Νέα υπηρεσία αεροδρομίου από την TUI UK

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η νέα self service υπηρεσία αποσκευών της TUI προστίθεται στο αεροδρόμιο του Bristol, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην αρχή της πιο πολυάσχολης περιόδου.

Σκοπός της νέας υπηρεσίας, η οποία αποδεικνύεται πολύ εύκολη στη χρήση, είναι, φυσικά, η διευκόλυνση του επιβατικού κοινού. Η δε αποδοχή που γνωρίζει στα αεροδρόμια που ήδη εφαρμόζεται, ωθεί την TUI σε περαιτέρω επέκτασή της.

Στην αρχή, οι επιβάτες σαρώνουν την κάρτα επιβίβασής τους στον ανάλογο χώρο και στη συνέχεια τοποθετούν τη βαλίτσα τους στη ζυγαριά. Μια ετικέτα για την αποσκευή δημιουργείται, η οποία πρέπει να τοποθετηθεί από τον επιβάτη σε αυτήν. Το επόμενο βήμα είναι ο επιβάτης να αφήσει τη βαλίτσα του στον ειδικό χώρο από όπου θα μεταφερθεί αυτόματα στον χώρο αποσκευών του αεροδρομίου.

Η νέα προσθήκη στο check-in της TUI, στο αεροδρόμιο του Bristol, θα μπορεί να υποστηρίξει μέχρι και 9 πτήσεις ημερησίως, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιονδήποτε από τους έξι χώρους στο αεροδρόμιο για το check-in των αποσκευών τους. Το νέο σύστημα λειτουργεί ήδη στα αεροδρόμια Γκάτγουικ, Μπέρμιγχαμ και Μάντσεστερ, και τουλάχιστον 7.500 επιβάτες το έχουν χρησιμοποιήσει.

Ο διευθυντής Επιχειρήσεων της TUI Ην. Βασιλείου, Dawn Wilson, ο οποίος παρακολούθησε τα “αποκαλυπτήρια” του συστήματος, δήλωσε: «Είμαστε ευχαριστημένοι που οι πελάτες μας τώρα μπορούν να επωφεληθούν από το εύκολο σύστημα αυτοεξυπηρέτησης για το check-in των αποσκευών τους στο αεροδρόμιο του Μπρίστολ. Τα σχόλια των πελατών ήταν εξαιρετικά και αυτό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για να προσφέρουμε μια όμορφη εμπειρία σε όλους τους πελάτες μας. Είναι πολύ απλό στη χρήση και με την επιτυχία που γνωρίζει στα αεροδρόμια που ήδη λειτουργεί μας ωθεί να επεκτείνουμε το σύστημα και σε άλλες βρετανικές βάσεις μας στο μέλλον».

Από την πλευρά του ο Paul Davies, διευθυντής Λειτουργίας στο αεροδρόμιο Bristol, πρόσθεσε: «Ήδη τα σχόλια των πελατών είναι πολύ θετικά. Το self service σύστημα check-in των αποσκευών επιτρέπει στους επιβάτες να έχουν τον έλεγχο της διαδικασίας παράδοσης των αποσκευών τους, μειώνοντας παράλληλα τον χρόνο αναμονής, σε σύγκριση με το ήδη υπάρχον σύστημα».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *