sheraton

Παρόλο που το S εξακολουθεί να παραμένει, η Sheraton αλλάζει λογότυπο με ένα ολοκαίνουργιο, που η εταιρεία δήλωσε ότι σηματοδοτεί το «τελευταίο κομμάτι του παζλ ανασχεδιασμού» μετά την ένταξη στη Marriott το 2016.

Για το νέο λογότυπο

Η Sheraton παρουσίασε το νέο λογότυπο τη Δευτέρα, αναφέροντας, ότι το νέο λογότυπο «αποδίδει φόρο τιμής στο παρελθόν και απεικονίζει το όραμά για το μέλλον».

«Αυτό το νέο λογότυπο προσφέρει ένα εκσυγχρονισμένο look-and-feel για να ταιριάζει με τον επαναπροσδιορισμένο χώρο, διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχυρή ισορροπία και την αναγνώριση του αρχικού λογότυπου».

Το πρώτο ξενοδοχείο με το νέο λογότυπο θα είναι το Sheraton Grand Phoenix των 1.000 δωματίων που θα ανοίξει αργότερα φέτος. Το Sheraton θα αλλάξει το λογότυπο στις ιστοσελίδες του και θα ξεκινήσει  το μάρκετινγκ από τον Απρίλιο.

Η Sheraton, που αντιμετώπισε ένα αβέβαιο μέλλον προτού την αποκτήσει η Marriott, διαθέτει σήμερα ένα χαρτοφυλάκιο που αποτελείται από περίπου 450 ανοικτά ξενοδοχεία με 80 επιπρόσθετα έργα σε εξέλιξη σε 72 χώρες. Μέχρι το 2020, το brand αναμένεται να επεκταθεί σε 90 χώρες.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ