Τη δημιουργία ενός μέσης κατηγορίας, νέου brand ανακοίνωσε ο όμιλος ξενοδοχείων InterContinental, το οποίο σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, θα είναι έτοιμο από το φθινόπωρο και αρχικά θα επικεντρωθεί στην αγορά των ΗΠΑ.
Τα πρώτα ξενοδοχεία θα αρχίσουν να κατασκευάζονται στις αρχές του 2018 και θα ανοίξουν το 2019, θα έχουν κατά μέσο όρο 95-100 δωμάτια και θα αναπτύσσονται σε τουλάχιστον τρία πατώματα.
Η τιμή τους θα είναι περίπου 10-15 δολάρια φθηνότερη από την ανώτερη μέση κατηγορία της IHG Holiday Inn Express και θα ανταγωνίζονται ευθέως μάρκες όπως το νέο Tru του Hilton, η Best Western και Comfort Hotels Comfort Inn.
Οι υπηρεσίες
Τα ξενοδοχεία θα προσφέρουν διάφορους κοινόχρηστους χώρους, πισίνες και δωρεάν πρωινό.
Όλα τα δωμάτια θα είναι σχεδιασμένα με έμφαση στη μείωση των θορύβων και θα περιλαμβάνουν στρώματα και λευκά είδη υψηλής ποιότητας και κλιματισμό. Θα υπάρχει ένας συνδυασμός δωματίων 220 τετραγωνικών και 275 τετραγωνικών, με ενσωματωμένους χώρους εργασίας, ντουλάπα αποθήκευσης, ράφια για τις αποσκευές και smart τηλεοράσεις. Στο σύνολό τους τα δωμάτια θα διαθέτουν επίσης βελτιωμένες επιλογές ψυχαγωγίας για να μπορούν οι επισκέπτες να μεταδίδουν περιεχόμενο από τις έξυπνες συσκευές τους στις τηλεοράσεις του δωματίου.
Τα ξενοδοχεία θα προσφέρουν συστήματα κρατήσεων Cloud-based, check-in και check-out μέσω κινητού και το βελτιωμένο Wi-Fi της IHG Connect.
«Αυτό το νέο εμπορικό σήμα βασίζεται στην κορυφαία θέση της IHG στην κατηγορία των midscale (μέσης κατηγορίας) ξενοδοχείων, μαζί με την Holiday Inn και την Holiday Inn Express», δήλωσε ο επικεφαλής της IHG, Richard Solomons. Για να προσθέσει: «Αντιμετωπίζει τις ανάγκες ενός ταχέως αναπτυσσόμενου τμήματος και πιστεύουμε ότι θα διαμορφώσει το μέλλον αυτής της μοναδικής μέσης κατηγορίας».
Το όνομα και το λογότυπο του brand θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στον χρόνο.