Mastercard: Μεγαλύτερη η ανάπτυξη του Τουρισμού από την αύξηση του AEΠ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυξημένες κατά 55% εμφανίζονται, μετά τη «βουτιά» του 2009, οι διανυκτερεύσεις από 130 και πλέον πόλεις, σύμφωνα με νέα μελέτη της Mastercard.

Όπως φανερώνει η ετήσια έκδοση της εταιρίας για τις πόλεις – προορισμούς, η άνοδος του παγκόσμιου τουρισμού ξεπέρασε την αύξηση του πραγματικού ΑΕΠ την περίοδο έως το 2016.

Τις περισσότερες αφίξεις αναμένεται να παρουσιάσει το Τόκυο φέτος με μία αύξηση του 12,2% από τα 11 εκατομμύρια τουριστών που είχε το 2016.

Η ιαπωνική πρωτεύουσα ήταν στην 9η θέση των πιο δημοφιλών πόλεων πέρυσι, με την Μπανγκόκ να βρίσκεται στην 1η θέση με 19,41 εκατομμύρια μεταμεσονύκτιες αφίξεις, με 2ο το Λονδίνο με 19,06 εκατομμύρια. Η βρετανική πρωτεύουσα αναμένεται να «καλωσορίσει» 5% περισσότερους τουρίστες μέσα στο 2017, όμως, φαίνεται να έχει μια πτώση 4,6% στα έσοδα. Η λίστα συνεχίζεται με το Παρίσι, το Ντουμπάι, τη Σιγκαπούρη, τη Νέα Υόρκη, τη Σεούλ, την Κουάλα Λουμπούρ και την Κωνσταντινούπολη.

Περισσότεροι από τους μισούς top προορισμούς διέγραψαν αύξηση στις πωλήσεις τους από επισκέπτες της μιας νύκτας, νούμερο ίσο ή μεγαλύτερο της αύξησης του ΑΕΠ, όπως φαίνεται από τη μελέτη.

Η μεγαλύτερη αύξηση στις δαπάνες από επισκέπτες της μιας νύκτας καταγράφηκε στο Ντουμπάι (28,5 δις. δολάρια), με επόμενους προορισμούς τη Νέα Υόρκη (17,2 δισ. δολάρια) και το Λονδίνο (16,9 δισ. δολάρια), όμως το Λονδίνο είναι η μόνη πόλη στην πρώτη δεκάδα που αναμένεται να σημειώσει πτώση στις δαπάνες του τρέχοντος έτους.

Οι υπολογισμοί της Mastercard

Προορισμοί της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, όπως η Οσάκα, το Τσενγκντού, το Κολόμπο (πρωτεύουσα της Σρι Λάνκα), το Άμπου Ντάμπι, η Τζακάρτα, το Τόκυο, η Ανόι (πρωτεύουσα του Βιετνάμ), το Ριάντ και το Ταϊπέι, κυριαρχούν στη λίστα με τους πιο ανεπτυγμένους προορισμούς από το 2009, με τη Λίμα να συμπληρώνει τη δεκάδα.

Οι περισσότεροι επισκέπτες των 20 top προορισμών ταξιδεύουν για αναψυχή, με εξαίρεση τη Σανγκάη όπου περίπου οι μισοί (42%) την επισκέπτονται για δουλειά. Αντίθετα, η Κουάλα Λουμπούρ προσελκύει κυρίως τουρίστες (92,2%).

Σε φαγητό ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα οι επισκέπτες της Σεούλ (47%), της Κωνσταντινούπολης (33,6%) και της Πράγας (29,3%), ενώ στο Λονδίνο τα περισσότερα έσοδα καταγράφονται στο shopping! Οι επισκέπτες του Παρισιού (44.8%), του Μιλάνου (40.4%) και της Ρώμης (40.4%) φαίνεται να δίνουν τα περισσότερα χρήματα στη διαμονή τους.

Εξαιτίας του αποτελεσματικού συγκοινωνιακού δικτύου, οι τουρίστες στο Λονδίνο, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ δεν φαίνεται να ξοδεύουν πολλά στη μετακίνησή τους.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο πρόεδρος της Mastercard, Carlos Menendez, είπε: «Βλέπουμε τον αριθμό των επισκεπτών που είτε ταξιδεύουν για αναψυχή, είτε για επαγγελματικούς λόγους να είναι μεγαλύτερος από κάθε φορά. Την ίδια στιγμή καταλαβαίνουμε πως ο κόσμος περιμένει οι διακοπές του να είναι ανεμπόδιστες και προσωποποιημένες. Η ανάγκη για δράση είναι εμφανής! Οι πόλεις που χρησιμοποιούν τεχνολογικά μέσα για να απλοποιήσουν τις υπηρεσίες τους και να παρέχουν στον κόσμο αυτό που τους αρέσει μπορούν να γίνουν top προορισμοί και να γευτούν τα οφέλη του αυξημένου τουρισμού και πωλήσεων».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *