ksd copyright
© money tourism copyright photo

MKG: Αύξηση εσόδων στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία το 2019, θετικοί οι δείκτες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Με 2.4% αύξηση εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) έκλεισε το 2019 για την ευρωπαϊκή αγορά ξενοδοχείων, σύμφωνα με την μελετητική εταιρία MKG που ειδικεύεται στον τομέα.

Η αύξηση αυτή οφείλεται, στην αύξηση των μέσων ημερησίων τιμών στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία κατά 1.9%. Η πληρότητα άγγιξε το 72.9% και χαρακτηρίσθηκε σταθερή με οριακή ανάπτυξη 0.3%.

 

 

mkgΗ κατανομή της αύξησης των εσόδων στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία διαμορφώνεται ανάλογα τον τύπο του καταλύματος. Τα οικονομικά καταλύματα σημείωσαν την μεγαλύτερη αύξηση εσόδων με ποσοστό 3.4% χάρη στην αύξηση των μέσων ημερήσιων τιμών κατά 2.9%. Ακολουθούν τα Upscale & Upper Upscale ξενοδοχεία με αύξηση εσόδων κατά 2.3% και 2.1% αντίστοιχα.

Τα ξενοδοχεία των περισσοτέρων ευρωπαϊκών χωρών, σημείωσαν αύξηση εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Τα μεγαλύτερα έσοδα καταγράφηκαν στην Αυστρία (7.6%) λόγω των πολιτισμικών και επιχειρηματικών εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα στη Βιέννη. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται η Ουγγαρία και το Βέλγιο με αύξηση 7.1% και 6.1%. Ακολουθούν με ποσοστό έως και 5% η Ισπανία και η Πορτογαλία. Η Ισπανία ξεκίνησε κάπως αδύναμα, αλλά ενισχύθηκε με την πραγματοποίηση του event COP25 το Δεκέμβριο του 2019.

Η γαλλική αγορά υπέφερε από τα κοινωνικά κινήματα και τις απεργιακές κινητοποιήσεις με επίκεντρο το Παρίσι και άλλες μεγάλες πόλεις. Ωστόσο, ο Ιούνιος αποτέλεσε θετικό μήνα με διεθνή events, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών. Η γερμανική αγορά σημείωσε μια μικρή αύξηση των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (1.9%) χάρη στην αύξηση κατά 1.4% των μέσων ημερήσιων τιμών των ξενοδοχείων.

Η μόνη χώρα με αρνητικό ποσοστό (0.5%) ήταν η Ολλανδία, ύστερα από χρόνια συνεχούς ανάπτυξης. Το γεγονός αυτό εξηγείται από την αύξηση του Φ.Π.Α από 6% σε 9% το 2019.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *