Sani Resort

Νέα διαφημιστική εκστρατεία για τον όμιλο SANI

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τις αγορές Γερμανίας, Γαλλίας, Ολλανδίας, Ελβετίας, Βελγίου, Λουξεμβούργου και Αυστρίας, το Sani Resort και η Ikos Resorts, επέλεξαν να ενισχύσουν την εικόνα τους, μέσω μιας πολυεπίπεδης επικοινωνιακής εκστρατείας 360 μοιρών.

Οι Ιsobar Greece, Toposophy, Carat International και Carat Ελλάδος ανέλαβαν το σχεδιασμό και την εκτέλεση του έργου, αξιοποιώντας διεθνώς καταξιωμένη μεθοδολογία, δημιουργική πρωτοτυπία και βέλτιστες πρακτικές εφαρμογής σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, ώστε να προκύψει το μέγιστο θετικό αποτέλεσμα.

Tα στάδια που ακολουθήθηκαν περιέλαμβαναν την επεξεργασία πρωτογενών δεδομένων (1st Party Data), τη καταγραφή των νέων τάσεων στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις, τη μελέτη του ανταγωνισμού, την καταγραφή επιτυχημένων διεθνών πρακτικών και την αρχική έρευνα αγοράς (Pollfish), ώστε να εντοπιστούν οι κατηγορίες κοινού που θα έπρεπε να προσεγγίσει το Sani Resort στις επιλεγμένες Αγορές.
Η συνολική στρατηγική προσέγγιση των media (online & offline έντυπα Μέσα και ψηφιακές πλατφόρμες) βασίστηκε στις πληροφορίες που ανέδειξε η σχετική έρευνα και υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις, προκειμένου να προσεγγίσει τόσο εκείνους που προγραμματίζουν τις διακοπές τους πολλούς μήνες νωρίτερα (early bookings) όσο και όσους προβαίνουν σε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last-minute bookings).

H καμπάνια για τα Sani & Ikos Resorts «έτρεξε» σε σημαντικά ΜΜΕ στη Γαλλία και τη Γερμανία, καθώς και σε κοινωνικά μέσα (Facebook, Instagram), ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε το Google Search και τα πιο σύγχρονα επαναπροβολή σε χρήστες του Ιντερνετ που έχουν ήδη επισκεφθεί κάποιο site (Remarketing Campaigns) και η συνεχής παρακολούθηση και και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων (Ongoing Campaign Optimisation and Reporting).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *