Marriott International

Marriott: Πιλοτικό πρόγραμμα για αυτόματο check in και F&B, χωρίς ανθρώπινη παρουσία

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Πιλοτικό πρόγραμμα για check in αλλά και για διάφορες λειτουργίες εντός των ξενοδοχείων, ξεκίνησε να εφαρμόζει η Marriott, σε επιλεγμένα ξενοδοχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πιο αναλυτικά, η Marriott International Inc. ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος για διαδικασία άφιξης χωρίς επαφή σε πολλά ξενοδοχεία με επιλεγμένη εξυπηρέτηση, καθώς και την έναρξη μιας δοκιμαστικής ιδέας για ανέπαφες αγορές χωρίς εμπόδια σε δύο ξενοδοχεία Fairfield by Marriott.

Και τα δύο προγράμματα βασίζονται σε συνεχή μέτρα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την πρωτοβουλία Commitment to Clean της εταιρείας. Η εμπειρία ανέπαφων συναλλαγών της Marriott, συνεχίζει να εξελίσσεται, βελτιώνοντας περαιτέρω δυνατότητες όπως το check-in και το checkout με κινητά, το κλειδί με κινητά, το food & beverage με κινητά, κ.λπ.,  και άλλες εφαρμογές και ειδικά αιτήματα για υπηρεσίες και παροχές, μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο, όλα διαθέσιμα μέσω της Εφαρμογής Marriott Bonvoy, όταν τα μέλη κάνουν κράτηση απευθείας.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε καινοτόμες νέες τεχνολογίες για να υποστηρίξουμε τους επισκέπτες μας καθώς το ταξίδι συνεχίζει να επιστρέφει», δήλωσε η Stephanie Linnartz, Πρόεδρος της Marriott International. «Η πανδημία έχει επιταχύνει τη ζήτηση για ανέπαφες υπηρεσίες και συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε για να ικανοποιούμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επισκεπτών μας. Οι νέες προσφορές είναι ένα πρόσθετο όφελος για την εξατομικευμένη φιλοξενία για την οποία είμαστε γνωστοί και ανυπομονούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας συνδυάζοντας ανέπαφες υπηρεσίες με αποκλειστικές προσωπικές αλληλεπιδράσεις”.

Απαιτήσεις για ανέπαφες συναλλαγές

Περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να έχουν περισσότερο έλεγχο στα ταξίδια τους. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύθηκε από το The Travel Technology Association , το 65% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι τα καταλύματα θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες για να τους κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς.

Περίπτερο Grab-and-Go Marketplace by No Brick, LLC για το Marriott International

Σε μια άλλη έκθεση της Medallia Zingle , το 87% των πελατών των ΗΠΑ δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν οι εταιρείες να συνεχίζουν να προσφέρουν επιλογές που περιορίζουν την προσωπική εξυπηρέτηση. Επιπλέον, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της φράσης «αυτοεξυπηρέτηση», αυξήθηκαν κατά 170% σε ετήσια βάση από το 2019 έως το 2020, με βάση μια ανάλυση κοινωνικών μέσων που πραγματοποιήθηκε εκ μέρους της Marriott.

Contactless Ευκολία

Smart, χωρίς επαφή reception για άφιξη έχει κάνει πιλοτικά το ντεμπούτο της στα ξενοδοχεία  Moxy NYC Times SquareCourtyard New York Manhattan/Midtown East και TownePlace Suites Monroe (Louisiana), και θα είναι σύντομα διαθέσιμη στο Moxy Miami South Beach, για να παρέχει μια ταχεία εμπειρία άφιξης και να βοηθήσει τους επισκέπτες να νιώσουν σιγουριά μόλις μπουν στο ξενοδοχείο.

Κατά την άφιξη, οι επισκέπτες που προτιμούν αλληλεπιδράσεις με χαμηλές επαφές μπορούν να παραλείψουν το παραδοσιακό check-in εντελώς και να ολοκληρώσουν μια εύκολη διαδικασία τριών βημάτων στο περίπτερο για να κάνουν check in για μία κράτηση, με τα κλειδιά του δωματίου να δημιουργούνται επί τόπου. Τα περίπτερα χρησιμοποιούν αντιμικροβιακή τεχνολογία στο γυαλί της οθόνης αφής, που τροφοδοτείται από υπεριώδεις ακτίνες που σκοτώνουν βακτήρια και ιούς.

Πριν από την αναχώρηση, οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα περίπτερα για check-out χωρίς επαφή και να δουν τον λογαριασμό τουςτους ή να εγγραφούν στο ταξιδιωτικό πρόγραμμα Marriott Bonvoy ανά πάσα στιγμή.

Το Rise of Grab-and-Go

Βασισμένο στις αρχές της ζεστής φιλοξενίας και της αξιόπιστης εξυπηρέτησης, το Fairfield by Marriott είναι έτοιμο να αναστατώσει τη βιομηχανία με τη δοκιμή μιας νέας ιδέας αγορών που είναι καινοτόμα, αλλά γνωστή.

Το Fairfield Inn & Suites Frederick και το Fairfield Inn & Suites Arundel Mills BWI Airport, που βρίσκονται στο Μέριλαντ, έχουν εισαγάγει περίπτερα από τοίχο σε τοίχο που προσφέρουν μια κεντρική αγορά όπου οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν σνακ, ποτά, ελαφριά σνακ και αναψυκτικά.

Η δωρεάν καθημερινή προσφορά πρωινού της μάρκας έχει ενσωματωθεί στο σχεδιασμό κατά τις ώρες πρωινού με μια επιλογή από ζεστά σάντουιτς πρωινού, γλυκές απολαύσεις, γιαούρτι, δημητριακά και φρούτα κάθε πρωί. Ειδικός καφές και διευρυμένα a-la-carte είδη θα είναι επίσης διαθέσιμα για αγορά στα περίπτερα με πληρωμή Bluetooth χωρίς επαφή. Τα ξεχωριστά συσκευασμένα αντικείμενα αναπληρώνονται καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν να φάνε στο λόμπι, στην άνεση του δωματίου τους ή εν κινήσει.

Περίπτερο Grab-and-Go Marketplace by No Brick, LLC για το Marriott International

Και οι δύο νέες τεχνολογίες θα βοηθήσουν στον εξορθολογισμό των λειτουργιών με αυξημένη απόδοση, επιτρέποντας στο προσωπικό του ξενοδοχείου να επικοινωνεί με τους επισκέπτες με πιο ουσιαστικούς και εξατομικευμένους τρόπους.

Δείχνοντας την τέχνη της σύγχρονης φιλοξενίας, παρέχουν προσεγμένες ανέσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.

Η Marriott International

Η Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) εδρεύει στη Bethesda, Maryland, ΗΠΑ και περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 7.600 ιδιοκτησίες σε 30 κορυφαίες μάρκες που εκτείνονται σε 133 χώρες και περιοχές. Το Marriott λειτουργεί και δικαιοδοτεί ξενοδοχεία και αδειοδοτεί τα θέρετρα ιδιοκτησίας διακοπών σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία προσφέρει το Marriott Bonvoy ™, το πολυβραβευμένο ταξιδιωτικό του πρόγραμμα. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας στο www.marriott.com , και για τα τελευταία νέα της εταιρείας, επισκεφθείτε το www.marriottnewscenter.com . Επιπλέον, συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και στο @MarriottIntl ​​στο Twitter και στο Instagram .

1 σχόλιο στο “Marriott: Πιλοτικό πρόγραμμα για αυτόματο check in και F&B, χωρίς ανθρώπινη παρουσία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *