hotel

Νέες αλλαγές στα social media|Πως επηρεάζουν τις πωλήσεις των ξενοδοχείων;

ΜΕΛΕΤΕΣ

Οι αλλαγές που ανακοινώνονται σε όλο σύστημα των social media,  το οποίο περιλαμβάνει το Facebook, το Messenger, το Instagram και το WhatsApp, θα έχουν πραγματικές επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία διαφημίζονται.

Με βάση το ετήσιο συνέδριο F8 Conference του Facebook αποκαλύπτονται τα εξής:

Το Facebook θέλει να γίνει μια «κοινωνική πλατφόρμα έχοντας επίκεντρο την προστασία της ιδιωτικής ζωής».

Σημειώνεται πως το Facebook χρησιμοποιείται από 2.7 δισεκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα. Δείτε αναλυτικά πως οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν την ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Instagram

Μία από τις πιο ορατές προτεινόμενες αλλαγές είναι η αφαίρεση των likes. Μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να δει αυτό το περιεχόμενο. Αυτό εφαρμόζεται πιλοτικά στον Καναδά ενώ  η αλλαγή αυτή μπορεί να αλλάξει και το engagement των αναρτήσεων. Ουσιαστικά, θα γίνει πιο δύσκολη η διαδικασία της αξιολόγησης της επιρροής των εταιρειών.

Τα ξενοδοχεία θα χρειάζεται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομενά και θα χρειαστεί κάποια εκπαίδευση για να μειωθεί η φυσική εξάρτηση από τέτοιες μετρήσεις και να αναπτυχθεί μια νε προσέγγιση που θα επικεντρώνεται στη μάρκα και όχι σε μια στρατηγική περιεχομένου.

Μια άλλη συναρπαστική εξέλιξη είναι η εξέλιξη των κοινωνικών αγορών. Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν από διαφημίσεις μέσω ταγκ(ετικέτες). Αυτές οι ετικέτες θα επαναπροσδιορίσουν τον αριθμό των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το αντίστοιχο κοινό. Οι ετικέτες μπορούν να είναι ένας τρόπος για τις επιχειρήσεις για να ελέγξουν την όποια επιρροή τους.

WhatsApp

Το WhatsApp είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα. Οι συναλλαγές αναπτύσσονται μέσω ομάδων, όπου  έμποροι μπορούν να δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιγραφές για να πουλήσουν απευθείας στα μέλη της ομάδας.

Η εφαρμογή θα συνεχίσει να αποτελεί δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου με τον Κατάλογο των Προϊόντων, ο οποίος θα δίνει στους χρήστες μια δυνατότητα περιήγησης σε λίστα με στοιχεία από εμπόρους που θα συμμετέχουν στην εφαρμογή WhatsApp Business.

Τα ξενοδοχεία μπορεί να διαπιστώσουν ότι ο κατάλογος προϊόντων του WhatsApp είναι ισοδύναμος με ένα μενού υπηρεσίας δωματίου και επιτρέπει στους πελάτες να παραγγέλνουν υπηρεσίες.

Facebook

Ως μέρος μιας συνεχιζόμενης απομάκρυνσης από το clickbait , το Facebook θα επικεντρωθεί σε ομάδες και εκδηλώσεις. Το Facebook περιέγραψε τη μετατόπιση του          « δίνοντας παραπάνω χώρο στους ανθρώπους όπου μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και να αισθάνονται συνδεδεμένοι με τους ανθρώπους και τις κοινότητες που έχουν μεγαλύτερη σημασία για αυτούς».

Για τα ξενοδοχεία, το Facebook παραμένει ένα δύσκολο μέρος για οργανικές προσεγγίσεις καταναλωτών.Συνεχίζει να είναι μια πλατφόρμα με πληρωμένες δημοσιεύσεις, ωστόσο μπορεί να είναι ευκολότερο να υπάρξει μια βασική ομάδα με κοινά ενδιαφέροντα. Εάν τα ξενοδοχεία μπορούν να καλλιεργήσουν μια κοινότητα γύρω από συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, μπορεί να υπάρξουν κάποιες δυναμικές. Διαφορετικά, φαίνεται ότι η εφαρμογή πλοήγησης του Facebook  θα παραμείνει λιγότερο φιλική προς τα εμπορικά σήματα.

Messenger

Από κάποια σκοπιά,  το Messenger θα γίνει περισσότερο κοινωνικό δίκτυο από το Facebook. Το Messenger θα προσθέσει μια καρτέλα «Φίλοι» που θα ενσωματώνει τις ιστορίες του Facebook και του Instagram στο Messenger, επιλέγοντας  ιστορίες από στενούς φίλους απευθείας στο Messenger.

Το Facebook -Messenger εξακολουθεί να είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή συνομιλίας – και δεν είναι μόνο μεταξύ των 1.2 δισεκατομμυρίων χρηστών του. Η αυτόνομη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων έχει πλέον πάνω από 40 εκατομμύρια επιχειρήσεις που την χρησιμοποιούν, με εντυπωσιακά 20 δισεκατομμύρια μηνύματα μεταξύ των επιχειρήσεων. Αυτό είναι περισσότερο από το διπλάσιο των 8 δισεκατομμυρίων μηνυμάτων που ανέφερε η εταιρεία κατά την περυσινή εκδήλωση.

Σαφώς, η δυναμική του Messenger για τις επιχειρήσεις συνεχίζει να αυξάνεται.

Δύο άλλες ανακοινώσεις θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν καλύτερα το Messenger: μια εφαρμογή για επιτραπέζιους υπολογιστές, η οποία θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις επικοινωνίες σε μια ρύθμιση γραφείου και τη διαλειτουργικότητα μηνυμάτων σε όλο το οισύστημα του Facebook, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες του Messenger θα μπορούν να επικοινωνούν με το WhatsApp και τους χρήστες του Instagram απευθείας στην εφαρμογή Messenger.

Αν και δεν είναι σαφές πώς αυτό θα λειτουργήσει ακόμη για τις επιχειρήσεις, αυτό μπορεί να έχει θετικές επιπτώσεις για τα ξενοδοχεία. Αντί να παρακολουθεί κανείς πολλαπλά κανάλια σόσιαλ μίντια, τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να ανταποκριθούν γρήγορα σε οποιοδήποτε μήνυμα επισκεπτών χωρίς να χάσουν ένα ρυθμό.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα εδώ.
Tagged

1 σχόλιο στο “Νέες αλλαγές στα social media|Πως επηρεάζουν τις πωλήσεις των ξενοδοχείων;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *