Με μεγάλες διακυμάνσεις το 2015 για τους Γερμανούς «σπεσιαλίστες»

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αύξηση στα έσοδά τους κατά 5,8% «είδαν» το 2015 οι Γερμανοί «σπεσιαλίστες», σε σύγκριση με τη συνολική ανάπτυξη του 4,2% της αγοράς, σύμφωνα με την έκθεση του fvw για τη γερμανική ταξιδιωτική αγορά.
Ωστόσο, η χρονιά που μόλις πέρασε θα λέγαμε ότι χαρακτηρίστηκε από τις διακυμάνσεις στα έσοδα των κορυφαίων Γερμανών tour operators.

Ο εξειδικευμένος τομέας των «σπεσιαλίστων» περιλαμβάνει δυναμικά ταξιδιωτικά πακέτα, που συνδυάζουν διαθεσιμότητα πτήσης και ξενοδοχείου στις καλύτερες τιμές.
Το 2015, λοιπόν, οι Γερμανοί «σπεσιαλίστες» είχαν μία καλή πορεία, χάρη στην πληθώρα των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων λόγω της πληρότητας στις διαδρομές μικρών και μεσαίων αποστάσεων.
rodos-palladium-rh_3522054bΤο κορυφαίο πρακτορείο, Vtours, αύξησε τα έσοδά του κατά 2,9% σε €176 εκατομμύρια φέτος, με αύξηση στον αριθμό των επιβατών κατά 9% σε 446.000. Ο ανταγωνιστής του, JT Touristik, ανέκτησε το χαμένο έδαφος με 16% αύξηση σε €175.000.000 και μια αύξηση 18% με 330.000 επιβάτες. Η LMX Touristik αναπτύχθηκε ακόμα πιο γρήγορα, με έσοδα αυξημένα κατά 61% στα €136 εκατομμύρια και μια αύξηση 79% του αριθμού των πελατών σε 279.000. Το ταξιδιωτικό πρακτορείο Tropo σημείωσε αύξηση διψήφιου ποσοστού σε €82 εκατομμύρια και 149.000 επιβάτες.
Μεγάλες διακυμάνσεις σημειώθηκαν και στην επιχειρηματικότητα των ταξιδιωτικών πρακτορείων που εξειδικεύονται στους προορισμούς, λόγω της κυμαινόμενης ζήτησης σε κάποιους δημοφιλείς προορισμούς.
Η τουρκική Bentour υπέστη πτώση κατά 9,5% στα έσοδα, τα οποία διαμορφώθηκαν σε €86.000.000 και μια ανάλογη μείωση των πελατών σε 100.000. Η ελληνική Attika Reisen σημείωσε πτώση κατά 21% με μόλις €20 εκατομμύρια έσοδα και 24.000 πελάτες. Αντίθετα, η πορτογαλική Olimar αύξησε τα έσοδά της κατά 8,8% σε €74.000.000 και τα νούμερα των επιβατών έως και 10% σε 124.000, ενώ το ταξιδιωτικό πρακτορείο Canusa στη Βόρεια Αμερική, σημείωσε αύξηση των εσόδων του κατά 6% σε €70.000.000 και είχε 49.000 πελάτες
Καλές επιδόσεις είχαν και τα περισσότερα πρακτορεία που εξειδικεύονται στις διακοπές πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Τα πρακτορεία Studiosus και Marco Polo αύξησαν τα έσοδα τους κατά 3% σε €258 εκατομμύρια, ενώ ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 4,6% σε 103.800. Οι θυγατρικές της TUI, Gebeco και Dr Tigges, είχαν μια μικρή αύξηση κατά 1,2% των εσόδων τους, τα οποία διαμορφώθηκαν σε €116.000.000, και ανάλογη αύξηση 1% των πελατών τους, οι οποίοι ανήλθαν σε 58.500 πελάτες. Το Wikinger Reisen, εξειδικευμένο πρακτορείο σε διακοπές δραστηριοτήτων, σημείωσε διψήφια αύξηση 11% στα έσοδα, τα οποία ανήλθαν σε €91.000.000, ενώ το Mediplus είχε αύξηση κατά 11% με €80 εκατ. και ελαφρώς υψηλότερο αριθμό πελατών.
Σε άλλους τομείς, η Ameropa, θυγατρική της Deutsche Bahn, είχε μείωση 5% των εσόδων της, τα οποία ανήλθαν σε €107.000.000 και πτώση 2% στον αριθμό των επιβατών, ο οποίος διαμορφώθηκε σε 500.000, κυρίως λόγω της μειωμένης ζήτησης για την Ελβετία, ενώ το InterChalet είχε σταθερά έσοδα €133 εκατομμύρια παρά την αύξηση του online ανταγωνισμού.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *