Deloitte

Μείωση στις καλοκαιρινές δαπάνες «βλέπει» η Deloitte

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα, οι δαπάνες στις καλοκαιρινές διακοπές κατά το τρέχον τρίμηνο θα είναι «σημαντικά χαμηλότερες» από τα περσινά επίπεδα.

Η έκθεση της Deloitte αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι «μαγκωμένοι» κατά τους πρώτους 3 μήνες του 2018.

Ωστόσο, οι πολυήμερες διακοπές, αλλά και τα σύντομα διαλείμματα παρουσίασαν μεγάλες αυξήσεις ως προς τις δαπάνες ήδη από τελευταίους τρεις μήνες του 2017.

Το «Κτήνος από την Ανατολή», το χειμωνιάτικο κρύο ενθάρρυνε τους καταναλωτές να ονειρεύονται θερμότερες μέρες με τους περισσότερους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στις διακοπές.

Οι διακοπές θεωρείται ότι συνεχίζουν να είναι το «γλυκό σημείο» για τους καταναλωτές, καθώς οι δαπάνες τους ήταν υψηλότερες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ωστόσο, εκπρόσωπος της Deloitte δήλωσε: «Αν και ο πληθωρισμός αρχίζει να κινείται σε καλύτερα επίπεδα και οι μισθοί συνεχίζουν να αυξάνονται σταδιακά, οι καταναλωτές έχουν μειώσει τις δαπάνες τους στις περισσότερες δραστηριότητες αναψυχής. Κοιτώντας προς το μέλλον, οι καταναλωτές δεν προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα τους επόμενους μήνες, αφήνοντας τις δαπάνες για διακοπές πολύ χαμηλότερες από το επίπεδο που παρατηρήθηκε πέρυσι».

Η έκθεση της Deloitte αναφέρει: «Οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες αναψυχής το 2ο τρίμηνο του 2018. Δεδομένου ότι έχουν μόλις ξοδέψει χρήματα στις διακοπές τους, έχουν μικρή πρόθεση να ξοδέψουν περισσότερα μέσα στους επόμενους μήνες αφήνοντας τις καθαρές δαπάνες για πολυήμερες και ολιγοήμερες διακοπές σημαντικά κάτω από το επίπεδο που παρατηρήθηκε πέρυσι. Οι καταναλωτές σκοπεύουν, επίσης, να μειώσουν τις δαπάνες τους σε όλες τις συνήθεις δραστηριότητες αναψυχής, με εξαίρεση τα αθλήματα και την παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *