Photo by Sora Shimazaki on Pexels

Νέες επενδυτικές κινήσεις “ματ” στην ευρωπαϊκή ξενοδοχία

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στη Μεγάλη Βρετανία επενδύει ο ο όμιλος Fattal Group, ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος του Ισραήλ, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον για νέες επενδύσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης.

Πιο αναλυτικά, ανάμεσα στις συμφωνίες που “έτρεξαν” την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2023, σύμφωνα με το Ενημερωτικό Δελτίο Ξενοδοχειακών Συναλλαγών της HVS Europe είναι και αυτή του ομίλου Fattal, ο οποίος απέκτησε το ξενοδοχείο The Grand Brighton στο Ηνωμένο Βασίλειο από την οικογένεια Weston, έναντι ποσού που φέρεται να κυμαίνεται μεταξύ 55 και 60 εκατομμυρίων λιρών (274.000 έως 299.000 λίρες ανά δωμάτιο).

Η οικογένεια δισεκατομμυριούχων Weston, η οποία ελέγχει την Fortnum and Mason και την Associated British Foods, πραγματοποίησε τη συναλλαγή για το ακίνητο μέσω της ιδιωτικής εταιρίας συμμετοχών της οικογένειας, Wittington Investments.

Η οικογένεια είχε αποκτήσει το ξενοδοχείο από την DeVere το 2014 έναντι 50 εκατομμυρίων λιρών και το ανακαίνισε το 2019, συμπεριλαμβανομένης της αποκατάστασης της βικτοριανής πρόσοψης του ξενοδοχείου. Πρόκειται για ένα ιστορικό ξενοδοχείο 201 δωματίων που βρίσκεται στη νότια ακτή της Αγγλίας, το οποίο περιλαμβάνει εγκαταστάσεις συνεδρίων και δεξιώσεων συνολικής έκτασης 1.200 τ.μ. σε 13 αίθουσες.

Επίσης, ο διαχειριστής κεφαλαίων Fondo Italiano d’Investimento και ο διαχειριστής επενδύσεων Eurelo Capital, μέσω του Fondo Italiano Consolidamento e Crescita (FICC), απέκτησαν μετοχικό μερίδιο στην ιταλική εταιρία HNH Hospitality έναντι μη γνωστοποιημένου ποσού από την Siparex, η οποία επένδυσε στην εταιρία το 2017.

Οι νέοι μέτοχοι θα εργαστούν παράλληλα και θα υποστηρίξουν τον κύριο μέτοχο της HNH Hospitality, την οικογένεια Boccato, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Luca Boccato.

Η HNH Hospitality λειτουργεί σήμερα 16 ξενοδοχεία και θέρετρα, 13 από τα οποία βρίσκονται σε μεγάλες ιταλικές πόλεις όπως η Ρώμη, η Μπολόνια, η Βενετία και το Μιλάνο, με εμπορικά σήματα όπως Almar (το δικό της εμπορικό σήμα της HNH), voco, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Best Western και DoubleTree by Hilton.

Tagged

1 σχόλιο στο “Νέες επενδυτικές κινήσεις “ματ” στην ευρωπαϊκή ξενοδοχία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *