Photo by Stem List on Unsplash

Νέα σεμινάρια Digital Marketing και Revenue Management για στελέχη Τουρισμού από το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και την DMH Academy

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

επιτυχημένη σειρά σεμιναρίων, που βαθμολογήθηκαν με 4.6/5 από τους συμμετέχοντες, επαναλαμβάνεται τον Φεβρουάριο 2022!

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας από τους βασικότερους πυλώνες εξέλιξης της τουριστικής βιομηχανίας με άμεση επίδραση στην βελτίωση διαδικασιών της επιχείρησης, στα δίκτυα διανομής αλλά και την ίδια την εμπειρία του ταξιδιώτη.

Οι βασικότεροι τομείς πάνω στους οποίους επενδύουν είναι η εξωστρέφεια με απώτερο σκοπό την αυτοματοποίηση των διαδικασιών κράτησης και την βελτιστοποίηση των online πωλήσεων.

Στην Ελλάδα, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται online πωλήσεις σε περισσότερες από 120 χώρες από τα ελληνικά ξενοδοχεία, κάτι το οποίο αποδεικνύει τη δυναμική που αναπτύσσεται μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας.

Τα τρία βήματα για την επιτυχία μιας online στρατηγικής είναι:

  • Η ανάπτυξη ποιοτικού περιεχομένου ικανού να προσελκύσει το ανάλογο ενδιαφέρον και να αναδείξει την εμπειρία
  • Η ανάπτυξη ενός ολιστικού πλάνου digital marketing για να παρουσιάσει το μήνυμα στην κατάλληλη persona και να την οδηγήσει στην κράτηση
  • Η εφαρμογή τεχνικών revenue management για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας της επιχείρησης

Για τον σκοπό αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Σχολή DMHA (Digital Marketing Academy for Hospitality) διοργανώνει πάλι την πολύ επιτυχημένη σειρά (αυτόνομων)  διαδικτυακών σεμιναρίων που στοχεύουν να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή του Digital Strategy σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Η DMH Academy είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Nelios, της κορυφαίας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων στην Ελλάδα και της StudySmart, η οποία διαθέτει διεθνή εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στελεχών όλων των βαθμίδων διοίκησης. Συνεργάζονται με κορυφαίους οργανισμούς στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης όπως το Digital Marketing Institute (DMI) αλλά και με εισηγητές με πολύ μεγάλη πρακτική εμπειρία στον χώρο του digital marketing και του revenue management.

Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν διαδικτυακά στην ελληνική γλώσσα, ωστόσο το υλικό παρουσίασης είναι στα αγγλικά, επομένως η γνώση της αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη.

Ο κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να παρακολουθήσει είτε και τα τέσσερα ή οποιοδήποτε σεμινάριο επιθυμεί.

Τα σεμινάρια

-Email Marketing Fundamentals & Practices– Τρίτη, 1η Μαρτίου (18:00 – 21:30)

Εισηγητής: Πάνος Μελισσαρόπουλος / Συνιδρυτής Moosend
Δείτε σύντομο βιογραφικό ΕΔΩ

Sessions – Θεματολογία

  • Email Marketing Fundamentals
  • Email Design
  • Creating an Effective Email Campaign
  • Testing and Optimizing an Email Campaign
  • Marketing Automation
  • Walkthrough

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ.

-Hotel Revenue Management Fundamentals – Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου (17:30-21:30)

Εισηγητής: Γιώργος Χαλίλ / Cluster Director of Revenue Management (Elounda SA)

Δείτε σύντομο βιογραφικό ΕΔΩ.

Sessions – Θεματολογία

  • Hotel Revenue Management and Challenges
  • Revenue Management Metrics
  • Distribution Channel Management for effective Revenue Management
  • Revenue Management case study

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ.

-Hospitality Social Media Practices & Content Marketing – Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου (17:30-21:30)

Εισηγήτρια:  Βίκυ Πούλιου / Marketing and Communication Manager (Canaves Oia Hotel).

Δείτε σύντομο βιογραφικό ΕΔΩ.

Sessions – Θεματολογία

* Search Engine Optimization (SEO)

* Paid Search (PPC) for Hospitality

* Display and Video advertising

* Analytics for Hospitality Performance

* WALKTHROUGH

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ.

-Hotel Performance Marketing – Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου (17:30-21:30)

Εισηγητής: Χρήστος Μπίτζης / Performance Marketing Expert (Nelios.com)
Δείτε σύντομο βιογραφικό ΕΔΩ

Sessions – Θεματολογία

* Search Engine Optimization (SEO)

* Paid Search (PPC) for Hospitality

* Display and Video advertising

* Analytics for Hospitality Performance

* WALKTHROUGH

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ

Το κοινό

Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάρια:

  • Senior Management & Hospitality Entrepreneurs
  • Sales Executives in Hotels
  • Digital Marketing Professionals
  • Executives working for Online Travel Agencies (OTAs)
  • Hospitality Management and Sales Companies.
  • (Airbnb) home share accommodation Owners & Managers
  • Recent Graduates
  • Anyone responsible for developing and/or implementing a performance marketing strategy for their Hospitality organization
  • Anyone looking to pursue a career in digital and performance marketing – Seeking a powerful competitive advantage in the labor market

Υλικό

  • Παρουσιάσεις εισηγητή/ών και συνοδευτικό υλικό (σε ηλεκτρονική μορφή)
  • Δυνατότητα να παρακολουθήσετε ξανά το Video του Σεμιναρίου
  • Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Κόστος συμμετοχής

1 σεμινάριο:   55 Ευρώ

2 σεμινάρια:   95 Ευρώ

3 σεμινάρια: 130 Ευρώ

4 σεμινάρια: 160 Ευρώ

Για επιπλέον του ενός συμμετεχόντων από μια εταιρεία, καθώς και όσους έχουν παρακολουθήσει προηγούμενα σεμινάρια μας, θα είναι αντιστοίχως 50 / 90 / 120 /150 Ευρώ ανά άτομο.

Οι τιμές είναι τελικές.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλούμε, συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής στα σεμινάρια της επιλογής σας, ΕΔΩ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την κα. Βάνα Στεφανίδου τηλ. 2102117676 εσ. 11 email [email protected].

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *