Mε αυξημένο τιράζ, στην XENIA, το νέο τεύχος του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Mε αυξημένο τιράζ, στην XENIA, το νέο τεύχος του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σκληρές αλήθειες από τον Αλέξανδρο Βασιλικό. Στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ο γ.γ. του Ε.Ο.Τ., Δημήτρης Φραγκάκης. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κερδοφόρο το 72,5% των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

XRHMA TOURISMOS NOVEMBER 2019

Με αυξημένο αριθμό αντιτύπων κυκλοφόρησε το τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», το οποίο έκανε το «ντεμπούτο» του στην έκθεση Xenia, στο τριήμερο 23-25 Νοεμβρίου 2019, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην Αθήνα. 

Παράλληλα, διανεμήθηκε και στο πολύ ενδιαφέρον συνέδριο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, στο οποίο η εκδίτρια εταιρία KSD, ήταν και πάλι χορηγός.

Συνεντεύξεις που θα συζητηθούν, αποκλειστικά θέματα, έγκυρα ρεπορτάζ και επιτυχημένα business stories, μπορεί να αντλήσει ο αναγνώστης στο τεύχος Νοεμβρίου του «Χ&Τ», την εικόνα του οποίου ολοκληρώνουν μια σειρά από μόνιμες στήλες, με εξαιρετικό ενδιαφέρον και πιστούς αναγνώστες.

Στην πλούσια θεματογραφία του, σημείο αναφοράς αποτελεί η συνέντευξη του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού, ο οποίος, έχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα επιτυχημένης επιχειρηματικής, αλλά και συνδικαλιστικής πορείας στο τουριστικό επιχειρείν, μιλάει για όλους και για όλα, λέγοντας σκληρές αλήθειες.

XRHMA TOURISMOS NOVEMBER 2019Εξαιρετικό ενδιαφέρον στο νέο τεύχος παρουσιάζει η συνέντευξη του γενικού γραμματέα του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρη Φραγκάκη, ο οποίος μόλις 2,5 μήνες μετά το «βάπτισμα του πυρός» στον Ε.Ο.Τ., μιλάει για μια σειρά θεμάτων της αρμοδιότητάς του, αλλά και για τα βήματα που γίνονται για τον εκσυγχρονισμό του Οργανισμού.

Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού παρουσιάζεται κατ’ αποκλειστικότητα η πανελλαδική (εν εξελίξει) έρευνα των New Times, σύμφωνα με την οποία αυξημένα κατά 35,2% εμφανίζονται τα καθαρά κέρδη 400 μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στη χώρα, αλλά και τα αποτελέσματα της τελευταίας μελέτης της Euromonitor International «Megatrends Shaping the Future of Travel:2019 Edition» για την εξέλιξη των διεθνών τουριστικών αφίξεων, οι οποίες υπολογίζονται σε 1,8 δισ. μέχρι το 2024.

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζει το ρεπορτάζ από την 40η διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market, σύμφωνα με το οποίο, ισχυρή παραμένει η ζήτηση για την Ελλάδα στην τουριστική αγορά της Αγγλίας.

Την ίδια στιγμή, στη δημοσιογραφική ύλη του περιοδικού τη δική του, ξεχωριστή θέση διεκδικεί το ρεπορτάζ από την 35η έκθεση Philoxenia, την καθιερωμένη «γιορτή» του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη.

Η KSD

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S  BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ