Οι πελάτες της Tui θα μπορούν να επικοινωνούν με τους ταξιδιωτικούς αντιπροσώπους, όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, μέσω μιας νέας λειτουργίας στην εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας.
Η εφαρμογή θα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να συνομιλούν απευθείας με έναν αντιπρόσωπο της Tui στο ξενοδοχείο ή στο κέντρο εξυπηρέτησης, που εδρεύει στην Πάλμα και αποτελείται από 220 υπαλλήλους διαθέσιμους 24 ώρες την ημέρα.
«Με τη νέα υπηρεσία οι πελάτες της Tui θα μπορούν να μιλήσουν με έναν εκπαιδευμένο αντιπρόσωπο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους», ανέφερε η εταιρεία.
«Ο αντιπρόσωπος θα είναι σε θέση να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση γύρω από κάθε προορισμό, που εξυπηρετεί η Tui.
«Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν αυτήν την υπηρεσία για να φροντίσουν οτιδήποτε συμβεί κατά τη διάρκεια των διακοπών τους ή για να λύσουν τυχόν ζητήματα επί τόπου.
«Η ομάδα απαρτίζεται από υπαλλήλους που μιλούν πολλές γλώσσες ώστε να μπορούν βοηθήσουν τους πελάτες της Tui σε όλο τον κόσμο.»
Σύμφωνα με την εταιρεία, η εφαρμογή έχει περισσότερους από 500.000 ενεργούς χρήστες το μήνα.
«Η νέα λειτουργία συνομιλίας έρχεται να συμπληρώσει τις ήδη δημοφιλείς λειτουργίες, check-in μέσω κινητού και πρόσβαση στην κάρτα επιβίβασης, που εμφανίζονται με τη χρήση Wallet σε συσκευές iOS και Android», δήλωσε η εταιρεία.
Ο διευθυντής Δυτικής Μεσογείου της Tui, Ian Chapman, δήλωσε: «Αυτή η νέα λειτουργία συνομιλίας, από την ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης, καθιστά πολύ απλή την πικοινωνία των παραθεριστών μαζί μας, όταν βρίσκονται σε διακοπές, είτε μέσω κλήσης, γραπτού και ηλεκτρονικού μηνύματος και, νέο για τη φετινή χρονιά, μέσω της υπηρεσίας chat.
«Οι πελάτες αναφέρουν ότι εκτιμούν πραγματικά τους εκπληκτικούς αντιπροσώπους μας στους διάφορους προορισμούς μας, οπότε με αυτή την υπηρεσία συνομιλίας, οι ομάδες μας θα είναι διαθέσιμες για να βοηθήσουν τους πελάτες όλο το εικοσιτετράωρο.»