ryanair
O κ. Michael O’ Leary

Μειωμένα τα κέρδη της Ryanair κατά το τελευταίο τρίμηνο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τα κέρδη της Ryanair μειώθηκαν κατά 21% σε 243 εκατ. ευρώ το τελευταίο τρίμηνο, εξαιτίας των χαμηλότερων ναύλων, σε συνδυασμό με τα υψηλότερα κόστη, καυσίμων και προσωπικού.

Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους της Ευρώπης προσδιόρισε το Ηνωμένο Βασίλειο ως μία από τις δύο πιο αδύναμες αγορές για τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, «καθώς οι ανησυχίες του Brexit είναι αρνητικός παράγοντας για τους πελάτες».

Η αεροπορική εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι αναμένει ότι οι παραδόσεις του Boeing 737 Max θα καθυστερηθούν περαιτέρω τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους. Σημειώνεται, πως τα αεροσκάφη Max είναι επί του παρόντος είναι καθηλωμένα, μετά από δύο συντριβές στις οποίες έχασαν τη ζωή τους, 346 άτομα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής, Michael O’Leary, δήλωσε:

«Η παράδοση των πρώτων πέντε αεροσκαφών B737 Max καθυστέρησε από το πρώτο τρίμηνο μέχρι πιθανότατα τον Ιανουάριο το νωρίτερο. Προσβλέπουμε τώρα να λάβουμε μόνο 30 παραδόσεις εγκαίρως για το καλοκαίρι του 2020,από τις 58, οι οποίες θα μειώσουν τον ρυθμό ανάπτυξης της Ryanair από 7% σε 3%”.

Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Ωστόσο, πρόσθεσε: Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι αυτά τα αεροσκάφη-gamechanger-, τα οποία έχουν 4% περισσότερες θέσεις, με 16% λιγότερα καύσιμα και 40% χαμηλότερες εκπομπές θορύβου, θα μετατρέψουν το κόστος και τις δραστηριότητές μας.

Η Ryanair αντιμετώπισε επίσης αδυναμία στη Γερμανία «όπου η Lufthansa είχε τη δυνατότητα να αγοράσει Air Berlin».

Οι ανακοινώσεις

Η Ryanair ανακοίνωσε μείωση κατά 6% των μέσων ναύλων σε 36 ευρώ, γεγονός που προκάλεσε αύξηση των μεταφορών κατά 11% σε 42 εκατ. επιβάτες κατά τους τρεις μήνες.

Ο πλήρης καθορισμός των κερδών του ομίλου της Ιρλανδίας εξακολουθεί να είναι ευρύτατος  σε μια σειρά από 750 εκατ. ευρώ έως 950 εκατ. ευρώ.

«Το σημερινό αδύναμο περιβάλλον των ναύλων συνεχίστηκε στο δεύτερο τρίμηνο και αναμένουμε ότι οι ναύλοι H1 θα μειωθούν κατά περίπου 6%», δήλωσε ο O’Leary.

«Αναμένουμε ότι η κυκλοφορία θα αυξηθεί κατά 7% σε πάνω από 152 εκατομμύρια, ελαφρώς μικρότερη από τα 153 εκατομμύρια που είχαν προηγουμένως λόγω των καθυστερήσεων παράδοσης της Boeing Max.

Τα κόστη θα αυξηθούν καθώς ο λογαριασμός μας για τα καύσιμα αυξάνεται κατά 450 εκατ. ευρώ και αναμένουμε ότι το κόστος μονάδας καυσίμου θα αυξηθεί μόλις κατά 2%.

Τέλος, ο O’Leary επισήμανε:

«Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις του προσωπικού ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, εξακολουθούν να βλάπτουν την ακρίβεια όλων των αεροπορικών εταιρειών της ΕΕ, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *