Millennials

Νέο brand από την Accor ειδικά για Millenials

ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Η AccorHotels εγκαινιάζει ένα νέο ξενοδοχειακό brand που θα είναι κάτι ανάμεσα σε hostel, αυτόνομα διαμερίσματα και οικονομικό ξενοδοχείο.

Το νέο σχήμα, που θα απευθύνεται κυρίως σε millenials, θα προσφέρει κοινόχρηστα δωμάτια με ατομικές θυρίδες, ιδιωτικά δωμάτια ή διαμερίσματα για ομάδες των δύο έως πέντε ατόμων, με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων, καθώς και «πρωτότυπα» καταλύματα, όπως αντίσκηνα, αιώρες και τροχόσπιτα για μεμονωμένους ταξιδιώτες ή ομάδες μέχρι έξι ατόμων.
Κάθε ακίνητο θα έχει μπαρ, εστιατόριο με στοιχειώδη απλά γεύματα, και μια αυτο-τροφοδοτούμενη κουζίνα.

Accor_Hotels+accroche-CMJNΗ Accor σκοπεύει να έχει ανοίξει συνολικά, ως το 2020, 50 τέτοια ξενοδοχεία υπό τη νέα επωνυμία “Jo & Joe”, ενώ ως το 2018 έχει προγραμματίσει το άνοιγμα δυο ξενοδοχείων σε αντίστοιχα ακίνητα στο Παρίσι και το Μπορντό. Μέσα στα άμεσα σχέδιά της περιλαμβάνεται και το άνοιγμα παρόμοιων ξενοδοχείων στη Βαρσοβία, τη Βουδαπέστη, το Ρίο και το Σάο Πάολο.

Όλα τα ξενοδοχεία “Jo & Joe” θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία των πόλεων, κοντά στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε απόσταση 15 λεπτών από τα κυριότερα σημεία ενδιαφέροντος των περιοχών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *