ksd copyright
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

McKinsey: Τα 8 συμπεράσματα από έρευνα για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών μετά την πανδημία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νέα έρευνα της McKinsey καταγράφει την εξέλιξη της ανάκαμψης των ταξιδιών στη Γερμανία και καταλήγει σε 8 βασικά συμπεράσματα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Trivago μέσω της οποίας και κατέγραψε τις τάσεις των Γερμανών τουριστών. Πιο συγκεκριμένα τα 8 “μαθήματα” ή οι τάσεις που επικρατούν στη Γερμανία είναι οι εξής:

Οι ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη όρεξη για ταξίδια

Κατά το lockdown οι αναζητήσεις για ταξίδια συρρικνώθηκαν στο 10% σε σύγκριση με τα προ πανδημίας και τα click-outs (επίσκεψη στην ιστοσελίδα του παρόχου) μειώθηκαν ακόμα περισσότερο. Πλέον οι αναζητήσεις κινούνται στο 55% σε σύγκριση με τις αρχές του 2020 και το conversion rate σχεδόν ανέκαμψε.

Τα ταξίδια εσωτερικού αποδίδουν καλύτερα από τα διεθνή για πρώτη φορά

Κάθε χρόνο από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούλιο οι αναζητήσεις που αφορούν τα ταξίδια εξωτερικού είναι αυξημένες κατά 27% σε σύγκριση με αυτές των ταξιδιών εσωτερικού. Ωστόσο, το γεγονός ότι η εσωτερική αγορά άνοιξε πιο γρήγορα από τη διεθνή αντέστρεψε την επικρατούσα τάση δίνοντας το προβάδισμα στα εσωτερικά ταξίδια και τον Ιούνιο καταγράφηκε αύξηση των αναζητήσεων για τα εσωτερικά ταξίδια κατά 36% σε σύγκριση με τα διεθνή.

Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής είναι επικρατέστερες

Λόγω της αβεβαιότητας που προκλήθηκε από το υψηλότερο σημείο καμπής της πανδημίας (Απρίλιος και Μάιος), οι ταξιδιώτες προγραμμάτιζαν να κάνουν ταξίδια αργότερα από το αναμενόμενο και η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών από τις 15 Ιουνίου για τα ταξίδια εντός ΕΕ οδήγησαν σε μία αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής.

Για το 2020 παρατηρείται μία αύξηση σε ετήσια βάση κατά 7% όσον αφορά τα ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν εντός 30 ημερών από την ημερομηνίας κράτησης.

ksd
adv
Οι Γερμανοί τουρίστες παραμένουν πιστοί στους αγαπημένους τους προορισμούς

H Αυστρία και η Ολλανδία αποτελούν τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για ταξίδια εξωτερικού καθώς οι αναζητήσεις για τα δύο κράτη αυξάνονται από τον Μάιο λόγω της άρσης των ταξιδιωτικών περιορισμών και της αντιληπτής ασφάλειας.

Εντούτοις, οι Γερμανοί δεν περιορίζονται μόνο στις γειτονικές προς αυτούς χώρες καθώς παρατηρείται προτίμηση ακόμα και σε κράτη με υψηλά επίπεδα μετάδοσης όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία.

Στροφή προς εσωτερικούς παραθαλάσσιους προορισμούς

Μεταξύ των εσωτερικών προορισμών ιδιαίτερη αύξηση παρατηρείται για τις παραθαλάσσιες περιοχές (Mecklenburg-Western Pomerania, Schleswig Holstein). Ανάμεσα από το πλήθος προορισμών με επίκεντρο στη φύση, οι εσωτερικοί παραθαλάσσιοι προορισμοί έχουν γίνει αρκετά ελκυστικοί από την έξαρση της πανδημίας.

Αυξάνεται η δημοτικότητα των μεγάλων ταξιδιών 

Η ζήτηση για μεγάλα ταξίδια (που ξεπερνούν δηλαδή τη διάρκεια των 7 ημερών) δεν έχει μόνο ανακάμψει, αλλά έχει και ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα. Η ζήτηση για ταξίδια διάρκειας 2-3 ημερών κινείται στο 63% σε ετήσια βάση.

Αναλογιζόμενοι τον οικονομικό αντίκτυπο της κρίσης, είναι πιθανός οι ταξιδιώτες “να θυσιάσου” τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου για να μπορούν να κάνουν μεγαλύτερες διακοπές με την οικογένειά τους.

Η ζήτηση για ενοικιαζόμενα σπίτια διακοπών αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης

Η συνολική ζήτηση για ενοικιαζόμενα σπίτια κατά τη διάρκεια της κρίσης αυξήθηκε κατά 78% μεταξύ του Μαρτίου και του Μαΐου. Όσον αφορά τους προορισμούς εσωτερικού η ζήτηση αυτή διπλασιάστηκε, ενώ από το Ιούνιο καταγράφεται πτώση, καθώς άνοιξαν τα ξενοδοχεία, αν και τα ενοικιαζόμενα σπίτια διατηρούν ένα καλό ποσοστό.

Παρά τη μείωση των τιμών οι ταξιδιώτες προτιμούν φιλικούς προς τη φύση προορισμούς

Παρά το γεγονός ότι οι τιμές μειώθηκαν, οι τουρίστες αναμένουν να πληρώσουν τιμές που θα είναι μεγαλύτερες από αυτές του 2019 όσον αφορά ορεινούς, παραθαλάσσιους και φιλικούς προς τη φύση προορισμούς.

Από την άλλη όταν εξετάζουν αστικούς προορισμούς, οι τιμές είναι πάρα πολύ σημαντικές και όσοι ταξίδεψαν πλήρωσαν λιγότερα σε σύγκριση με το 2019.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *