masterclass

Masterclass Silver Tourism: Μεγάλη επιτυχία και πολλές συμμετοχές !!! | Παρακολούθηση και on demand

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Masterclass με θέμα “Το κυρίαρχο segment του Silver Tourism 65+ ως παράγοντας διαφοροποίησης των Ξενοδόχων στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του Τουρισμού το 2021″ του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.

tsartsara stellatsakalosΕισηγήτρια ήταν η Στέλλα Τσαρτσαρά και προσκεκλημένος ομιλητής ο Γιάννης Τσάκαλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της AQ Strategy, όπου με την Ogilvy ανέλαβαν μετά απο διαγωνισμό του ΕΟΤ, την προβολή της χώρας σε αυτή την πολύ δύσκολη στιγμή για τον Τουρισμό. 

Πιο αναλυτικά, στο Masterclass που διεξήχθη στις 30/3/21 για τον Silver Tourism, παρουσιάστηκαν και  συζητήθηκαν οι προϋποθέσεις που είναι αναγκαίες να πληρούνται και να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι και οι ΤΟ’s, για να διαμορφώσουν τα κατάλληλα προϊόντα για το 2021, καθώς υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις που έχουν να κάνουν με γεροψυχιατρικές και καταστάσεις επιταχυμένης ασθενικότητας, λόγω εγκλεισμού, κατά την διάρκεια ενός έτους πανδημίας.

Σύμφωνα με τον κ. Τσάκαλο Γιάννη, η Ελλάδα, διαθέτει όλα τα φυσικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, τα οποία την καθιστούν ιδανικό προορισμό, για την προσέλκυση του ιδιαίτερα σημαντικού αυτού segment, το οποίο με βάση τις εκτιμήσεις, αναμένεται να φτάσει έως και το 32% το 2050. 

Με την πολύ καλή διαχείριση της πανδημίας, η Ελλάδα απέδειξε ότι βασική της μέριμνα ήταν να προστατεύσει τους ηλικιωμένους, κάτι που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας μας.

Επισήμανε δε, ότι επιχειρήσεις και προορισμοί πρέπει να εντάξουν στην στρατηγική τους την προσέλκυση αυτών των κοινών, μιας και το υψηλό διαθέσιμο εισόδημα τους, όπως και η δυνατότητα να ταξιδεύουν όλο το χρόνο, τους καθιστά ιδανικούς πελάτες.

Όπως τόνισε δε ο κ. Τσάκαλος, “Η Ελλάδα με τη διαχείριση της κρίσης απέδειξε ότι σέβεται και τιμά τους ηλικιωμένους. Είναι μέρος της κουλτούρας μας, μέρος της παράδοσης μας” και ως εκ τούτου, “Ποιος μπορεί να το κάνει καλύτερα”;

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της AQ Strategy, “Οι Silver tourists αποτελούν ένα απαιτητικό κοινό, το οποίο ταξιδεύει οποιαδήποτε στιγμή, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, έχοντας ως στόχο την συλλογή μοναδικών εμπειριών. Το 7,3% των ενηλίκων δηλώνει ότι επιθυμεί να μεταναστεύσει στο εξωτερικό μετά τη συνταξιοδότηση του.

Γιατί η Ελλάδα είναι ιδανικός προορισμός για τα κοινά του silver tourism

Σύμφωνα με τον κ. Τσάκαλο, η Ελλάδα έχει πολύ ελκυστικό κλίμα και φύση και:

• Είναι κοντά σε μεγάλους πληθυσμούς σχετικά εύπορων ηλικιωμένων, αυτών της βόρειας και δυτικής Ευρώπης.
• Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), στοιχείο που σηματοδοτεί μια σχετική ασφάλεια θεσμών σε σύγκριση με άλλους προορισμούς που έχουν παρόμοιο κλίμα
• Επιτρέπει την κάλυψη των ιατρικών δαπανών, από τα ασφαλιστικά ταμεία της χώρας προέλευσης.
• Έχει χαμηλό κόστος ζωής συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
• Διαθέτει υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες, επιστημονικό προσωπικό, άριστες ξενοδοχειακές υποδομές
• Παραμένει μια χώρα/περιβάλλον ασφαλής για τους ξένους

To Masterclass

Σύμφωνα με την κα. Τσαρτσαρά, Το segment αυτό των τουριστών, ενώ δηλώνει πρόθεση να συμμετάσχει στην εμπειρία, εντούτοις δεν μπορεί να το κάνει, όπως κάποιος 20 έτη νεότερος. Και αυτό αποτελεί μια διττότητα που πρέπει να προσέξουν οι ΤΟ’s και οι ξενοδόχοι, αλλά και οι marketers.

ksd PRIMAGEL
adv

To Silver Marketing προωθεί μια ιδέα που δεν πρέπει να διορθώνει τη Γήρανση, αλλά να στοχεύει ευθέως σε επιμέρους δράσεις Υγειούς και Ενεργού Γήρανσης (Active and Healthy Ageing – WHO) που προσφέρουν ανάπαυση στα συμπτώματά της: ποτέ δεν ονομάζουμε τον τουρίστα αυτόν, 3η ηλικία διότι δεν ανταποκρίνεται ο μονοδιάστατος όρος αυτός στο εύρος 55-85 ετών και το είδος τουρισμού «Τουρισμό 3ης ηλικίας» διότι συνιστά διάκριση, Ageism όπως είναι ο διεθνής όρος και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μεταφράστηκε στο Σεμινάριο, ως Γηρατσισμός. Ο Νόμος περί Θεματικού Τουρισμού συνεπώς, πρέπει να αλλάξει αυτόν τον όρο αναφερόμενος στον Silver Tourism, διότι εκθέτει τη χώρα.

Κατόπιν συζητήθηκαν ακριβώς αυτές οι ιδιαιτερότητες των διαφορετικών segments 50-60, 60-70,70+ και πώς διαφοροποιούνται – και αυτό είναι το κλειδί.

Πώς και πότε αλλάζει το είδος της προσφοράς και κυρίως για ποιό λόγο,  που θα κάνουν οι ξενοδόχοι απέναντι σε αυτά τα τμήματα τουριστών, για να μην βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να υλοποιήσουν μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές ιατρικού τουρισμού, με δωμάτια νοσοκομειακού τύπου που θα τα απορρίπτουν οι πελάτες, όπως έγινε με πολύ μεγάλο ξενοδόχο στην Αθήνα, ο οποίος επένδυσε πολλές  εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ  για προϊόν ιατρικού τουρισμού, ενώ απευθυνόταν σε κοινό Τουρισμού 50+.

Αυτές οι διαφορές μεταξύ ιατρικού, ιαματικού τουρισμού, αλλά και τουρισμού ευεξίας, ευζωΐας, προσβασιμότητας που δεν έχουν καμμία σχέση με τον Αργυρό αλλά και τον Γηριατρικό τουρισμό, (όρο που θέσπισε παγκόσμια πρώτη  η κα Τσαρτσαρά στο άρθρο της Definition of a new type of tourism niche—The geriatric tourism, International Journal of Tourism Research – Wiley Publications https://doi.org/10.1002/jtr.2232 που δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο 2018) εξηγήθηκαν διεξοδικά και οι προσφορές ξενοδόχων και ΤΟ, αναλύθηκαν με όρους ενεργητικών (assets) και απόδοσης επένδυσης καθώς και πόση σημασία έχει η ακριβής γνώση για το σωστό σχεδιασμό σε κάθε είδος τουρισμού παραπάνω και για κάθε segment.

Τέλος, αναλύθηκαν τα εμβόλια και η αποτελεσματικότητά τους στη μεταδοτικότητα, τη μολυσματικότητα, τη σοβαρή νόσο, την ανάγκη νοσηλείας και τον θάνατο, καθώς και η ίδια αποτελεσματικότητα στις μεταλλάξεις και παρουσιάστηκε η σύνδεσή τους με τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα Ξενοδοχίας και τα ΜΑΠ όπως ενδεχομένως θα ισχύσουν  το 2021.

Στην ίδια ενότητα, συζητήθηκαν εκτενώς και οι παράγοντες που θα επιδράσουν στην λήξη της πανδημίας, πώς αυτό θα γίνει εφικτό, κάτω από ποιές προϋποθέσεις και ποιοί είναι οι κίνδυνοι για την συνέχιση των επιδημιών, σε ποιές χώρες, για ποιούς λόγους, βάσει δεδομένων επίτευξης της ανοσίας αγέλης και με ποιούς τρόπους.

Παρουσιάστηκαν τέλος διαγράμματα που έκαναν εμφανή όλα τα πιθανά σενάρια για το άνοιγμα του Τουρισμού το 2021, σε ποιές περιόδους και από ποιά segments, εμβολιασμένων, μη εμβολιασμένων και άνοσων.

Το Masterclass αποδείχθηκε εξαιρετικά χρήσιμο για τη συνθετότητα που διανύουμε και την λήψη υπόψιν παραγόντων που πρέπει να έχει στο νου του ο Ξενοδόχος και οι ΤΟ για την εξειδικευμένη προσφορά σε κάθε διαφορετικό τμήμα τουριστών, ανάλογα όχι μόνο με τις ανάγκες τους όπως θα ήταν ένα κλασικό Σεμινάριο για τον Αργυρό Τουρισμό, αλλά προσαρμοσμένη η προσφορά αυτή στις ανάγκες της πανδημίας, των κινδύνων, πώς να τους αποφύγει ο Ξενοδόχος καθώς και την αστική ευθύνη που προκύπτει και  τι να ζητάνε οι ΤΟ από τους ξενοδόχους σε αυτή τη περίπτωση.

Η KSD και το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, θα υλοποιήσουν νέο Σεμινάριο για τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα μόλις αυτά ανακοινωθούν επισλημως, καθώς και δημόσια συζήτηση με ιθύνοντες του ελληνικού Τουρισμού.

ΤΟ MASTERCLASS προσφέρεται και σε on demand προβολή, στην ίδια τιμή με το αρχικό και με έκπτωση 25% για τα 3 επόμενα σεμινάρια του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Σε όσους το επιλέξουν θα δοθούν επίσης βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Κόστος συμμετοχής
Εγγραφή
100,00 Ευρώ πλέον ΦΠΑ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο
50,00 Ευρώ πλέον ΦΠΑ
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την κα Μαριάννα Παναγιώτου, Τηλ: 210 2117676 ες. 12, Email: [email protected]

Τι περιελάμβανε το Masterclass

Στο Masterclass αναλύθηκαν οι παράγοντες έλξης και προώθησης ταξιδιού το 2021, τα διαφορετικά segments των ηλικιών αυτών, τι τα διαφοροποιεί και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους, που προμηνύουν αλλαγές στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα ιδιαίτερα για τις ευπαθείς ομάδες.

Αναπτύχθηκαν παραδείγματα προϊόντων Ξενοδοχείων, ανάλυση προτύπων διαμονής και εστίασης των segment 55+, 65+, 75+ ανάλογα με το βαθμό γηριατρικής εξέλιξής τους κατά τον ορισμό Ευπαθών Ομάδων για κάθε μέρος των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων: Οροφοκομία, Εστίαση, Μεταφορές, Υπηρεσίες των Ξενοδόχων, κ.λπ..

amathus MasterclassΤέλος, αναλύθηκε τι υπαγορεύει το κατάλληλο Silver Marketing προορισμών, Tour Operator και Ξενοδόχων το 2021 για την προσέλκυση των τμημάτων ευπαθών ομάδων, εν καιρώ πανδημίας.

Τι περιελάμβανε

Ενότητα Α : Παράγοντες έλξης και ώθησης ταξιδιού το 2021

Α) Τα εμβόλια: ποιά εμβόλια αφορούν τις αγορές εισερχόμενων τουριστών ανά ηλικία και ανά χώρα προέλευσης – στόχος, των αγορών της Ελλάδας.

  • Τι σημαίνει η προφύλαξη από νόσηση – ποιά εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · τι σημαίνει προφύλαξη από συμπτωματική/ασυμπτωματική νόσηση ποια εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · τι σημαίνει προφύλαξη από σοβαρή νόσο COVID19, ποια εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · Spider Diagram αποτελεσματικότητας ανά πλειοψηφικό αποτέλεσμα πχ. τα εμβόλια προφυλάσσουν κυρίως από νόσηση, ή μετάδοση ή σοβαρή νόσο COVID19 και ανά αγορά στόχο της Ελλάδας
    · Τι σημαίνουν αυτά για τον ασφαλή Σχεδιασμό κρατήσεων των Tour Operator και των Ξενοδόχων.
    · Τα Πιστοποιητικά Εμβολιασμού και οι Αρμοδιότητες της ΕΕ στη διαμόρφωση τουριστικών ροών. Ποιά είναι η πραγματικότητα;

Β) Οι μεταλλάξεις και τα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας του κορονοϊού

  • Η βρετανική μετάλλαξη, η αυξημένη θνητότητα και μεταδοτικότητα του. Ποια ΜΑΠ προστατεύουν και ποιά μέτρα στα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης, θα αλλάξουν για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας.
    · Το νοτιοαφρικανικό στέλεχος και η αυξημένη μεταδοτικότητά του και ιικού φορτίου. Το πρόβλημα του μοναδικού εμβολίου που τον αντιμετωπίζει με επιτυχία και η καθυστέρηση χορήγησής του. Τι σημαίνει αυτό για τα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης
    · Η μετάλλαξη από τη Βραζιλία και τα χαρακτηριστικά της. Η επιτυχής αντιμετώπιση από το εμβόλιο της Pfizer. Ποια ΜΑΠ προστατεύουν και ποιά μέτρα στα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης, θα αλλάξουν για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας, του κοροναϊού.
unsplash photo Masterclass
unsplash photo

Γ) Τα rapid test και η αποτελεσματικότητά τους στα σύνορα και στους προορισμούς, ως παράγοντας εφαρμογής των Νέων Πρωτόκολλων Υγειονομικής Προστασίας για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας του κορονοϊού

  • Η trifecta Πιστοποιητικά Εμβολιασμού – Τεστ αντισωμάτων και Μοριακό Τεστ 72 ώρες πριν την είσοδο θα εξασφαλίσουν ενισχυμένη προστασία προορισμών, μαζί με τον εμβολιασμό των εργαζομένων τουρισμού και κατοίκων βασικών προορισμών. Χρονοδιάγραμμα και Σχεδιασμός Κρατήσεων ανά προορισμό – παραδείγματα από 10 κορυφαίους προορισμούς.

Δ) Τα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης όπως προκύπτουν από τις εξελίξεις εμβολιασμού στις χώρες προέλευσης, προορισμών και των μεταλλάξεων. Ειδικευμένα πρωτόκολλα για τις Ευπαθείς Ομάδες κινδύνου για αυξημένο κίνδυνο σοβαρής νόσου COVID19.

  • Ορισμός Ευπαθών Ομάδων σύμφωνα με την Αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ. 4/346/9011 ΚΥΑ, “Καθορισμός ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19” • Συγκεκριμένες Οδηγίες για την κάθε ευπαθή ομάδα, για κάθε παροχή του ξενοδοχείου και της εστίασης, κατά τα ισχύοντα Πρωτόκολλα ειδικευμένα για τις ευπαθείς ομάδες.

Ενότητα Β : Ποιά θα είναι τα κυρίαρχα segment που θα ταξιδέψουν το διάστημα Μάιος – Σεπτέμβριος 2021 (65+/55+, high spenders με στόχο τη ποιότητα και την ασφάλεια) και πώς διαμορφώνεται η προσφορά και το μάρκετινγκ των ΤΟ και των Θερέτρων/Ξενοδοχείων απέναντί τους

Ανάλυση των segments από 55+ με υποκείμενα νοσήματα έως γηριατρικά segments 75+

  • Οι ευπαθείς ομάδες 55+ τα υποκείμενα νοσήματά τους και ανάγκες παροχής.
    · Οι κυρίαρχες ομάδες ταξιδιωτών 2021: οι τουρίστες 65+, εμβολιασμένοι κυρίως. Ποιά ΜΑΠ ισχύουν και ποιές ιδιαιτερότητες θα ενισχύσουν το USP του παρόχου απέναντι στους ταξιδιώτες του 2021 (συνέπειες της πανδημίας και πώς διαμορφώνεται η προσφορά)
    · Οι γηριατρικοί ταξιδιώτες 75+ και κίνητρα ταξιδιού: bucket-list tourism, Ευζωΐα και Ευεξία. Συνέπειες της καραντίνας στο βαθμό Ασθενικότητας από την συ-νοσηρότητα, επιβαρύνοντας την Γηριατρική Κατάσταση.

Προτεινόμενα Προϊόντα για τα segments αυτά και αρχές ανάπτυξης. Ποια είναι τα standards διαμονής και αρχών ανάπτυξης Silver τουρισμού. Παραδείγματα από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο.

  • Ο Γηριατρικός Τουρίστας δεν θεωρείται Ασθενής! Διαχειρίζεται μόνος του ή με τον συνοδό του, χρόνιες παθήσεις και βαθμό συ νοσηρότητας και ασθενικότητας. Πώς διαμορφώνεται η προσφορά του Ξενοδόχου από τη ζήτηση αυτών των τμημάτων πληθυσμού.
    · Τι είναι ο Γηριατρικός Τουρισμός πώς απαντά στις συνέπειες της πανδημίας και γιατί δεν σχετίζεται με τον Τουρισμό Υγείας.
    · Ποιες είναι οι διαφορές στα είδη τουρισμού, Silver, Γηριατρικού, Ιατρικού, Ιαματικού και τι μείγμα προϊόντων μπορεί να διαλέξει ο ξενοδόχος για τους ταξιδιώτες του 2021. Ποια η διαφορά μεταξύ τουρισμού Ευζωΐας και τουρισμού Ευεξίας
    · Προτεινόμενες προσαρμογές στην ξενοδοχειακή και δημοτική υποδομή για κάθε segment.Προσοχή: κάθε ηλικιακό φάσμα απαιτεί άλλες προσαρμογές υποδομών και υπηρεσιών. Παραδείγματα από ξενοδοχεία από όλο το κόσμο.
    · Ανάπτυξη Case Study Καταλυμάτων ανω των 100 δωματίων, Θέρετρα, All Inclusive σε όλους τους τομείς.Στη Διαμονή: οροφοκομία, κοινόχρηστοι χώροι, φωτισμός, πισίνες, δραστηριότητες, διακόσμηση. Πώς να βελτιστοποιήσετε τα καταλύματά σας χωρίς έξοδα και κοστοβόρες ανακαινήσεις.

Στην Εστίαση: διαμόρφωση μενού, εργοληπτικά χαρακτηριστικά εστιατορίων, φωτισμός – ανάλογα με τα υποκείμενα νοσήματα ευπαθών ομάδων.

Στις Μεταφορές: προσβασιμότητα.

Ενότητα Γ : Silver Marketing στην εποχή της πανδημίας και ο ρόλος των ΤΟ

Silver Marketing στην εποχή της πανδημίας. Πώς να προσελκύσετε τον τουρίστα 65+ από την αρχή της σεζόν 2021.

  • Διαφορές του Silver Marketing με το κλασικό τουριστικό μάρκετιγκ.
    · Ανάλυση των Αρχών Silver Marketing προσαρμοσμένο στις ανάγκες της πανδημίας 2021.
    · Silver Marketing και Τour Operators: τι θα πρέπει να προσέξουν οι ΤΟ στο μάρκετιγκ αυτών των τουριστών.
    · Ανάπτυξη Case Study Silver Marketing Καταλυμάτων άνω των 100 δωματίων, Θέρετρα, All Inclusive: ανάλυση αγορών για το 2021, μοντέλα ανάλυσης επιδημιολογικών τάσεων για το 2021 στις αγορές στόχους, κατεύθυνση πωλήσεων και προσομοίωση καμπάνιας Silver Marketing για το 2021, σε δύο Ξενοδοχεία σε προορισμούς της Ελλάδας, έναν ορεινό και έναν παραθαλάσσιο.

Διάρκεια Σεμιναρίου: 2 ώρες

Η εισηγήτρια Στέλλα Ι. Τσαρτσαρά, είναι ειδικός Αργυρού Τουρισμού 55+ και Τουρισμού Υγείας από το 1985 και τα τελευταία χρόνια ασχολείται ως Γηριατρική Γεροντολόγος, με τη Μακροχρόνια Μέριμνα Ευπαθών Ομάδων χρονίων νοσημάτων. Είναι σύμβουλος τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης, σε Σχέδια Μάρκετινγκ και Branding Τόπου και Γηριατρικό Τουρισμό για πολλά ξενοδοχεία και προορισμούς (Δήμους, Περιφέρειες) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε έργα διεθνών δωρητών – ΕΕ, Παγκόσμια Τράπεζα, Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων κλπ.

Εργάστηκε ως ειδικός σύνταξης του Προγράμματος Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ELearning), για τις ευπαθείς ομάδες των Υγειονομικών Πρωτόκολλων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο “Υγιεινή & Πρόληψη Μετάδοσης Λοιμώξεων στον Ξενοδοχειακό Κλάδο – Οδηγίες Προστασίας έναντι της Νόσου Covid-19“ συμβεβλημένη από το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο Ποιότητας & Ασφάλειας στις Υπηρεσίες Υγείας για αυτό, πριν βγουν τα πρωτόκολλα. Την δουλειά της αυτή την ενέκρινε ο ΕΟΔΥ.

Tagged

1 σχόλιο στο “Masterclass Silver Tourism: Μεγάλη επιτυχία και πολλές συμμετοχές !!! | Παρακολούθηση και on demand

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *