booking

Μποϋκοτάζ στην Booking.com από ξενοδόχους…

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι ξενοδόχοι της Καραϊβικής εξετάζουν το ενδεχόμενο μποϋκοτάζ της Booking.com, σε σχέση με τη νέα «αθέμιτη» πολιτική της στις προμήθειες.

Οι εξελίξεις

Σε σημερινή δήλωση της διοίκησης της Caribbean Hotel and Tourism Association (Ένωση Ξενοδοχείων και Τουρισμού Καραϊβικής), ανέφερε ότι η «συντριπτική πλειοψηφία» των ξενοδοχείων της Καραϊβικής, επανεξετάζει τη συνεργασία χρήση της Booking.com, καθώς η ταξιδιωτική πλατφόρμα χρεώνει προμήθεια στα φιλοδωρήματα στο προσωπικό, αλλά και σε έξτρα χρεώσεις, εκτός ξενοδοχειακής τιμής (π.χ. τοπικούς φόρους).

Η ξενοδοχειακή ένωση δήλωσε ότι η πολιτική αποσκοπεί στη δημιουργία πρόσθετων εσόδων για την  online ταξιδιωτική πλατφόρμα «σε βάρος των καταναλωτών, των προορισμών της περιοχής, των ξενοδοχείων και των εργαζομένων».

Σε επιστολή της προς την Booking.com, η CHTA ανέφερε «ισχυρή αρνητική αντίδραση» από τα μέλη, ιδιαίτερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η πολιτική περικόπτει τις αμοιβές του προσωπικού.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της CHTA και ο Γενικός Διευθυντής Frank Comito προειδοποίησαν ότι οι τιμές θα αυξηθούν, καθώς τα ξενοδοχεία προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις απώλειες.

Μια πρόσφατη έρευνα σε 33 ξενοδοχεία της Καραϊβικής  και τουριστικών ομοσπονδιών έδειξε ότι το 84% των ξενοδόχων επανεξετάζει τη χρήση της Booking.com και πάνω από το 60% δήλωσαν ότι εξετάζουν διάφορες άλλες επιλογές, όπως αύξηση των ποσοστών, αφαίρεση της προμήθειας από το ποσό που καταβάλλεται στους υπαλλήλους, ή επανεξετάζοντας το μειωμένο ποσοστό που προσφέρεται στον ιστότοπο, αλλά και διακοπή της συνεργασίας με τον ιστότοπο κρατήσεων.

Ορισμένοι σκέφτονται επίσης να προσθέσουν μια «προσαύξηση τέλους Booking.com» στις χρεώσεις των πελατών για να ανακτήσουν το πρόσθετο κόστος.

Με ορισμένες περιοχές του κόσμου και μερικές σημαντικές ξενοδοχειακές αλυσίδες να εξαιρούνται από τη νέα πολιτική προμηθειών, η CHTA δήλωσε ότι αυτό τιμωρεί τα μικρά και μεσαία ξενοδοχεία της περιοχής.

Σε απάντησή της η Booking, αναφέρει: “Με βάση τον πρωταρχικό μας στόχο, να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τη συνολική τιμή που θα χρειαστεί να πληρώσουν σε ένα δωμάτιο όταν κάνουν κράτηση και να υπάρχουν ίσοι όροι ανταγωνισμού για όλους τους συνεργάτες μας, ενημερώνουμε τη διαδικασία μας όσον αφορά στην προμήθεια χρέωσης μόνο με υποχρεωτικά επιπλέον τέλη – όπως χρέωση υπηρεσιών ή χρεώσεων, που χρεώνονται εκτός του ποσού, που καλούνται οι πελάτες να πληρώσουν στο κατάλυμα”.

ΠΗΓΗ

Tagged

3 σχόλια στο “Μποϋκοτάζ στην Booking.com από ξενοδόχους…

  1. Μηπως θα επρεπε κι εδω στην ελλαδα να το κανουμε αυτο;μας εχει γονατισει η μπουκιν με τις προμηθειες της.

  2. Παντα υπαρχη ο τροπος να παρακαμτεις την booking κρατα κλειστα τα σαββατοκυριακα αναγκαζονται οι πελατες να σου τηλ οποτε εσυ εχεις το πανω χερι

  3. Ίσως να σκεφτούμε να υποστηρίξουμε περισσότερο ελληνικές λύσεις όπως πχ bookingdeals.gr που φαίνεται αρκετά υποσχόμενη εναλλακτική λύση.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *