Επιτυχημένες συνεργασίες που ενισχύουν την παρουσία της στην αγορά παρουσιάζει η κορυφαία τράπεζα κλινών Hotelbeds, με κυρίαρχη τη “συμμαχία” της με την The Leading Hotels of the World (LHW), η οποία της δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνει την πολυτελή συλλογή της σε περισσότερα από 400 καταλύματα της LHW.
Η νέα συμφωνία προτιμώμενου πωλητή δίνει για πρώτη φορά στους πελάτες της Hotelbeds πρόσβαση σε ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο πολυτελών ξενοδοχείων, το οποίο προσφέρει καταλύματα σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με τη σειρά της, η συμφωνία επιτρέπει τη διάθεση του συστήματος διανομής της Hotelbeds σε 195 χώρες στα ξενοδοχεία της LHW, παρέχοντας πληθώρα πλεονεκτημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αυξημένων ροών εσόδων και της ικανότητας να διασφαλίζει την ισοτιμία των τιμών σε όλα τα κανάλια της.
Η Hotelbeds έγινε μέρος του προγράμματος Leading Strategic Sourcing (LSS) της LHW, με επικεφαλής την LHW και την DayBlink GPO. Η πρωτοβουλία προσφέρει ένα στρατηγικό πρόγραμμα ομαδικών αγορών για το χαρτοφυλάκιο παγκόσμιων ανεξάρτητων ξενοδοχείων της LHW, το οποίο εξυπηρετεί τα μέλη, βοηθώντας τα να προσελκύσουν νέα ζήτηση, να αποκτήσουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις πωλήσεων, μάρκετινγκ και τεχνολογίας για να ενισχύσουν την επιτυχία τους και να αυξήσουν την αξία των ξενοδοχείων σε άλλες στρατηγικά σημαντικές κατηγορίες.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Hotelbeds έχει παρατηρήσει άνοδο των πολυτελών κρατήσεων, με πολλούς προορισμούς να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 50%.
“Αυτή η νέα συμφωνία επιτρέπει στα Leading Hotels of the World να αποκτήσουν πρόσβαση στο τεράστιο φάσμα των πλατφορμών κρατήσεων που διαθέτουμε, συμπεριλαμβανομένων 64.000 ταξιδιωτικών πρακτόρων λιανικής πώλησης, ενώ παράλληλα διευρύνει το εύρος των ξενοδοχείων υψηλών προδιαγραφών”, δήλωσε ο Paul Anthony, διευθυντής Ψηφιακού Εμπορίου της Hotelbeds. “Παρατηρήσαμε αυξημένη ζήτηση για καταλύματα υψηλών προδιαγραφών φέτος και αυτή η νέα συμμαχία θα μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα”, συμπλήρωσε ο κ. Anthony.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακού δυναμικού παγκοσμίως για να υποστηρίξουμε τις καινοτόμες στρατηγικές διανομής των ξενοδοχείων μας. Η Hotelbeds είναι μια πολύτιμη προσθήκη στο πρόγραμμα στρατηγικών προμηθειών της LHW και ένα βασικό στοιχείο για τις βέλτιστες προσπάθειες διανομής μας το 2023 και μετά”, δήλωσε από την πλευρά του ο Phil Koserowski, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής Μάρκετινγκ της The Leading Hotels of the World.
Ένας χρόνος επιτυχημένης συνεργασίας Hotelbeds – NH Hotel Group
Τον πρώτο χρόνο της επιτυχημένης συνεργασίας τους γιορτάζουν η Hotelbeds και ο όμιλος NH Hotel Group, με τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν πέρυσι να αυξάνονται κατά 69%, σε σχέση με το 2019.
Η συμφωνία παρέχει στους πελάτες της Hotelbeds πρόσβαση στα 355 καταλύματα του NH Hotel Group, σε 31 χώρες, σε όλο τον κόσμο.
Ο όμιλος δραστηριοποιείται με οκτώ εμπορικά σήματα που επικεντρώνονται σε: Anantara – πολυτελές brand με παρουσία σε 23 χώρες, Tivoli – πολυτελές εμπορικό σήμα που γιορτάζει την 90ή επέτειό του, NH Collection – ξενοδοχεία ανώτερης κατηγορίας που βρίσκονται στις κύριες πρωτεύουσες της Ευρώπης και της Αμερικής, Avani – μάρκα lifestyle, nhow Hotels – αντισυμβατικά ξενοδοχεία σε διεθνείς πόλεις και NH Hotels – μάρκα ανώτερης κατηγορίας με αστικά ξενοδοχεία σε προνομιακές τοποθεσίες.
Μιλώντας για την επιτυχημένη συνεργασία, ο Carlos Muñoz Capllonch, εμπορικός διευθυντής της Hotelbeds, δήλωσε: “Παρά τις αντιξοότητες του κλάδου το 2022, το πρώτο έτος της συνεργασίας μας με τον NH ήταν μια τεράστια επιτυχία, με τους τελευταίους τέσσερις μήνες του έτους να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι, καθώς είδαμε τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά 76%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019. Το όνομα NH είναι συνώνυμο της αριστείας και τα αποτελέσματα δείχνουν τη ζήτηση που έχουν τα καταλύματά του από τους πελάτες μας”.
Από την πλευρά του ο Fernando Vives, εμπορικός διευθυντής του NH Hotel Group, πρόσθεσε: “Η συνεργασία μας αποδείχθηκε πολύ γόνιμη κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, με την Hotelbeds να υποστηρίζει την ανάπτυξη του NH Group σε όλο τον κόσμο, αλλά ιδιαίτερα στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και στη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ινδία, όπου η Hotelbeds έχει καταστεί προέκταση της ομάδας πωλήσεών μας, βοηθώντας μας να αποκτήσουμε πρόσβαση σε δυσπρόσιτες αγορές και τμήματα”.