν κάθε σημείο. Το St. Regis San Francisco αναμένει, επίσης, να γιορτάσει την ολοκλήρωση μιας εκ βάθρων ανακαίνισης, δημιουργώντας μια εκλεπτυσμένη νέα εμφάνιση και αίσθηση, το 2022.

Η W Hotels επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια & κεντρίζει τη φαντασία

Το 2021, η W Hotels έφερε το μοναδικό στυλ της σε ξενοδοχεία πολυτελείας σε προορισμούς όπως το Νάσβιλ, η Οσάκα, η Φιλαδέλφεια, η Μελβούρνη, το Ξιαμέν και η Ρώμη. Στη Ρώμη, η W Hotels λειτουργεί ένα ξενοδοχείο 162 δωματίων που αποτελείται από δύο παλάτια του 19ου αιώνα, σηματοδοτώντας το πολυαναμενόμενο “ντεμπούτο” της μάρκας στην Ιταλία.

Με σχεδόν 60 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, η W Hotels καθορίζεται από τον σχεδιασμό που βασίζεται στη λεπτομέρεια, την εμπνευσμένη ενέργεια, μια έντονη κουλτούρα γύρω από τα κοκτέιλ και το φαγητό, καθώς και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της ανάλογα με τον προορισμό. Με συνεχή εστίαση στον επαναπροσδιορισμό και την αναβάθμιση της εμπειρίας W, η μάρκα αναμένεται να ανοίξει σε συναρπαστικούς προορισμούς, τον επόμενο χρόνο, όπως το Αλγκάρβε, το Σίδνεϊ, το Ντουμπάι και το Τορόντο.

Η EDITION Hotels συνεχίζει την ανάπτυξη σε εμβληματικούς προορισμούς

Μια απροσδόκητη και αναζωογονητική συλλογή μοναδικών ξενοδοχείων, που επαναπροσδιορίζουν την έννοια της πολυτέλειας, τα EDITION Hotels έφεραν την προσωπική και οικεία εμπειρία φιλοξενίας στο Ρέικιαβικ και το Ντουμπάι, το 2021.

Η περιζήτηση μάρκα, που πρόσφατα ονομάστηκε η πιο “καυτή” στον κόσμο από το Forbes, προσφέρει εκλεπτυσμένη σχεδίαση, επιμελημένη αίσθηση του προορισμού και και σύγχρονες υπηρεσίες. Η EDITION Hotels ανακοινώνει την αναμενόμενη περαιτέρω διεθνή επέκτασή της το 2022 με το προγραμματισμένο άνοιγμα έξι νέων ακινήτων, στη Μαδρίτη, τη Ρώμη, την Ντόχα, την Τάμπα, τη Ριβιέρα Μάγια στο Κανάι και την Γκίνζα, το δεύτερο ακίνητο στο Τόκιο. Με 14 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, αυτή τη στιγμή, όλα εδραιωμένα στον χώρο της πολυτελούς διαμονής, η μάρκα αναμένεται να φτάσει τα 20 ξενοδοχεία παγκοσμίως, μέχρι το τέλος του 2022.

Η Luxury Collection εμπνέει μεταμορφωτικά ταξίδια σε νέους προορισμούς

Με ξενοδοχεία που καθορίζουν πραγματικά τον προορισμό, η The Luxury Collection είναι ένα αναπτυσσόμενο σύνολο από σχεδόν 120 ξενοδοχεία, σε περισσότερες από 40 χώρες και περιοχές, σε όλο τον κόσμο. Το 2021, η μάρκα έκανε το “ντεμπούτο” της στην Ουγγαρία, με τα εγκαίνια του μεταμορφωμένου μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO Matild Palace, στη Βουδαπέστη, επέκτεινε το αποτύπωμά της στη Βόρεια Αμερική, έφερε υψηλούς αλπικούς εσωτερικούς χώρους και ζωντάνια στα Βραχώδη Όρη, στο Vail, μέσω του The Hythe και παρουσίασε σχέδιο εμπνευσμένο από την κληρονομιά στη Νότια Κορέα με τα εγκαίνια του Josun Palace.

Με κάθε ξενοδοχείο να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και να χρησιμεύει ως πύλη για τις γοητείες έρκαστους προορισμού, η The Luxury Collection πρόκειται να κάνει την εμφάνισή της το επόμενο έτος σε μαγευτικές τοποθεσίες, σε  όλο τον κόσμο, όπως η Ισπανία, η Ινδία, η Δομινικανή Δημοκρατία, το Μεξικό και η Τιφλίδα της Γεωργίας.

Η JW Marriott γιορτάζει τα “πάθη” των επισκεπτών του μέσα από εμπειρίες ευεξίας

Εμπνευσμένη από τον θρυλικό συνονόματό της και με τις ρίζες της στην ολιστική ευημερία, η JW Marriott έκανε τα πρόσφατα εγκαίνια στη Σαρλότ, το Μοντερέι, τη Σαγκάη και την Τάμπα. Με περισσότερα από 100 ακίνητα, σε περισσότερες από 35 χώρες και περιοχές, η JW Marriott προσφέρει μια κληρονομιά εξαιρετικών υπηρεσιών και δεσμεύεται να προσφέρει εμπειρίες και περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να είναι πλήρως παρόντες και να έχουν ουσιαστικές συνδέσεις.

Τον επόμενο χρόνο, η JW Marriott αναμένει να συνεχίσει να εξυπηρετεί ταξιδιώτες που αναζητούν ισορροπία πνεύματος και σώματος, με νέα ανοίγματα σε προορισμούς από το Κάιρο έως την Κωνσταντινούπολη και το από το Μεξικό έως το νησί Τζέτζου, στη Νότια Κορέα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *