Νέες κατηγορίες διατυπώθηκαν στην Βρετανία, από την ένωση καταναλωτών Which? Travel, κατά της Booking.com, σύμφωνα με τις οποίες δίνει ψευδή στοιχεία διαθεσιμοτήτων στα ξενοδοχεία, ώστε να εξαναγκάσει τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές να προχωρήσουν στην κράτηση και μάλιστα με υψηλότερες τιμές.
Μάλιστα, η οργάνωση τονίζει ότι παρά τα μέτρα που έλαβαν οι ρυθμιστικές αρχές ανταγωνισμού, πρόσφατα, μετά από σχετικές καταγγελίες, η Booking, εξακολουθεί να τα αγνοεί και να παραβιάζει τους κανόνες.
Ποιο αναλυτικά, η Which? Travel, ισχυρίζεται ότι βρήκε αποδεικτικά στοιχεία ότι ο online γίγαντας των ξενοδοχειακών κρατήσεων εξακολουθεί να παραβιάζει τους κανόνες, έπειτα από ελέγχους σε έξι ιστότοπους ταξιδιωτικών κρατήσεων, στους οποίους είχε επιβληθεί η πραγματοποίηση αλλαγών από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι πέντε ιστότοποι, οι Expedia, Agoda, ebookers και Trivago, έχουν συμμορφωθεί με τις υποδείξεις. Αντιθέτως η Booking.com εξακολουθεί να παρέχει στους πελάτες παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των καταλυμάτων και των προσφορών.
Για παράδειγμα, η Booking στα αποτελέσματα αναζήτησης για το ξενοδοχείο Park Plaza Westminster Bridge, έδειχνε ότι ήταν διαθέσιμο μόνο ένα δωμάτιο δίκλινο superior, με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία, αξίας £ 232. Αλλά κάνοντας κλικ στη σελίδα κράτησης, η οργάνωση βρήκε άλλα 10 superior δίκλινα (με εσωτερική θέα) διαθέσιμα, με φθηνότερη μάλιστα τιμή, στις £ 226.
Συνολικά, 34 δωμάτια ήταν ακόμα διαθέσιμα στο ίδιο ξενοδοχείο την ίδια νύχτα.
Ένας εκπρόσωπος της οργάνωσης επικοινώνησε με την Booking.com και ζήτησε να παράσχει εγγυήσεις, ότι δεν θα συνεχίσει να παραπλανά τους ταξιδιώτες.
“Διαφορετικά, η ρυθμιστική αρχή θα πρέπει να προχωρήσει σε κυρώσεις και ενέργειες για να την συμμορφώσει”, ανέφερε.
Ένας εκπρόσωπος της Booking.com απάντησε ότι εργάστηκαν σκληρά για την εφαρμογή των δεσμεύσεων που συμφωνήθηκαν με την CMA, μεταξύ των οποίων είναι η εξεύρεση τρόπων ενημέρωσης των πελατών σχετικά με τη διαθεσιμότητα δωματίων και είπε επίσης ότι «διατηρεί συνεχή συνεργασία για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών». Κατέληξε δε τονίζοντας ότι “η CMA έκλεισε την έρευνά της για την Booking.com χωρίς να διαπιστώσει κάποια παράβαση”.