Marriott-640x256
Marriott Hotels

Η Marriott επιταχύνει την ανανέωση των lifestyle W Hotels

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με κάθε ξενοδοχειακή εταιρία να προσπαθεί να καθιερωθεί στον χώρο των lifestyle ξενοδοχείων, ένας από τους αρχικούς “παίκτες” παραμένει ακόμα επίκαιρος. Η επωνυμία W Hotels με σχεδόν 60 ξενοδοχεία αποτελεί μέρος των βασικών συντελεστών του τμήματος των lifestyle ξενοδοχείων, που εστιάζουν στις υπηρεσίες φαγητού και ποτού περισσότερο από τον μέσο όρο των ξενοδοχείων.

Η μάρκα, η οποία ξεκίνησε από τον Barry Sternlicht και τελικά ενσωματώθηκε στη Marriott International λόγω της εξαγοράς της Starwood Hotels & Resorts το 2016, ήταν γνωστή για τα λόμπι και τα μπαρ της, που συγκέντρωναν πλήθος επισκεπτών.

Το W ήταν το ιδιαίτερα δημοφιλές σήμα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Η Accor, όμως, υπήρξε πιο δυναμική στην προώθησή της στα ξενοδοχεία lifestyle, μέσω ενός συνδυασμού δικών της εμπορικών σημάτων όπως το SLS και το Mondrian και συνεργαζόμενων εμπορικών σημάτων όπως το The Hoxton και το Gleneagles, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας Ennismore.

Η IHG Hotels & Resorts, από την άλλη, ανταγωνίζεται στον χώρο αυτό με μάρκες όπως η Kimpton -που θεωρείται ο δημιουργός του προκατόχου του lifestyle τομέα: τα boutique hotels- και η Hyatt διαθέτει μάρκες όπως τα Thompson Hotels και Andaz.

Έτσι, η επωνυμία W Hotels ανταγωνίζεται για την προσοχή ακόμη και μέσα στην ίδια την οικογένεια εμπορικών σημάτων της, καθώς η Marriott έχει προσθέσει άλλα σήματα, όπως το Edition -το πνευματικό παιδί μιας συνεργασίας μεταξύ της Marriott και του θρύλου των ξενοδοχείων και της νυχτερινής διασκέδασης Ian Schrager. Ο θόρυβος γύρω από το Edition παραπέμπει στον θόρυβο των W Hotels πριν από 20 χρόνια.

Πολλές νεότερες μάρκες σε διάφορες ξενοδοχειακές εταιρίες απορρόφησαν την προσοχή των W Hotels, και η Marriott International αναζητά τρόπο να επαναφέρει τη ζωντάνια στην έννοια του lifestyle στα ξενοδοχεία της.

“Δεν είναι μυστικό ότι τα W Hotels μεταμόρφωσαν τις προσδοκίες των καταναλωτών για το τι μπορεί να είναι ένα ξενοδοχείο. Το W μετέτρεψε ένα συνηθισμένο μέρος για να κοιμηθείς και να κάνεις χρήση της υπηρεσίας δωματίου σε έναν κοινωνικά προσανατολισμένο προορισμό, που αναφέρεται εξίσου στους ντόπιους και στους ξένους επισκέπτες του”, δήλωσε στο Skift ο Tom Jarrold, επικεφαλής της μάρκας W Hotels Worldwide, παγκοσμίως . “Τώρα που πολλές ξενοδοχειακές μάρκες λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, είναι ένας ακόμη λόγος για να ανανεωθούμε και να εξελιχθούμε”, πρόσθεσε.

Οι επικεφαλής της Marriott δεν είναι αρκετά έτοιμοι να δώσουν πολλές λεπτομέρειες για το πώς θα μοιάζει η ανανέωση της μάρκας W σε επίπεδο ιδιοκτησίας, αλλά ο Jarrold δήλωσε ότι θα ξεδιπλωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια “σε όλα τα σημεία επαφής της μάρκας και θα περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, την εμπειρία των επισκεπτών και το μάρκετινγκ” με έναν τρόπο που προορίζεται να είναι “εμπνευσμένος, μοντέρνος, παιχνιδιάρικος και πρωτότυπος”.

Ορισμένα από τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στο στάδιο ανάπτυξης της εταιρίας μπορούν να χτιστούν από την αρχή με βάση τον νέο προσανατολισμό της μάρκας, ενώ τα υπάρχοντα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να επικεντρωθούν περισσότερο στην ανανέωση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων.

Η Marriott απέσυρε πολλά ξενοδοχεία W -συμπεριλαμβανομένου του αρχικού καταλύματος της μάρκας στη Νέα Υόρκη. Σήμερα, όμως, η μάρκα βρίσκεται σε κατάσταση ανάπτυξης. Νέες ιδιοκτησίες άνοιξαν τους τελευταίους μήνες στη Φιλαδέλφεια, τη Ρώμη, τις κινεζικές πόλεις Xiamen και Changsha και το Νάσβιλ του Τενεσί. Ενώ, τα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται να ανοίξουν νέα ξενοδοχεία W στο Μακάο, το Ντουμπάι και την Τοσκάνη.

Η εταιρία επισημαίνει τα πρόσφατα ανοίγματα ή τις συμφωνίες που βρίσκονται στα σκαριά ως ένδειξη ότι η μάρκα διεκδικεί και πάλι μια ηγετική θέση στον τομέα των lifestyle ξενοδοχείων.

Η άνοδος της Accor στον χώρο των lifestyle ξενοδοχείων σχετίζεται με την πρόσκληση της ευρύτερης περιοχής για ένα ποτό ή ένα γεύμα, με τον Jarrold να σημειώνει ότι η μάρκα “πάντα σχεδίαζε τα ξενοδοχεία μας με γνώμονα τους ντόπιους”.

Οι λεπτομέρειες σχετικά με την ανανέωση μπορεί να είναι λιγοστές, αλλά το πρότυπο της μάρκας W είναι ότι κάθε ξενοδοχείο θα έχει τη δική του μοναδική προσέγγιση για την προσαρμογή στο περιβάλλον του.

“Ενώ δεν είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε τα χαρτιά μας ακόμα, μπορούμε να πούμε ότι το όραμά μας θα είναι ισχυρό και θα αφορά τον σχεδιασμό, την κουλτούρα των υπηρεσιών, την εστίαση και τον προγραμματισμό -το σύνολο της εμπειρίας του επισκέπτη”, δήλωσε ο Jarrold. Και συμπλήρωσε: “Ένα πράγμα που θα είναι πάντα υψίστης σημασίας είναι ο τρόπος με τον οποίο κάθε W αγκαλιάζει τον τοπικό προορισμό. Θα συνεχίσουμε να αντλούμε από τις πολιτιστικές και κοινωνικές γνώσεις της πόλης, με τρόπους που είναι αυθεντικοί, διακριτικοί και απροσδόκητοι, προσθέτοντας στο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα”.

Νέα W Hotels

Το W Nashville, που άνοιξε πρόσφατα, διαθέτει έξι εισόδους στο ισόγειο, οι οποίες έχουν σκοπό να σηματοδοτήσουν το καλωσόρισμα των γειτόνων, στα εστιατόρια και τα καταστήματα λιανικής του ξενοδοχείου. Το ακίνητο διαθέτει επίσης το The Spanish Steps, το οποίο χρησιμεύει τόσο ως τόπος συνάντησης, όσο και ως χώρο που φιλοξενεί ζωντανή μουσική.

Αλλά εξακολουθεί να υπάρχει κάποια αποκλειστικότητα: Το ξενοδοχείο του Τενεσί περιλαμβάνει επίσης το Welcome Den, ένα νέο W Concept μόνο για τους επισκέπτες, όπου οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κλειδί του δωματίου τους για να έχουν πρόσβαση σε έναν χώρο για να χαλαρώσουν, να πιουν ένα ποτό ή να δεχτούν κλήσεις για δουλειά.

Το νέο W Rome στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ενσωμάτωση του σχεδιασμού στον τομέα των lifestyle ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένης μιας κρυφής πόρτας που οδηγεί στο Parlapiano -έναν μυστικό κήπο με παραδοσιακή ιταλική πέτρα, πράσινο και σιντριβάνια.

Η ανανέωση της μάρκας, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη αυτοτέλεια δίνεται σε ένα μεμονωμένο ξενοδοχείο, εξακολουθεί να απαιτεί από τον ιδιοκτήτη να διοχετεύσει χρήματα στο ξενοδοχείο του. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο αυτή τη στιγμή, σε μια εποχή που υπάρχει τόση αβεβαιότητα σχετικά με το ποια θα είναι η μακροπρόθεσμη κινητήρια δύναμη της ζήτησης για τον ξενοδοχειακό τομέα. Ωστόσο, οι επενδυτές φαίνεται να συμφωνούν με την εξέλιξη της μάρκας. Περίπου το ήμισυ του χαρτοφυλακίου της W Hotels στις ΗΠΑ βρισκόταν υπό ανακαίνιση στα τέλη του 2019, σύμφωνα με μια έκθεση του Skift εκείνη την εποχή.

Ορισμένα από τα πιο γνωστά ακίνητα της μάρκας συνεχίζουν να προσελκύουν αγοραστές, καθώς η W Hotels διαθέτει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, τόσο σε μεγάλες πόλεις, όσο και σε δημοφιλείς προορισμούς αναψυχής, παγκοσμίως.

Η Marriott International αγόρασε το W Union Square -μια εξαίρεση, δεδομένου ότι οι περισσότερες ξενοδοχειακές εταιρίες παραχωρούν τα δικαιώματα του εμπορικού σήματος με τη μέθοδο της δικαιόχρησης- το 2019 έναντι 206 εκατομμυρίων δολαρίων, με σχέδια να ανακαινίσει σημαντικά το ακίνητο. Σε εκείνο το σημείο, οι ιδιοκτήτες των W Hotels στη Βόρεια Αμερική είχαν δεσμεύσει 200 εκατομμύρια δολάρια για ανακαινίσεις σε ξενοδοχεία στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Η Trinity Investments απέκτησε το W Hollywood από την Host Hotels & Resorts, στα τέλη του περασμένου έτους, για λίγο λιγότερο από 200 εκατομμύρια δολάρια. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Host, James Risoleo, σημείωσε σε μία ανακοίνωση ότι το ξενοδοχείο είχε “ανάγκη για μεγάλες επενδύσεις κεφαλαίου”, η ομάδα της Trinity δεν πιστεύει ότι αυτό σημαίνει εγκατάλειψη της μάρκας W.

“Όταν δουλεύαμε για το W Hollywood, περάσαμε πολύ χρόνο με τη Marriott και [ρωτήσαμε] για το μέλλον του W”, δήλωσε ο Sean Hehrir, διευθύνων σύμβουλος της Trinity Investments, σε συνέντευξή του στο Skift. “Κατάφεραν να μας πείσουν ότι πρόκειται να επαναπροσδιορίσουν το W … Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια σημαντική δέσμευση από τη Marriott να επενδύσει πραγματικά στο W ως μάρκα και να το πάει στο επόμενο επίπεδο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *