baumert stefan
Ο Stefan Baumert, διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας

Νέα “πνοή” στο management της TUI Γερμανίας δίνει ο νέος CEO Stefan Baumert

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην αναδιοργάνωση των αρμοδιοτήτων διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των ευρωπαϊκών προϊόντων, προχωράει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας, Stefan Baumert, ο οποίος αναζητά μια καλύτερη σχέση με τους  ταξιδιωτικούς πράκτορες στη Γερμανία.

Ο μακροχρόνιος διευθυντής, ο οποίος είναι στην TUI για περισσότερες από δύο δεκαετίες από την έναρξη της καριέρας του εκεί το 1999, ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Κεντρικής Ευρώπης (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) από τον Marek Andryszak, την 1η Οκτωβρίου. Ωστόσο, θα διατηρήσει τον προηγούμενο ρόλο του ως επικεφαλής του τουρισμού, περιορίζοντας έτσι την ομάδα ανώτερων διευθυντών σε μόλις τρία άτομα. Οι άλλοι δύο είναι ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ Hubert Kluske και Susanne Gauglitz, HR/οικονομικά.

Επιπλέον, ο Baumert αναλαμβάνει τη διαχείριση προϊόντων σε ολόκληρη την Ευρώπη, εκτός από τις ευθύνες του για τη Γερμανία και την Κεντρική Ευρώπη.

Αφού οι προμήθειες ξενοδοχείων συγκεντρώθηκαν σε ευρωπαϊκό επίπεδο πριν από αρκετά χρόνια, η TUI δημιουργεί τώρα ευρωπαϊκές ομάδες που θα αναλάβουν τη διαχείριση προϊόντων για όλες τις αγορές-πηγές τουριστών.

Επικεφαλής των τεσσάρων βασικών προϊόντων θα είναι ο Patrick Hogrefe για την Ανατολική Μεσόγειο, ο Mark Hall για τη Δυτική Μεσόγειο, ο Rob Oostendorp για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και η Nicole Sohnrey για αυτο-οδήγηση, πόλεις και ατομικές διακοπές.

Στη Γερμανία, ο Steffen Boehnke, επικεφαλής της πολυτελούς μάρκας Airtours, θα είναι επίσης υπεύθυνος για την τοπική διαχείριση προϊόντων Sun & Beach.

Σύμφωνα με τον Baumert, μια ισχυρότερη ευρωπαϊκή εστίαση στη διαχείριση προϊόντων έχει απόλυτη λογική, αφού τα προϊόντα στις μεμονωμένες αγορές προέλευσης, όπως το Riu και το TUI Blue και σημαντικοί συνεργάτες ξενοδοχείων, ήδη επικαλύπτονται κατά περίπου 70%.

Ταυτόχρονα, ωστόσο, τα πλήρως εναρμονισμένα προϊόντα δεν έχουν νόημα λόγω των διαφορετικών απαιτήσεων από τις τοπικές αγορές, όπως για παράδειγμα είναι οι κατηγορίες ξενοδοχείων και οι διαφορετικές ταξιδιωτικές περίοδοι. Κατά την άποψή του, η “μη επικάλυψη” κατά 30% κάνει τη διαφορά.

Ανάκτηση εμπιστοσύνης στα ταξιδιωτικά γραφεία

Μια άλλη μεγάλη προτεραιότητα για το νέο “αφεντικό” της TUI Γερμανίας είναι η βελτίωση της σχέσης του ηγέτη της αγοράς με τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα οποία συνεχίζουν να πωλούν το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών του. “Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι και παραμένουν το πιο σημαντικό κανάλι πωλήσεών μας. Θέλω να κερδίσω ξανά την εμπιστοσύνη τους”, δήλωσε.

Αυτή η σχέση έχει επικεντρωθεί στις διαδικτυακές πωλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια και κυρίως από την κακή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτικών πρακτόρων, ειδικά για τηλεφωνικές έρευνες κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης. Ακόμα και τα κορυφαία πρακτορεία πωλήσεων αναφέρουν ότι απομακρύνονται από την TUI για μη αποκλειστικά προϊόντα.

Ο Baumert δεν κατηγόρησε τον προκάτοχό του Marek Andryszak για αυτή την τάση. “Ήμουν μέλος της διοίκησης. Δεν θέλαμε να αναλάβουμε κανένα οικονομικό ρίσκο και ήμασταν πολύ προσεκτικοί με τους πόρους. Αλλά οι υψηλές ανάγκες εξυπηρέτησης ήταν έκπληξη”, παραδέχτηκε. Λόγω των συχνών αλλαγών στις κρατήσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης, υπήρχαν κατά μέσο όρο 5-6 επαφές ανά κράτηση με ταξιδιωτικά γραφεία και καταναλωτές και οι τηλεφωνικές κλήσεις διήρκεσαν δύο φορές περισσότερο από ό,τι συνήθως.

Κοιτώντας μπροστά, υποσχέθηκε: “Αυξάνουμε περαιτέρω τον αριθμό του προσωπικού εξυπηρέτησης”. Την ίδια στιγμή, σχεδιάζει  άλλες βελτιώσεις, έτσι ώστε οι ταξιδιωτικοί πράκτορες “να μπορούν να μας κρίνουν από τις πράξεις μας”, όπως χαρακτηριστικά λέει.

Παρ ‘όλα αυτά, η TUI θα συνεχίσει να ενισχύει τις online πωλήσεις της μέσω του TUI.com, με τον Baumert να εξηγεί: “Δεν θέλουμε να είμαστε εξαρτημένοι από άλλους ΟΤΑ”. “Χάρη στη δική της ύλη, το μερίδιο πωλήσεων της TUI μέσω των μεγάλων διαδικτυακών πυλών ήταν χαμηλότερο από ό,τι για τους ανταγωνιστές”, επεσήμανε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *