Το πρόγραμμά του για το καλοκαίρι τoυ 2017, την ανανέωση της “εμφάνισης” της Dertour και μια νέα συνεργασία στον τομέα της κρουαζιέρας ανακοίνωσε ο όμιλος DER Touristik, μετά τα ανάμικτα αποτελέσματα του τρέχοντος έτους.
Ο τρίτος μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Γερμανίας είχε μια μικρή πτώση στα έσοδά του αυτό το καλοκαίρι, με αύξηση σε προορισμούς όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ελλάδα, η Ιταλία και διάφοροι μακρινοί προορισμοί που δεν κατάφεραν, όμως, να ισοφαρίσουν τη βαριά ύφεση για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία.
Η χειμερινή περίοδος 2016/17, παρουσιάζει επίσης μια πτώση στις πωλήσεις μέχρι στιγμής, αλλά οι έγκαιρες κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι έχουν ξεκινήσει καλά. Παρ’ όλα αυτά, ο René Herzog, ο Διευθύνων Σύμβουλος Κεντρικής Ευρώπης, είναι επιφυλακτικός σχετικά με τις προοπτικές και προβλέπει: “Οι ταξιδιωτικές ροές που είχαμε φέτος θα συνεχιστούν και το επόμενο έτος”.
Η χρονιά που έρχεται σηματοδοτεί την εκατονταετηρίδα της εταιρείας, καθώς η προκάτοχός της, Deutsches Reisebüro (DER), ιδρύθηκε το 1917. “Θα γιορτάσουμε αυτή την περήφανη περίσταση κατάλληλα”, δήλωσε ο Herzog.
Ανανεωμένη Dertour
Η κύρια καινοτομία είναι η νέα εμφάνιση της Dertour, του μεγαλύτερου brand του ομίλου, με ένα εταιρικό σχέδιο και λογότυπο παρόμοιο με αυτό του συνολικού ομίλου, αντί του πρώην πολύχρωμου λογότυπου με το φοινικόδεντρο. Το moto έχει εκσυγχρονιστεί σε “Für mich. Perfekt” (που σημαίνει: Για μένα. Τέλειο), με σκοπό να αντικατοπτρίζει το συνδυασμό των ευέλικτων ατομικών διακοπών με τα υψηλά πρότυπα ποιότητας που χαρακτηρίζουν το brand.
Ο Matthias Rotter, διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik Φρανκφούρτης (που δουλεύει τα brands Dertour, Meier’s Weltreisen και ADAC Reisen), εξήγησε: “Θέλουμε να εντείνουμε το προφίλ μας και να τοποθετηθούμε με μεγαλύτερη σαφήνεια ως μέλος του ομίλου με το νέο κόκκινο λογότυπο”.
Mεγαλύτερο πρόγραμμα με 76 φυλλάδια
Για το καλοκαίρι του 2017, ο DER Touristik, με τα έξι tour operator brands του, έχει κυκλοφορήσει συνολικά 76 φυλλάδια -το μεγαλύτερο αριθμό μέχρι σήμερα- που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προορισμών σε όλο τον κόσμο με ένα εκτεταμμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων και εκδρομών. Οι τιμές είναι ως επί το πλείστον σταθερές σε σύγκριση με το τρέχον έτος, με αυξήσεις για την Ισπανία και μειώσεις για την Αίγυπτο και την Τουρκία.
Μεταξύ των προορισμών, ο DER Touristik έχει επεκτείνει τη διαθεσιμότητά του σε χερσαίους προορισμούς με ιδιωτικό μέσο μετακίνησης, όπως τα σκανδιναβικά κράτη, την Ιταλία και την Κροατία. Η νότια ιταλική περιφέρεια της Καλαβρίας προσφέρεται τώρα από την ITS και τη Jahn Reisen με 30 ξενοδοχεία, η διαθεσιμότητα για την Κροατία έχει αυξηθεί κατά 10% και η premium brand Jahn Reisen έχει ένα φυλλάδιο που παρέχει περισσότερα από 250 ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες. Η Dertour έχει επεκτείνει το πρόγραμμά της για τον Καναδά, ο οποίος γιορτάζει τα 150 χρόνια της ανεξαρτησίας του το 2017.
Νέα συνεργασία στον τομέα της κρουαζιέρας
Επιπλέον, ο όμιλος επεκτείνει το πρόγραμμά του στις διακοπές κρουαζιέρας σε συνεργασία με την Aida Cruises, που κατέχει ηγετική θέση στη γερμανική αγορά. Υπάρχει ένα ειδικό φυλλάδιο που προσφέρει συνολικά 175 κρουαζιέρες σε συνδυασμό με διάφορες εκδρομές και περιηγήσεις. «Ξεκινάμε σήμερα με τα πρώτα βήματα της συνεργασίας και είναι βέβαιο ότι μπορούμε να τις επεκτείνουμε στο μέλλον”, δήλωσε σχετικά ο Herzog.
Ο DER Touristik θα συνεχίσει επίσης να επεκτείνει τα δικά του ξενοδοχειακά brands το επόμενο καλοκαίρι, με πολλά νέα LTI, Calimera και Cooee ξενοδοχεία.