Booking

Mintel: Στους ταξιδιωτικούς πράκτορες οι Βρετανοί για τις διακοπές τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Λίγο πάνω από ένας στους πέντε Βρετανούς είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν ετήσια αμοιβή σε κάποιον ταξιδιωτικό πράκτορα προκειμένου να τους βοηθήσει στον σχεδιασμό και την κράτηση των συνολικών διακοπών τους, κατά τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα τα στοιχεία έρευνας της Mintel.

Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στους περισσότερους από τους μισούς (55%) Βρετανούς, οι οποίοι έχουν εισόδημα £ 75.000 και πάνω, και οι οποίοι αντιλαμβάνονται τον προγραμματισμό των διακοπών ως ταλαιπωρία.

Η έρευνα της Mintel, που διεξήχθη μεταξύ 2.000 ενήλικων Βρετανών καταναλωτών, διαπίστωσε ότι οι άνδρες είναι λιγότερο υπομονετικοί στη διαδικασία προγραμματισμού των διακοπών, ενώ το 26% θεωρεί ότι είναι εκνευριστικό, σε σύγκριση με το 16% των γυναικών.

«Η πλειοψηφία των παραθεριστών απολαμβάνει τη διαδικασία της έρευνας και του σχεδιασμού των ταξιδιών τους, αλλά μια σημαντική μειονότητα το θεωρεί ενοχλητικό», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής ταξιδιών της Mintel, John Worthington.

«Πρόκειται, κυρίως, για καταναλωτές υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, “φτωχούς” σε χρόνο, και υπερφορτωμένους με ταξιδιωτικές πληροφορίες, οι οποίοι είναι πολύ πιθανό να ανταποκριθούν σε μια ποικιλία από υπηρεσίες και παροχές, που συμβάλλουν στην απλοποίηση της διαδικασίας προγραμματισμού και κράτησης των διακοπών, συμπεριλαμβανομένων διάφορων εφαρμογών και ηλεκτρονικών εργαλείων.

Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει το έναυσμα για τις ταξιδιωτικές εταιρίες να επανεξετάσουν την ιδέα ανάπτυξης και καθιέρωσης μιας σειράς από υψηλής ποιότητας και καλά αμειβόμενες υπηρεσίες, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ετήσιες ανάγκες προγραμματισμού και κράτησης των διακοπών για αυτή ακριβώς την ομάδα των πολυάσχολων καταναλωτών».

Εμβαθύνοντας στα καλά νέα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, η έρευνα εντόπισε, επίσης, μια επιστροφή σε πιο παραδοσιακές μεθόδους κράτησης, ενώ οι τηλεφωνικές κρατήσεις και οι κρατήσεις εντός των καταστημάτων αυξήθηκαν από 14% το 2015, σε 19% το 2018.

Ένα τεράστιο άλμα καταγράφηκε στον αριθμό των νεότερων ταξιδιωτών, που χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να κλείσουν τα ταξίδια τους.

Με βάση τα αποτελέσματα της Mintel, το 39% των Millennials χρησιμοποίησαν smartphones για να κλείσουν τις τελευταίες τους διακοπές online, από 17% το 2017.

Oι νεότεροι σε ηλικία Millennials (19-28 ετών), σε ποσοστό 43% χρησιμοποίησε smartphone, ενώ στους μεγαλύτερης ηλικίας Millennials (29-38 ετών), το ποσοστό αυτό διαμορφώθηκε σε 36%

Μόνο το 2% των ατόμων ηλικίας άνω των 45 ετών πραγματοποίησαν την τελευταία τους online διαμονή μέσω smartphone, το ίδιο όπως και το 2017.

Συνολικά, η πλειοψηφία των Βρετανών παραθεριστών πραγματοποίησε τις κρατήσεις για τις τελευταίες διακοπές τους μέσω φορητού ή επιτραπέζιου υπολογιστή (64%), από 70% το 2017. Επίσης, το 18% των Βρετανών έκανε online κράτηση μέσω smartphone και 15% μέσω tablet.

«Η ταχεία αύξηση των κρατήσεων διακοπών μέσω κινητών τηλεφώνων πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μεταξύ νεότερων ταξιδιωτών», πρόσθεσε ο Worthington.

Και συμπλήρωσε: «Μετά από μια μακρά περίοδο σταδιακής ανάπτυξης, η κράτηση διακοπών μέσω κινητών φαίνεται να έχει φτάσει σε σημείο αιχμής, μεταξύ των νεότερων γενιών. Άλλωστε, τα διάφορα εμπορικά σήματα έχουν βελτιστοποιήσει σταθερά τις εφαρμογές που προσφέρουν για κινητά τηλέφωνα.

Η τάση προς μεγαλύτερης, πλήρους οθόνης smartphone συμβάλλει σε αυτή την εξέλιξη. Ωστόσο, σε μια προσπάθεια προσέγγισης των μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτών, τα εμπορικά σήματα πρέπει να εξασφαλίσουν τα κινητά τους κανάλια να είναι γρήγορα και εύκολα στην πλοήγηση».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *