touristik

Meraki Travel (!!!) | Το νέο web brand του DER Touristik

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

To DER Touristik ξεκίνησε μια διαδικτυακή πύλη απευθείας πώλησης εξατομικευμένων διακοπών, σε μακρινούς προορισμών.

Το Meraki Travel επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόσουν το δικό τους ταξίδι, επιλέγοντας ένα βασικό δρομολόγιο, προσθέτοντας “πακέτα εμπειρίας” από ένα μενού πριν επιλέξουν τον τύπο διαμονής.  Ο πρώτος διαθέσιμος προορισμός για κρατήσεις είναι η Ινδία,  και θα ακολουθήσουν η  Νότια Αφρική, η Κένυα, η Τανζανία, η Σρι Λάνκα, ο Καναδάς και η Κίνα.

Το συγκεκριμένο brand απευθύνεται στους millennials χωρίς παιδιά, με τιμές ύψους  περίπου 1.400 λιρών, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων.

Η είδηση ανακοινώθηκε σε εκδήλωση στο Travel Convention της Abta στη Σεβίλλη την Τρίτη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του DER Touristik UK, Ντέρεκ Τζόουνς, δήλωσε ότι η επιχείρηση είχε εντοπίσει ένα κενό στην αγορά όσον αφορά αυτή την ηλικιακή ομάδα, στην οποία δίνει τη δυνατότητα να «χτίσουν» τις διακοπές τους, μόνοι τους.  Ανέφερε πως η επιχείρηση εμπνεύστηκε από άλλες εταιρείες όπως το Made.com και τη Mini, οι οποίες προσφέρουν μια λίστα προσαρμόσιμων επιλογών για τα προϊόντα τους.

Όταν ανοίξουν όλοι οι προορισμοί, θα υπάρχουν 10.000 συνδυασμοί διακοπών. Οι πελάτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα δρομολόγιά τους και να τα μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα.

Το Meraki θα διευθύνεται από τον Matt Hodgson ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν στο Trailfinders και το Travel Nation και απασχολεί σήμερα 11 υπαλλήλους.

Τα κεντρικά θα βρίσκονται στο High Street Kensington σε ένα πρώην κατάστημα του Kuoni, το οποίο έκλεισε νωρίτερα αυτό το έτος και μεταφέρθηκε στο κοντινό Peter Jones ως παραχώρηση.

Ερωτηθείς αν το νέο εμπορικό σήμα θα απειλήσει πωλήσεις αντιπροσώπων, ο Τζόουνς δήλωσε: “Πρόκειται για μια διαφορετική αγορά, η οποία είναι κατανοητή στο διαδίκτυο και έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις στους πελάτες της Kuoni.  Από την άποψη του μεγέθους της αγοράς, πρόκειται για τη δημιουργία μιας μάρκας που θα τροφοδοτεί μια ομάδα, όχι για να προσπαθήσει να πάρει πόρους από κάπου αλλού. Η υψηλή εξυπηρέτηση για πελάτες face to face, εξακολουθεί να ισχύει για την Kuoni και τους πελάτες της και δεν θα σταματήσουμε ποτέ να εκτιμούμε τον πράκτορα. Δεν θα εμπλακούμε καθόλου στον τομέα του».

Ο Hodgson δήλωσε: “Προσπαθούμε για κάτι το διαφορετικό από τις παραδοσιακές πλατφόρμες ταξιδίων. Πηγαίνουμε μέχρι τα πέντε αστέρια, αλλά ξεκινάμε από το χαμηλότερο επίπεδο και το target group μας είναι οι άνθρωποι που δεν θέλουν να οργανώσουν τις διακοπές τους δια ζώσης. Θέλουν να το κάνουν online. ”

Το Meraki θα είναι διαθέσιμο για κρατήσεις από τις 16 Νοεμβρίου.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *