deriziotis

Νέα μεγάλη αποκάλυψη για την Booking|Τώρα όλοι ασχολούνται με το θέμα…

ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

του Κωνσταντίνου Στ. Δεριζιώτη

Μια νέα μεγάλη αποκάλυψη, για τις τακτικές που ακολουθεί η Booking, θα κάνουμε την Δευτέρα. Επιτρέψτε μου ωστόσο να επισημάνω ότι είναι αξιοπρόσεκτο το γεγονός, ότι τώρα όλοι ασχολούνται με το θέμα, το οποίο αποκάλυψε το money-tourism.gr, φέρνοντας στη δημοσιότητα, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, τόσο τις αντιδράσεις των φορέων και των ξενοδόχων της Καραϊβικής, όσο και την απόφαση της ALDEMAR, να διακόψει την συνεργασία της με τον πολυεθνικό κολοσσό.

Βέβαια, υπήρξαν και ορισμένοι, που εξήγησαν (sic), πόσο …θετικές είναι οι νέες πρωτοβουλίες της Booking, για τους ξενοδόχους, αλλά και κάποιοι που ασχολήθηκαν με το θέμα, σαν να προήλθε από παρθενογέννεση.

Ακόμη κάποιοι μας είπαν ότι από την επιστολή, που αποκαλύψαμε, δεν προκύπτει αυτό που γράφουμε, απλά αυτοί δεν γνωρίζουν -και απαντήσαμε σε κάποιους- ότι τέτοιοι όροι δεν αναγράφονται ρητά, αλλά προκύπτουν…

Δεν πειράζει.

Εμείς και εγώ προσωπικά, δεκαετίες τώρα αναδεικνύουμε μείζονα θέματα και η ανταμοιβή μας, είναι η δική σας αναγνώριση.

Αντιγράφω το σημερινό ρεπορτάζ του έγκριτου συναδέλφου Παναγιώτη Υφαντή, από το euro2day, το οποίο είναι απολύτως ακριβές.

Άλλωστε στο άρθρο μου πριν από δύο ημέρες, έγραφα: “Παρακολουθούμε λοιπόν το ρεπορτάζ, γιατί γράφαμε για «καταιγιστικές εξελίξεις», και σας αποκαλύπτουμε, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, πάλι, ότι οι ιθύνοντες της Booking, έχουν θορυβηθεί τόσο πολύ που έρχονται εσπευσμένα, την ερχόμενη εβδομάδα υψηλόβαθμα στελέχη της μητρικής εταιρίας, στην Αθήνα, έχοντας ζητήσει συνάντηση από γνωστούς Έλληνες ξενοδόχους”.

Το ρεπορτάζ

Γράφει λοιπόν ο Παναγιώτης Υφαντής: “Τρέχουν τώρα να «οριοθετήσουν» τη φωτιά πριν πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις οι υπεύθυνοι της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κρατήσεων Booking.com. Μια φωτιά που άναψαν οι ίδιοι, στέλνοντας στους ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο μια… απανταχούσα (επιστολή) με την οποία τους γνωστοποιεί αλλαγές στους όρους των μεταξύ τους συμφωνιών.

Το σημαντικό είναι πως στην επιστολή της προς τους ξενοδόχους η Booking όρισε ως deadline την 31η Ιουλίου!Στο απόλυτο peak της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου. Ακόμα σημαντικότερο, όμως, είναι -σύμφωνα με ξενοδοχειακές πηγές- το αποικιοκρατικού χαρακτήρα ύφος της επιστολής, όταν φθάνει στο «δια ταύτα». Κι αυτό καθώς είναι της λογικής «ή αποδέχεστε τους νέους όρους ή διακόπτεται η συνεργασία μας». Η μη… συμμόρφωση, μάλιστα, εκ μέρους των ξενοδόχων σήμαινε πρακτικά πως δεν θα έχουν τη δυνατότητα να δέχονται κρατήσεις μέσω booking.com μετά τις 20 Αυγούστου!

Ξενοδόχοι με τους οποίους επικοινώνησε το Euro2day.gr περιέγραφαν την επιστολή με τη φράση: take it or leave it.

Η Booking βρίσκεται πλέον σε καθεστώς άτυπης «διαχείρισης κρίσης» μετά τις αντιδράσεις των ξενοδόχων της Καραϊβικής. Σ’ αυτές ήρθε να προστεθεί η ηχηρή κίνηση του αντιπροέδρου και δ/νοντα συμβούλου του ξενοδοχειακού ομίλου Aldemar Αλέξανδρου Αγγελόπουλου να σηκώσει το γάντι και να διακόψει εκείνος τη συνεργασία με την Booking!

Το Euro2day.gr παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή το θέμα και απευθύνθηκε άμεσα στον Α. Αγγελόπουλο, ζητώντας του να εξηγήσει τους λόγους και το σκεπτικό της κίνησης. Το άρθρο του δημοσιεύθηκε την Τρίτη και προκάλεσε αίσθηση.

Η απρόσμενα (ίσως για κάποιους) μεγάλες διαστάσεις που προσλαμβάνει το θέμα σήμανε alert στα headquarters της Booking. Σύμφωνα, μάλιστα, με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του Euro2day.gr, ενεργοποιήθηκε ο μέχρι σήμερα άφαντος από την ελληνική αγορά area manager της πλατφόρμας κρατήσεων. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κινείται ήδη για επαφές με βασικούς ξενοδοχειακούς παίκτες της ελληνικής αγοράς προκειμένου να κατασταλεί η… «φωτιά», πριν επεκταθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aldemar φέρεται να είναι ένας από αυτούς που δέχθηκαν κλήση για άμεση συνάντηση. Αλλά όχι ο μόνος. Την ίδια στιγμή, το θέμα είναι εν γνώσει του νέου υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος, προς το παρόν, εξετάζει τις παραμέτρους του θέματος”.

Οψόμεθα…

Tagged

2 σχόλια στο “Νέα μεγάλη αποκάλυψη για την Booking|Τώρα όλοι ασχολούνται με το θέμα…

  1. Επιτέλους κάποιοι είδαν την εκμετάλλευση της booking.com….για να μην πω κάποια πιο ακομψη λέξη.
    Απορώ πώς και γιατί τους αφήνουν τόσα χρόνια να εισπράττουν από τις καρέκλες τους στα θεοσκοτεινα γράφεια του Άμστερνταμ τον ιδρώτα μας ,ενώ κάλλιστα αυτά τα ποσά θα μπορούσαν να πάνε στα ελληνικά ταμεία με τη δημιουργία μιας τέτοιας πλατφόρμας από εμάς τους ίδιους.
    Χαίρομαι για την κίνηση του Aldemar και την επικριτώ…
    Μάκαρ να ακολουθήσουν κι άλλοι!!!!!

  2. Ειναι γνωστο οτι η booking εισπραττει προμηθεια και απο το ΦΠΑ των κρατησεων, χρηματα του δημοσιου που τα εισπραττουμε εμεις για να τα αποδοσουμε στο δημοσιο

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *